Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nl
Beoordelingen:

626 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.907 beoordelingen in totaal  

4,78
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 15 mrt 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Cameraland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik was online op zoek naar Nikon 35 mm en 50 mm prime-lenzen en na onderzoek van enkele websites kwam ik Cameraland tegen. Ik had voor mijn aankoop nog nooit van Cameraland gehoord. Ik heb mijn product gevonden waarnaar ik op zoek was en ik kan zeggen dat ze een zeer concurrerende prijs bieden. Maar ik was verbaasd om te zien dat hun tweedehandscollectie de juiste deskundige beoordeling en beschrijving van de productconditie had. Om mijn aankoop te bevestigen, zag ik veel recensies van andere klanten die ook blij waren met de Cameraland-ervaring, waar ik het vertrouwen uit putte. Ik ben erg blij met mijn aankoop en het product, en de uitzonderlijk snelle levering met geweldige verpakking.

de meest kritische beoordeling

20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Optionele sd kaart niet compatibel met geinstalleerde firmware. Bij een koude start en direct maken van foto, wordt de foto niet opgeslagen en gaat de camera uit. Indien de camera enkele minuten aanstaat geeft het geen problemen. Echter de camera gekocht voor straatfotografie, dus aanzetten en klicken... Vrijdag middag cameraland gebeld en probleem voorgelegd. Ik kreeg het verzoek om probleemomschrijving op de mail te zetten zodat ik vanaf maandag een reactie op zou krijgen. Het probleem heb ik nu zelf opgelost om een sd kaartje te gebruiken volgens de specificaties van Ricoh gr3x. Heel jammer dat deze specifieke parate kennis niet aanwezig is bij Cameraland. Nu heb ik het telefoongesprek onbevredigend afgesloten en ben een halve zaterdag aan het uitvogelen geweest. Voor het overige is het een geweldige camera!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Cameraland.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(8)
(4)
(8)
Resetten
RV
Robert v.
Nederland
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Op de website stond dat er een artikel op voorraad was. Na 5 dagen was het betreffende artikel nog niet binnen en heb toen een mail verstuurd. Bleek het artikel (zonnekap voor Olympus xz-1) niet op voorraad te zijn. Hierdoor zonder de zonnekap op vakantie gegaan. Te weinig tijd om het nog ergens te bestellen.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Prima winkel, aardige en goede chat support. Kreeg alleen het verkeerde product verzonden, ook mijn fout. De lensdop voor Nikon F-Mount was te klein voro D3.
Beoordeling melden
CV
Cor v.
Tilburg
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een 77mm set filters en kreeg een 67mm opgestuurd. Kan gebeuren en werd ook snel opgelost. Wat mij echter nogal bevreemde was dat de 77 mm set keurig verpakt in een doos zat en de 67mm set niet. Het kwam bij mij over als stuur die 67mm maar, dan zijn we er vanaf.
Beoordeling melden
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Had een lens gekocht (op 2 jan 2024) die op de site stond en (zoals de verkoper aangaf), maar die bleek reeds verkocht. DE verkoper deed alsof hij de lens in zijn handen had. Niet dus. Lens betaald en na twee weken wachten, was die er nog niet. Toen maar eens even gebeld en de lens bleek al in november 2023 verkocht te zijn. Toch enigszins slordig.
Beoordeling melden
Antwoord van Cameraland.nl
19 jan 2024
Bedankt voor uw review. Zoals we aan de telefoon hadden besproken zijn wij het helemaal met u eens wat betreft de slechte afhandeling van onze kant. Het is slordig, en dit soort slordigheden zouden niet mogen voorkomen. Toch hopen we dat u ons overweegt bij toekomstige aankopen, zodat we kunnen laten zien dat dit niet is waar Cameraland voor staat! Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
AS
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog niets ontvangen en hoor ook niets van jullie! Op de site staat dat het product op voorraad is. Ik heb deze vorige week maandag besteld en betaald. Kan mij voorstellen dat het door de feestdagen wat langer duurt, maar communiceer dat dan even.
Beoordeling melden
Antwoord van Cameraland.nl
29 dec 2023
U heeft helemaal gelijk, de communicatie over de levertijd die we naar u hebben gecommuniceerd komt niet overeen met de levertijd die we op dit moment nakomen. We hadden u hier beter over moeten informeren, u mag ook altijd telefonisch of via mail contact met ons opnemen dan kunnen we u vaak beter van dienst zijn. Ik heb wel even gekeken naar u bestelling en het product zit bij de levering van vandaag en wordt vandaag ook verzonden, hopelijk bereikt het u nog voor het einde van dit jaar. U ontvangt van ons een track and trace code als het product de deur uit is. Mocht u verder nog vragen of onduidelijkheden hebben, u kunt altijd contact met ons opnemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en alvast een mooie jaarwisseling gewenst.
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is tot op heden helaas niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Cameraland.nl
19 jan 2024
Bedankt voor de review. Ik ben even in uw bestelling gedoken, en begrijp uw onvreden. Het is slordig dat u niet geïnformeerd bent over de vertraging in uw levering. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Ik heb gelukkig ook goed nieuws, de rest van uw bestelling komt vandaag bij ons binnen en zal vandaag verzonden worden.
20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Optionele sd kaart niet voor 100% compatibel

Optionele sd kaart niet compatibel met geinstalleerde firmware. Bij een koude start en direct maken van foto, wordt de foto niet opgeslagen en gaat de camera uit. Indien de camera enkele minuten aanstaat geeft het geen problemen. Echter de camera gekocht voor straatfotografie, dus aanzetten en klicken... Vrijdag middag cameraland gebeld en probleem voorgelegd. Ik kreeg het verzoek om probleemomschrijving op de mail te zetten zodat ik vanaf maandag een reactie op zou krijgen. Het probleem heb ik nu zelf opgelost om een sd kaartje te gebruiken volgens de specificaties van Ricoh gr3x. Heel jammer dat deze specifieke parate kennis niet aanwezig is bij Cameraland. Nu heb ik het telefoongesprek onbevredigend afgesloten en ben een halve zaterdag aan het uitvogelen geweest. Voor het overige is het een geweldige camera!
Beoordeling melden
Antwoord van Cameraland.nl
2 sep 2023
Bedankt voor je review peter, Het spijt ons zeer te horen van uw ervaring, en we begrijpen uw frustratie volledig. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met betrekking tot de compatibiliteit van de SD-kaart en de firmware van uw camera. We waarderen uw feedback en willen graag benadrukken dat we dit serieus nemen. Als u contact met ons had opgenomen via e-mail, hadden we dit probleem graag voor u onderzocht en opgelost. We begrijpen dat u snel aan de slag wilde met uw camera voor straatfotografie, en het is spijtig dat u dit zelf hebt moeten oplossen. We zijn verheugd te horen dat de camera verder naar wens is zodra het probleem is opgelost. Als u in de toekomst nog vragen of problemen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te assisteren en te zorgen dat u optimaal van uw apparatuur kunt genieten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat uw verdere ervaringen met de camera probleemloos zullen zijn. Met vriendelijke groet,
13 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb ruim 9 dagen moeten wachten op mijn bestelling, terwijl er 5 dagen max voor op staat. En heb er zelf achter na moeten gaan bellen of mijn bestelling nog bezorgd gaat worden. Ze waren het gewoon vergeten, omdat er een ander voor mij was die via een ander dezelfde product had besteld. En mij vergeten daar op de hoogte te kunnen stellen dat het product na besteld moest worden bij de leverancier. Vandaar dat ik ook mijn geld terug hebt gevraagd.
Beoordeling melden
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik baal een beetje omdat ik na aankoop van een objectief een mail kreeg van Kieskeurig of ik een review over jullie wilde maken. Heb ik gedaan, krijg ik weer een mail van Kieskeurig dat mijn review niet goed was, te objectief en dat zij mijn review niet gaan plaatsen daarom. Flauwekul, bovendien ben ik lid van de Consumentenbond en heb ik hun nooit nodig gehad, maar het objectief Is goed hoor, ik weet heel goed wat ik koop.
Beoordeling melden
1 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik wist niet dat het om een Masterclass ging anders had ik waarschijnlijk niet deelgenomen. Ik ben beginnend hobbyfotograaf en heb wel basiskennis, maar acht mezelf nog niet op het niveau om een Masterclass te volgen. En ik denk dat een puntje van verbetering is misschien wat minder lang theorie. De theorie les duurde bijna 2 uur en daarna zijn we een uurtje naar het bos gegaan om te fotograferen.
Beoordeling melden
27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Twe verschillende verpakkingen, die op verschillende tijden naar verschillende locaties zijn verstuurd.
Beoordeling melden
22 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Laat je klanten niet opdraaien voor de kosten opdraaien als je een product terugstuurt !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Cameraland.nl
2 sep 2023
Beste Bram, Bedankt voor uw feedback over de retourverzendkosten. We vragen klanten om deze kosten te dragen om twee belangrijke redenen: ten eerste om milieuoverwegingen, omdat retourneren transportkosten en verpakkingsafval met zich meebrengt, en ten tweede om misbruik van retourzendingen te voorkomen. Het is belangrijk op te merken dat als er iets mis is met het product, wij uiteraard verantwoordelijk zijn voor de retourkosten. We begrijpen dat dit beleid niet voor iedereen ideaal is, maar we proberen een balans te vinden tussen klanttevredenheid en milieubewustzijn. Als u vragen heeft over ons retourbeleid, staan we altijd klaar om met u in contact te treden. Met vriendelijke groet, Team Cameraland
23 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelling na een week nog niet binnen, waardeloos gebeuren, hier koop ik nooit meer wat!!
Beoordeling melden
Antwoord van Cameraland.nl
1 aug 2023
Bedankt voor uw reactie. We zien in uw bestel bevestiging dat het bestelde product een levertijd van 8 dagen had tijdens bestellen. Vervelend dat u hierdoor onze webshop niet meer wil bezoeken. We kunnen zien dat u het product ondertussen geleverd heeft gekregen, veel plezier er mee. Met vriendelijke groet, Team Cameraland
26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Inruilactie die niks waard is.

Inruil actie wassen neus. Blijkt een marketingtruc om zeer goedkoop in te kopen te zijn.
Beoordeling melden
5 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Onprettig telefoon gesprek.

Vriendelijker, opener communiceren aan de telefoon. De ander (klant) uit laten praten.
Beoordeling melden
7 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik wacht,camera was niet op voorraad.

Ik wacht,camera was niet op voorraad
Beoordeling melden
30 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
voorraad van product klopt niet
Beoordeling melden
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
sneller leveren zou fijn zijn
Beoordeling melden
29 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Service en hulp is erg goed
Beoordeling melden
7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden