purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.747 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

CS
christine s.
Heist-op-den-Berg

PERFECT !

Ongelofelijk lieve, behulpzame en vriendelijke dames die je helpen en bijstaan in het kiezen van een mooie outfit. Ik ga er enorm graag winkelen. En als toemaatje krijg je nog een heerlijke kop koffie met bonbon aangeboden. Wat wil je nog meer ? Christine x
19 mrt 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw mooie review. Zo leuk om te lezen. We doen graag ons best voor u als klant van Purdey. Een warm welkom! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey webcare
24 mrt 2024
Purdey is weer terug van weggeweest!! Een hele mooie mode voor het nieuwe seizoen met een leuke korting van 10% Nu nog het boekje afwachten voor nog meer kortingen in april!!! Vind dat altijd weer spannend!!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u zich weer helemaal kunt vinden in onze nieuwe collectie. Onze Privilege Dagen zijn ook altijd een feestje! Deze dagen kijken we dan ook met z'n allen naar uit. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare

De snelheid van de bezorging nadat de…

De snelheid van de bezorging nadat de winkel in Eindhoven aangaf dat de maat wel online verkrijgbaar was. Zoals altijd zeer verzorgd ingepakt. Kan niet beter!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u de bestelling snel in ontvangst heeft mogen nemen. Als het item in voorraad is op ons centraal magazijn, dan kunnen wij deze meestal dezelfde dag nog versturen. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
SV
Sonya v.
Eindhoven
Je wordt heel goed geholpen, men is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ben heel gelukkig de winkel uitgelopen met heel mooie items. Kan niet beter
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend mooi te lezen dat u een bezoek in 1 van onze winkels als erg prettig heeft ervaren. We doen dan ook graag ons best voor u als klant. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
GK
Gece K.
Dedemsvaart

Was een bestelling, winkel ruil

Was een bestelling, snel geleverd, altijd heel netjes verpakt. Na passen niet alles ok, in de winkel geruild, fijn geholpen (Hengelo).
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat super te lezen dat de bestelling snel is geleverd en een feestje was om uit te pakken. Jammer dat de artikelen niet helemaal naar wens waren, echter is er inderdaad de mogelijkheid om deze te ruilen in 1 van onze winkels. Voor nu heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
YH
Y.J. H.
Barendrecht
Mooie collectie. Klantvriendelijk. Mooie overzichtelijke winels. Al heel lang klant. Nog steeds naar volle tevredenheid.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent en ook dat u al jaren Purdey Member bent. We proberen uiteraard elk seizoen uit te pakken met onze collecties. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Snelle en adequate reactie en handeling! Werkelijk top. Het is niet voor niets mijn top winkel sinds jaaaaaaren!!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Mooi compliment naar ons hele team ;-) En wij zijn blij met u als klant en dat u zich helemaal kunt vinden in onze collecties. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare

retourzending snel verwerkt

retourzending zeer snel verwerkt en terugbetaald. Plus een creditfactuur toegezonden. Keurig gedaan door Purdey !
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn te horen dat alles vlot is verlopen met zowel het bestellen als het retourneren! En wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
JZ
Janneke Z.
Amersfoort
Leuke blouses. Het assortiment zou wat meer kleur mogen hebben. Het erg veel beige wat niet iedereen staat.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Ik geef dit graag intern door aan onze afdeling inkoop en ontwerpsters. Wellicht in onze volgende collecties iets meer kleur ;-) Voor nu heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
20 mrt 2024
Snelle levering, mogelijkheid om in de winkel te retourneren en plezierig personeel. Altijd behulpzaam.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te horen dat alles vlot is verlopen met zowel het bestellen als het retourneren in de winkel. En graag weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Producten zijn prachtig, service is excellent! Nog nooit problemen gehad! Alles verloopt perfect.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend mooi te lezen dat alles naar wens is. Zowel bij het bestellen, als wellicht een bezoek in onze winkel, de verzending e.d. Wij vinden ook deze collectie weer prachtig en hopelijk volgen er vele meer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
GK
Gece K.
Dedemsvaart
Fijne winkel(s) Ik ga graag kleding bij Purdey komen. Fijn personeel, mooie kleding, blij mee.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat mooi te lezen dat u zo tevreden over ons bent ;-) We zien u graag weer de volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Snelle levering niet overdadig verpakt en op het plaatje was het net als in het echt
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Bestellingen worden inderdaad als een cadeautje verpakt, zonder teveel verpakkingen en dergelijke. Zo proberen ook wij een steentje bij te dragen in het duurzaam verpakken. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
IP
Ineke P.
Krimpen aan den IJssel
Het kledingstuk paste niet,kon zo terug naar de winkel en kreeg mijn geld terug.👍
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn dat u het snel kon retourneren in de winkel. En wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Snel geleverd en keurig ingepakt! Ook retourformulier bijgevoegd met informatie!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u de bestelling snel in ontvangst heeft mogen nemen. En dat het een cadeautje was om uit te pakken. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
De bestelling werd snel geleverd in goede verpakking. Ik weet geen minpunten.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend te lezen dat u de bestelling snel in ontvangst heeft mogen nemen. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
19 mrt 2024
De bestelling was er de andere dag al! En alles ziet er keurig verzorgd uit!
19 mrt 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u de bestelling snel in ontvangst heeft mogen nemen. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey webcare
CM
24 mrt 2024
Wat ik ontving kwam overeen met mijn verwachtingen en dat is toch wel fijn.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Dat is zeker fijn dat u uw bestelling na uw verwachtingen heeft mogen ontvangen. Zo kunt u uw aangeschafte item(-s) heerlijk showen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
31 mrt 2024
Met zorg ingepakt zodat het, ondanks grote keten, persoonlijk overkomt ❣️
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te lezen dat u uw bestelling als een cadeautje kon uitpakken. De dames van de inpakafdeling doen graag ons best voor u als klant. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
31 mrt 2024
Ik vind jullie assortiment geweldig. Ik koop eigenlijk nergens anders.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend mooi te lezen dat u zich helemaal kunt vinden in onze Purdey Collecties. Heel veel draagplezier toegewenst en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare