purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.755 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

Heb zelf moeten bellen waar mijn bestelling blijft. Inmiddels een week later en nog niets binnen
De verkoopsters mogen wel klantvriendelijker zijn.
DL
Dieuwke L.
Steenderen
ik heb nog niets ontvangen, wel betaald
Bestelling 1 week geleden gedaan, nog niets gekregen of gehoord.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Het beste is dat u onze klantenservice een mail stuurt met uw bestelnummer. Zodat mijn collega's kunnen kijken naar de status van uw bestelling. In een Actie/Saleperiode kan een bestelling iets langer in beslag nemen zoals u wellicht van ons gewend bent. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
8 jul 2023
Purdey, een kledingzaak met klasse, verzend z'n dure artikelen (duur, in vergelijking met bijvoorbeeld Wehkamp en Shein) ver onder de maat. Mijn vestjas (100-200 euro) werd in elkaar geprakt tot een klein pakketje, alsof vacantieveilingen je een stapeltje theedoeken opstuurt. Echt not done, maar ook niet leuk om een mooi artikel zo te ontvangen
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend te vernemen dat de levering niet naar wens is verlopen. Onze excuses hiervoor. Ik ga deze melding doorgeven aan onze inpakafdeling. Want dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
17 jun 2023
In de winkels wordt nog maar weinig voor de klant gedaan, alleen er achteraan hollen voor verkoop, hebben ze het niet dan mag jezelf naar de webshop gaan.. merk zelf dat ik daar nog maar 1/4 koop dan voorgaande jaren. ....veel van de familie gaan helemaal niet meer naar Purdey Die zeggen dat Purdey de weg kwijt is.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u niet zo'n fijne ervaring heeft gehad met 1 van onze winkel. Onze excuses hiervoor. U mag (als u dit ook wenst) dit ook zeker aan ons nader toelichten per mail klantenservice@purdey.nl met bijvoorbeeld welke winkel u deze ervaring heeft gehad. We staan altijd open voor feedback en waarderen dit alleen maar enorm. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
12 sep 2023
Reeds 3x een artikel uit de webshop besteld, maar niet ontvangen. Er gaat echt iets fout. Nu weer een artikel besteld een week geleden, maar ook nog geen enkel teken gehad dat het opgestuurd is. Ben echt ontevreden hierover. Ik ben echt een Purdey fan.
14 sep 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Dat is inderdaad ontzettend vervelend dat dit zo is voorgevallen. We zijn dan ook intern dan nog hard bezig om wellicht op onze website onze voorraden te laten zien. Bijvoorbeeld bij een item dat er nog 3 aanwezig zijn. Echter is dit technisch wat lastiger in te regelen dan we gehoopt hadden. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
jullie zijn vooral op lange slanke mensen gericht, maar weinig op kleine mensen. Het is vaak of te smal of veel te wijd
27 aug 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Onze maatvoering loopt van XS tot en met XXL (34 t/m 44) Vervelend te vernemen dat er net niet iets tussen zit, waar u naar op zoek bent. U mag altijd een bericht sturen naar de klantenservice met welk artikel/artikelen u dit ervaart. Dit willen we altijd bespreekbaar maken intern. Wij waarderen uw feedback. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
2 mei 2023
Helaas weer een blazer besteld in slim fit maar viel toch ruim waardoor het weer terug moest.
4 mei 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend jammer dat het item toch niet naar wens zat. We zien het item dan ook graag retour. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
29 jul 2023
Ik heb een week moeten wachten voor dat mijn besteld trui in het filiaal afgeleverd was
28 jun 2023
Duidelijk vooraf aangeven wanneer de bestelling geleverd wordt
29 jun 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat u niet voldoende geïnformeerd bent. Zodra uw pakket wordt overgedragen aan onze pakketdienst, wordt er een track & trace code per mail verzonden. Hiermee kunt u uw pakket volgen. Deze mail kan soms in de ongewenste mailbox/SPAM terecht komen. Wens u wel veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
MF
Monique F.
Heerlen Nl
Al 3 weken aan het wachten op pakket, ligt het in de winkel .
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend dat de levering zo is verlopen, onze excuses hiervoor. Normaliter als een pakket arriveert in de winkel, wordt er een mail verzonden. Wellicht is deze mail in de ongewenste mailbox/SPAM terecht gekomen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
25 jul 2023
Levertijd erg lang. Wacht nu al een week op mijn bestelling.
27 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u nog niks vernomen heeft over uw bestelling. Dit kan in een Sale of Actieperiode langer onderweg zijn, dan u wellicht van ons gewend bent. Heeft u onze klantenservice al gemaild? Zij kunnen namelijk de status van uw bestelling inzien. Wij zullen bij deze de vraag ook deponeren bij onze collega's van de klantenservice, zodat zij u kunnen informeren. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare

Retour afspraak niet correct afgewerkt

Retour afspraak niet correct afgehandeld
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Wat vervelend te vernemen dat u aangeeft dat uw retourzending niet correct verwerkt zou zijn. Zou u onze klantenservice een mail willen sturen met onder andere uw ordernummer. Zij kunnen dit dan voor u nakijken en u hierover verder informeren. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
3 mei 2023
Duurt lang voor je je geld retour krijgt.
4 mei 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u de terugbetaling van uw retourzending als lang ervaart. Onze excuses hiervoor. Normaliter staat een terugbetaling binnen 2 a 7 werkdagen op uw rekening. U kunt ook mijn collega's van de klantenservice een mail sturen, zodat zij dit voor u kunnen nakijken Alvast bedankt. Met vriendelijk groet, Purdey Webcare
14 okt 2023
Te duur en maten kloppen niet
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend jammer dat u geen goede ervaring heeft met Purdey. Wellicht dat u per mail nog nader kunt toelichten met welke maten er niet kloppen. Dit mag naar klantenservice@purdey.nl Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare