purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.761 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

Bij het inleveren van spaarpunten wordt het bij retourneren van artikelen de spaarpunten niet correct weer gecorrigeerd. Het is wat frustrerend om daar weer achteraan te moeten gaan
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Wat ontzettend jammer dat dit zo is voorgevallen. Zoals ik begreep van de klantenservice is dit inmiddels naar wens voor u opgelost. Normaliter wordt bij het retourproces de ingeleverde spaarvoucher weer teruggezet in uw account. Echter door een technische storing is dit niet automatisch gedaan en heeft mijn collega van de klantenservice dit handmatig voor u gecorrigeerd. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Duurt erg lang eer ik de artikelen kan ophalen in de shop. Heb 1 wk geleden besteld en nog niks ontvangen. Ik had gehoopt vòòr Pasen de bestelling te ontvangen
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Het beste is dat u onze klantenservice een mail stuurt met uw ordernummer. Zij kunnen dit dan voor u uitzoeken en informeren over uw bestelling. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Bestelling is niet bezorgd.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat uw bestelling (nog niet) is bezorgd. Bij interne navraag heeft u contact met onze klantenservice. We gaan ervoor zorgdragen dat uw bestelling uiteraard wordt bezorgd. We vragen echter even geduld, aldaar uw pakket waarschijnlijk vanuit de pakketdienst naar ons retour komt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Nadat de bestelling is geplaatst heb ik een ontvangst bevestiging gekregen. Enkele dagen daarna zag ik dat het betaalde bedrag is teruggestort zonder enige informatie over de reden. Mijn bestelling is ook niet geanimeerd. De communicatie ontbreekt volledig. Ik ben zeer teleurgesteld over deze werkwijze.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend dat dit zo is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Dit was dan ook niet bekend bij onze klantenservice. Wellicht dat als de volgende keer iets is met de bestelling, dat u even onze klantenservice erover mailt of belt. Zij kunnen dan meteen actie ondernemen. Aldaar u wellicht wel een track & trace code heeft ontvangen van de verzending. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
10 feb 2024
Pakket niet op huisadres bezorgd, maar ik winkel van Purdey in Den Bosch. Die hebben vervolgens wel correct het pakket doorgestuurd.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat de pakketdienst uw pakket niet geleverd heeft zoals op het afleveradres stond. U mag voor de volgende keer, mijn collega's van de klantenservice hier altijd even een mail over sturen, zodat zij dit kunnen oppakken met de pakketdienst. Gelukkig is het door de winkel opgelost. Heel veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Ware bezahlt keine Lieferung. Lt. Angabe des Shops Bestellung hängengeblieben . Jetzt ist der Artikel angeblich ausverkauft, obwohl er im Onlineshop noch in meiner Größe als verfügbar angezeigt wird. Erst nach Anruf in die Niederlande wurde meine E- Mail über den Verbleib meiner Bestellung beantwortet. Ich bestelle hier nie wieder.
Antwoord van purdey.nl
Sehr geehrte Frau vielen Dank für Ihre Bewertung. Es ist in der Tat sehr bedauerlich, dass Ihre Bestellung aufgrund eines technischen Fehlers in unserem System nicht ausgeliefert werden konnte. Normalerweise könnte dann eine neue Bestellung aufgegeben werden, aber der bestellte Artikel ist ausverkauft. Wir entschuldigen uns nochmals für diesen Vorfall. Mit freundlichen Grüßen, Purdey Webcare
27/12 een bestelling geplaatst, bevestiging ontvangen en vervolgens radio stilte. Mailtje gestuurd naar klantenservice en zouden binnen 2 werkdagen reageren (is niet meer van deze tijd toch).... Ben benieuwd of en wanneer ik mijn bestelling kan verwachten.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. In deze drukke tijden van Sale , kan het voorkomen dat uw bestelling langer onderweg is dan u wellicht van ons gewend bent. Ook onze responsetijd in het versturen van mail, kan soms even 1 a 2 werkdagen duren. Onze excuses dat u dit als vervelend heeft ervaren. Inmiddels hebben mijn collega's van de klantenservice uw mail beantwoord. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Kleding uit het mandje gehaald tijdens kopen. Vest gekocht die er uiteindelijk niet meer is
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Op onze website kunnen wij geen items uit uw winkelmand halen. Wel is het zo dat op het moment u een item of items in uw winkelmand plaatst, deze nog steeds beschikbaar zijn voor andere. Oftewel het item of items zijn nog niet definitief geplaatst in een bestelling die u wilde doen. Op het moment dat u een bestelling afrond (na het laatste stap betalen) dan is de bestelling definitief. Daarbij betreft ons voorraad van zowel online als in de winkels een gezamenlijke voorraad. Hierdoor kan het soms voorkomen, dat ons systeem nog wel voorraad ziet, echter bij het nabellen is het item toch niet in de winkel aanwezig en ook niet meer op ons centraal magazijn. Onze excuses dat dit zo is gelopen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Ik krijg geen bericht
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u geen bericht ontvangt. Het beste is dat u onze klantenservice even een mail stuurt, klantenservice@purdey.nl Mocht het gaan om een geplaatste bestelling, dan graag uw bestel/ordernummer in de mail verzenden. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
3 aug 2023
25 apr 2023

retourzending , geld niet ontvangen

7 april pantalon geretourneerd uit deze bestelling, volgens purdey werd deze terug betaald maar ik heb op 25 april nog steeds niets ontvangen. In mijn account staat bij de order geschreven dat deze is terugbetaald en in het contact met klantenservice wordt dit mij ook verteld, maar in werkelijkheid is dit niet het geval. Geeft onzekerheid over het vertrouwen in Purdey online bestellen.
10 aug 2023

Verzenden bestelling

Verzending naar Frankrijk via DHL. Afhalen bij could privé. Half uur rijden buiten het dorp op het adres zie foto. Lijkt me niet wat Purdey wil uitstralen. Vrouw klantenservice was niet gevoelig voor feedback. Purdey maakt nu eenmaal gebruik van DHL. In Duitsland gaat het goed. Maw uw probleem. Dit is toch geen service.
27 aug 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend te vernemen dat de levering niet naar wens is verlopen. Wij verzenden inderdaad onze pakketten door DHL. In Nederland, gedeelte van België en Duitsland, wordt dit op het huisadres geleverd. In Frankrijk zal dit ten alle tijden bij een DHL servicepoint/afhaalpunt geleverd worden. Hierin kunnen wij niks veranderen. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
17 okt 2023
Ik heb online een bestelling geplaatst, doch wil deze terug sturen. Er zit geen retourlabel in de doos. Blijkt dat voor levering naar België je zelf dient in te staan voor de retour. Een hele klus om via DPD je label te verkrijgen.
17 okt 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad dat bijvoorbeeld vanuit België u zelf de retourkosten betaald, aldaar er bij onze Purdey pakketten geen retourlabel zit bijgesloten. Onze excuses dat u dit als vervelend ervaart. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare

Bestelling niet ontvangen

Ik heb een week geleden een jurk besteld, maar nog steeds niet ontvangen. Bij DHL zeggen ze dat ik bij de verzender moet zijn, dat was ik van plan, maar nu wordt mij al gevraagd een review te geven.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u nog steeds geen bestelling heeft mogen ontvangen. Onze excuses hiervoor. Door enorme drukte bij DHL kan het zijn dat uw pakket langer onderweg is dan u van ons gewend bent. Als u een track& trace code heeft ontvangen dan heeft uw pakket ons magazijn verlaten en zijn we afhankelijk van DHL. U kunt op de site van DHL altijd de status van uw pakket opvragen met het trackingnummer wat u van ons heeft ontvangen. Wij vragen u wat extra geduld te hebben. U mag uiteraard ook de klantenservice mailen, mocht u nog vragen hebben over uw bestelling. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Pakketje nog niet ontvangen. Door Purdey verzonden op 24 oktober via DHL. Tot op heden (30 okt.) nog geen melding van DHL gehad
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Het beste is dat u onze klantenservice even mailt met uw bestelnummer. Zij kunnen dit voor u uitzoeken/nakijken over waar uw bestelling op dit moment is. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
29 jun 2023
Ik heb een mail gestuurd met een vraag, maar wacht nog steeds op antwoord Vandaar 1 ster, liever nog geen ster
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Heb dit voor u nagevraagd bij ons afdeling klantenservice en had vernomen dat uw vraag inmiddels naar wens is beantwoord. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
23 apr 2023
16 mei een web bestelling gedaan. Bedrag is meteen afgeschreven, heb het artikel nu nog niet!
24 apr 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te lezen dat u nog niks vernomen heeft over uw bestelling. Het beste is dat u onze klantenservice even een mail stuurt. Vermeld hierbij uw bestelnummer. Mijn collega's kunnen u dan informeren naar de status van uw bestelling. Het mailadres is: klantenservice@purdey.nl Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
7 nov 2023

Het pakketj zou bezorgd worden dus niet

Het pakketj zou bezorgd worden kan door de brievenbus ook betaald voor bezorging aan huis
7 nov 2023
Beste mevrouw, Wat ontzettend vervelend te lezen dat de levering niet naar wens is verlopen. Neemt u even per mail contact op met onze klantenservice. Zij kunnen dit dan oppakken met de pakketdienst en u hierover informeren. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
WV
Wilma v.
Huizen
12 okt 2023
Besteld op 6 oktober nog steeds niet geleverd bij de winkel in Laren.
9 jul 2023

geen levering

meer dan een week geleden besteld, nog niets ontvangen.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u nog niks vernomen heeft over uw bestelling. Het beste is dat u de klantenservice een mail stuurt. Zij kunnen u informeren over de status van uw bestelling. Wel is het in bijvoorbeeld een Saleperiode dat de bestelling wellicht iets langer in beslag neemt , dan u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare