purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.757 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

MV
Miriam v.
Vlaardingen

Tegenvaller

Bezorging niet erg snel in vergelijking met andere webshops: 7 dagen. Product qua kleur niet conform foto en viel tegen. Teruggestuurd. Kosten retour: circa 6! De reactie/uitleg van Purdey op mijn beoordeling doet niets af van de teleurstellende ervaring met deze webshop!
Bij het inleveren van spaarpunten wordt het bij retourneren van artikelen de spaarpunten niet correct weer gecorrigeerd. Het is wat frustrerend om daar weer achteraan te moeten gaan
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Wat ontzettend jammer dat dit zo is voorgevallen. Zoals ik begreep van de klantenservice is dit inmiddels naar wens voor u opgelost. Normaliter wordt bij het retourproces de ingeleverde spaarvoucher weer teruggezet in uw account. Echter door een technische storing is dit niet automatisch gedaan en heeft mijn collega van de klantenservice dit handmatig voor u gecorrigeerd. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Duurt erg lang eer ik de artikelen kan ophalen in de shop. Heb 1 wk geleden besteld en nog niks ontvangen. Ik had gehoopt vòòr Pasen de bestelling te ontvangen
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Het beste is dat u onze klantenservice een mail stuurt met uw ordernummer. Zij kunnen dit dan voor u uitzoeken en informeren over uw bestelling. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
De kwaliteit van de kleding vind ik matig
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat jammer te lezen dat u onze kwaliteit matig vind. U mag dit altijd nader toelichten in een mail naar klantenservice@purdey.nl Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Bestelling is niet bezorgd.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat uw bestelling (nog niet) is bezorgd. Bij interne navraag heeft u contact met onze klantenservice. We gaan ervoor zorgdragen dat uw bestelling uiteraard wordt bezorgd. We vragen echter even geduld, aldaar uw pakket waarschijnlijk vanuit de pakketdienst naar ons retour komt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
24 feb 2024
Beter kleuren omschrijven dacht dat het of white was met donkerblauw maar was beige.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Een foto op onze website is altijd lastig te beoordelen qua kleur, aldaar dit te maken heeft met onder andere lichtinval/schaduwen en dergelijke. We proberen dit zo goed en duidelijk mogelijk weer te geven en te omschrijven. Aldaar beige, Kit en Off-white ook lastige kleuren zijn om te omschrijven. Onze excuses als u hier in uw ongemak in ervaart. Mocht het een mogelijkheid voor u zijn, dan adviseren wij om wellicht in 1 van onze winkels te kijken/shoppen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Een aantal jaren geleden vond ik de mode leuker: jasjes, rokjes ....
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat jammer te lezen dat u zich nu niet helemaal kunt vinden in onze collectie. Wellicht een volgende keer zitten er weer items tussen waar u wel weer enthousiast van wordt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare

Wat er beter kan is het aangeven of het…zie bovenstaande.

Wat er beter kan is het aangeven of het artikel groter of kleiner uitvalt dan de aangegeven maat. Ik heb kleding van Purdey van maat 38 t/m 42 en van M t/m XL. Ik vind het goed wanneer ik iets terug stuur verzendkosten betaal maar Ik vind het niet redelijk wanneer je een artikel wil omruilen voor een andere maat ( soms kloppen de maten totaal niet) zelf de verzendkosten moet betalen.
Nadat de bestelling is geplaatst heb ik een ontvangst bevestiging gekregen. Enkele dagen daarna zag ik dat het betaalde bedrag is teruggestort zonder enige informatie over de reden. Mijn bestelling is ook niet geanimeerd. De communicatie ontbreekt volledig. Ik ben zeer teleurgesteld over deze werkwijze.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend dat dit zo is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Dit was dan ook niet bekend bij onze klantenservice. Wellicht dat als de volgende keer iets is met de bestelling, dat u even onze klantenservice erover mailt of belt. Zij kunnen dan meteen actie ondernemen. Aldaar u wellicht wel een track & trace code heeft ontvangen van de verzending. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
3 feb 2024
Ik heb een offwhite broek besteld, maar het is beige. De trui die naast de broek ligt, is offwhite (trui van Purdey). Zeer teleurstellend. Levering ging ook al verkeerd Met vriendelijke groet , Josée Hensgens
27 jan 2024
Wij wonen helemaal in Zeeland in `s-Gravenpolder Het retour van Purdey met DHL moeten we steeds wegbrengen 5 kilometer verderop bij het DHL-point in Kapelle. Dit is wel lastig. Fam. Grisnigt

Heeft wel leuke kleren

Ik heb wel eens kleren gekocht die na 1x dragen zijn stukgegaan maar dat neemt niet weg dat de opzet van Purdey leuk is. Zeker ook voor vaste klanten.
10 feb 2024
Pakket niet op huisadres bezorgd, maar ik winkel van Purdey in Den Bosch. Die hebben vervolgens wel correct het pakket doorgestuurd.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat de pakketdienst uw pakket niet geleverd heeft zoals op het afleveradres stond. U mag voor de volgende keer, mijn collega's van de klantenservice hier altijd even een mail over sturen, zodat zij dit kunnen oppakken met de pakketdienst. Gelukkig is het door de winkel opgelost. Heel veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Heb zelf moeten bellen waar mijn bestelling blijft. Inmiddels een week later en nog niets binnen
De verkoopsters mogen wel klantvriendelijker zijn.
DL
Dieuwke L.
Steenderen
ik heb nog niets ontvangen, wel betaald
Ware bezahlt keine Lieferung. Lt. Angabe des Shops Bestellung hängengeblieben . Jetzt ist der Artikel angeblich ausverkauft, obwohl er im Onlineshop noch in meiner Größe als verfügbar angezeigt wird. Erst nach Anruf in die Niederlande wurde meine E- Mail über den Verbleib meiner Bestellung beantwortet. Ich bestelle hier nie wieder.
Antwoord van purdey.nl
Sehr geehrte Frau vielen Dank für Ihre Bewertung. Es ist in der Tat sehr bedauerlich, dass Ihre Bestellung aufgrund eines technischen Fehlers in unserem System nicht ausgeliefert werden konnte. Normalerweise könnte dann eine neue Bestellung aufgegeben werden, aber der bestellte Artikel ist ausverkauft. Wir entschuldigen uns nochmals für diesen Vorfall. Mit freundlichen Grüßen, Purdey Webcare
27/12 een bestelling geplaatst, bevestiging ontvangen en vervolgens radio stilte. Mailtje gestuurd naar klantenservice en zouden binnen 2 werkdagen reageren (is niet meer van deze tijd toch).... Ben benieuwd of en wanneer ik mijn bestelling kan verwachten.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. In deze drukke tijden van Sale , kan het voorkomen dat uw bestelling langer onderweg is dan u wellicht van ons gewend bent. Ook onze responsetijd in het versturen van mail, kan soms even 1 a 2 werkdagen duren. Onze excuses dat u dit als vervelend heeft ervaren. Inmiddels hebben mijn collega's van de klantenservice uw mail beantwoord. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
LL
Leen L.
Leuven
23 dec 2023
Voor deze prijs van 50 euro voor armbandje had ik toch verwacht dat het in een mooi doosje of zakje zou steken. Leuk om dit zo als cadeautje te moeten afgeven 😒