Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Cameraland.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Cameraland.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Cameraland.nl

813 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 jul. 2022
Alles verliep op zich soepel. Er waren alleen 2 punten voor mij. Ik was in het begin erg teleurgesteld. Ik had een camera besteld en toen ik mijn pakketje open maakte zag ik dat de zegel van de doos verbroken was en na het openen zag ik vinger vegen op het scherm zitten. Uiteindelijk heb ik gebeld met cameraland en het uitgelegd. Hun zeiden dat hun producten achter de vitrine kunnen staan. Aan de ene kant begrijpelijk, maar dat voelt toch raar aangezien je iets nieuws koopt en ervan uitgaat dat het niet gebruikt wordt. De levering was lichtelijk wazig ik had 3 dingen besteld (camera, batterijen en een sd kaart). Het werd allemaal de volgende dag geleverd maar kreeg vanuit PostNL een melding dat er 2 pakketten bezorgd zou worden en 1 pakket via dhl. uiteindelijk bleek de sd kaart via dhl bezorgd te zijn en de batterijen en camera via PostNL in 1 pakket

4 jan. 2022
Heb a7 iii, sigma 24-70 en bij behorende accessoires besteld bij hun voor €3400..wou eerst in 3 termijnen afbetalen maar in3 geven maar 1800, dus heb besloten om te betalen met kredietkaart en betaling was dus gelukt, het geld was dus AFGESCHREVEN!! Vervolgens belt iemand mij van cameraland met allerlei vragen, ik heb dus alles beantwoord en uitgelegd maar aan de toon van die man klonk het alsof hij mij niet vertrouwd en ik lieg🤦🏻‍♂️ Maar goed..ik dus wachten op mijn bestelling. Krijg ik mail dat het verstuurt is, ik blij! 4 minuten later weer e-mail “ Helaas kunnen wij uw order niet verwerken. De betaling komt niet door onze security module. Wij zullen de order crediteren en terugbetalen. Excuus voor het ongemak.” Ik snap niks meer! Weer bellen, krijg een vrouw aan de lijn mega bijdehand doen..zo van “geen bestelling voor jou en je krijg je geld terug” op de vraag “hoe kan dat de betaling komt niet doorheen terwijl het is al afgeschreven?” Kreeg ik “weet ik niet, ik ben geen bank, fijne dag” WTFFFF🤦🏻‍♂️ Dus krijg ik volgende dag €3000 ipv 3400 terug! Gezeik om niks!!! Weer bellen bla bla 3 dagen later de rest bijgeschreven! Terwijl bij kamera express en cameranu.nl heb ik volgende dag mijn sony en sigma binnen gekregen 👌🏼 Voor mij nooit meer cameraland! Amateurs!

Beoordelingen voor Cameraland.nl

31 okt. 2022
28 okt. 2022
Camera land en andere foto winkels hebben een monopoly positie betreffende de aankoop prijzen van goederen en de waarde bepaling van tweede hands goederen door deze op oa Markplaats veel te goedkoop aan te bieden, waardoor de particulier ook met de prijs naar beneden moet. Zie prijzen eBay liggen vele euro hoger.
Antwoord van Cameraland.nl
Ik begrijp niet goed wat deze review met uw bestelling van een screenprotector te maken heeft. Jammer.
30 okt. 2022
ik heb een bestelling (twee flitskabels)geplaatst op 20 oktober jl. De bestelling zou binnen 6 dagen binnenkomen. Vandaag 30 oktober wacht ik nog steeds op mijn bestelling zonder een reden van uw kant voor de vertraging. Vergeten???
1 nov. 2022
Bedankt voor uw review. We ervaren inderdaad wat problemen met de levering. Qua informeren van klanten lopen we hierin wat achter de feiten aan. Dit is erg slordig van ons. We werken continu hard aan verbetering van onze dienstverlening, dus ook dit is voor ons een leer moment. Het had niet mogen gebeuren en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. Mochten we u verder kunnen helpen neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
10 nov. 2022
converter besteld , nog steeds niet geleverd en ook geen bericht wanneer levering te verwachten valt.
Antwoord van Cameraland.nl
Vervelend om te horen dat we u het gevoel heeft niet juist geïnformeerd te zijn, we hebben u wel allerlei mails gestuurd over de levering en een track en trace code etc. Misschien dat die bij u in de ongewenste mail terecht zijn gekomen, dat gebeurd helaas soms, we doen ons best dat op te lossen. Voor nu hoop ik dat u wel blij bent met uw aankoop en hoop ik toch tot ziens!
31 okt. 2022
Nog altijd mijn bestelling niet gezien. Staat nochtans website bij dit artikel 3 dagen levering. mvg
1 nov. 2022
5 nov. 2022
Als de producten niet op voorraad zijn krijg je totaal geen tegenbericht en wacht maar
7 nov. 2022
Bedankt voor de review. Het klopt inderdaad dat uw bestelling vertraagd was, hierover hebben we u zowel via de mail als via de telefoon meerdere malen ingelicht. Jammer dat dit voor u niet als voldoende voelde, we doen altijd ons best om iedereen van de juiste info te voorzien.
4 nov. 2022
The delivery took 2 weeks.
8 nov. 2022
8 nov. 2022
We are sorry that you are dissatisfied with our service. I have found the email exchange regarding your order, and I understand that you are disappointed that your order went wrong. However, my colleague has made you very neat proposals to solve the problem. Too bad we couldn't find a solution that way.
2 okt. 2022
Heb inmiddels 3 bestellingen gedaan. De eerste netjes volgende dag binnen goed en degelijk verpakt. De tweede was volgens de website 6 dagen levertijd en inderdaad de 6e dag netjes binnen De derde was een Nikon lens netjes de volgende dag binnen was benieuwt hoe de lens verpakt was, de lens zat helemaal in bubbeltjes plastic en speciaal karton Dus conclusie goede zaak, besteed aandacht aan de producten, verpakking en verzending Echt top klasse
4 okt. 2022
Hey Vito, Bedankt voor je leuke review, we doen er alles aan om onze producten zo snel en door netjes mogelijk bij jou te leveren. We hopen je snel weer online terug te zien.
12 okt. 2022
van Jan K.
Gewoon zoals altijd prima geregeld. Snel verstuurd en keurig op tijd ontvangen. Mooi objectief (fuji 18-120mm) dat wel eens heel vaak op de camera kan blijven. Voor veel onderwerpen is het een “all in one” lens voor foto en videografen. Ben ook deze keer weer zeer tevreden. Bedankt!
14 okt. 2022
Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat u blij bent met het nieuwe objectief. Heel veel plezier er van en hopelijk tot ziens!
26 okt. 2022
Ben al jaren klant en al mijn spullen komen er vandaan, Mij beviel het vriendelijke deskundig advies . Ook heet geduld en humor bij moijn soms domme vragern
9 okt. 2022
fijne en snelle afhandeling , personeel is kundig , pakje netjes en goed verpakt , de winkel komt afspraken na
9 okt. 2022
Uitstekende service door deskundige medewerkers die je helpen met het bestellen van het gekozen product
15 okt. 2022
De camera is nog mooier dan beschreven, snelle levering, goed verpakt. Top!
28 sep. 2022
Heldere communicatie, er werd geleverd wat was beloofd. Top.
28 sep. 2022
Fijn dat u blij bent, daar doen we het voor! Hopelijk tot ziens!
27 sep. 2022
Correcte afspraak, zeer betrouwbaar en perfecte bestelling
28 sep. 2022
Fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier van uw bestelling. Hopelijk tot ziens!
27 sep. 2022
Denken goed mee, snelle levering en een lokale winkel.
30 sep. 2022
Snelle en goede levering van de bestelde filter!
30 sep. 2022
Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. Hopelijk tot ziens!
20 okt. 2022
Nog scherpere prijzen, dat zou geweldig zijn!