purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.700 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters