Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Cameraland.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Cameraland.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Cameraland.nl

813 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 jul. 2022
Alles verliep op zich soepel. Er waren alleen 2 punten voor mij. Ik was in het begin erg teleurgesteld. Ik had een camera besteld en toen ik mijn pakketje open maakte zag ik dat de zegel van de doos verbroken was en na het openen zag ik vinger vegen op het scherm zitten. Uiteindelijk heb ik gebeld met cameraland en het uitgelegd. Hun zeiden dat hun producten achter de vitrine kunnen staan. Aan de ene kant begrijpelijk, maar dat voelt toch raar aangezien je iets nieuws koopt en ervan uitgaat dat het niet gebruikt wordt. De levering was lichtelijk wazig ik had 3 dingen besteld (camera, batterijen en een sd kaart). Het werd allemaal de volgende dag geleverd maar kreeg vanuit PostNL een melding dat er 2 pakketten bezorgd zou worden en 1 pakket via dhl. uiteindelijk bleek de sd kaart via dhl bezorgd te zijn en de batterijen en camera via PostNL in 1 pakket

4 jan. 2022
Heb a7 iii, sigma 24-70 en bij behorende accessoires besteld bij hun voor €3400..wou eerst in 3 termijnen afbetalen maar in3 geven maar 1800, dus heb besloten om te betalen met kredietkaart en betaling was dus gelukt, het geld was dus AFGESCHREVEN!! Vervolgens belt iemand mij van cameraland met allerlei vragen, ik heb dus alles beantwoord en uitgelegd maar aan de toon van die man klonk het alsof hij mij niet vertrouwd en ik lieg🤦🏻‍♂️ Maar goed..ik dus wachten op mijn bestelling. Krijg ik mail dat het verstuurt is, ik blij! 4 minuten later weer e-mail “ Helaas kunnen wij uw order niet verwerken. De betaling komt niet door onze security module. Wij zullen de order crediteren en terugbetalen. Excuus voor het ongemak.” Ik snap niks meer! Weer bellen, krijg een vrouw aan de lijn mega bijdehand doen..zo van “geen bestelling voor jou en je krijg je geld terug” op de vraag “hoe kan dat de betaling komt niet doorheen terwijl het is al afgeschreven?” Kreeg ik “weet ik niet, ik ben geen bank, fijne dag” WTFFFF🤦🏻‍♂️ Dus krijg ik volgende dag €3000 ipv 3400 terug! Gezeik om niks!!! Weer bellen bla bla 3 dagen later de rest bijgeschreven! Terwijl bij kamera express en cameranu.nl heb ik volgende dag mijn sony en sigma binnen gekregen 👌🏼 Voor mij nooit meer cameraland! Amateurs!

Beoordelingen voor Cameraland.nl

28 okt. 2022
Kom nu 5 jaar bij cameraland. Meerdere camera's en objectieven gekocht. Bij inruil voor upgrade altijd goed geadviseerd. Inruilprijzen zijn ook zeer redelijk. Heb nooit het gevoel dat je een slechte "deal" doet. Personeel is kundig en vriendelijk. Kom er graag.
1 nov. 2022
Wat leuk om te horen dat u al zo lang vaste klant bent. We hopen u nog lang bij ons in de winkel te mogen begroeten. Bedankt voor de mooie review.
2 nov. 2022
Tweedehands objectief besteld. Staat van het objectief stond keurig beschreven op de site. Het zag er zelfs beter uit dan verwacht. Op zondag besteld en dinsdag in huis. Prettig contact. Ook ervaring in de winkel is heel positief.
4 nov. 2022
Bedankt voor de mooie review! Veel plezier van het objectief!
28 okt. 2022
Ruim een jaar geleden een camera gekocht. SD kaartjes klikken niet meer vast. Camera valt net buiten de garantie, maar daar werd niet moeilijk over gedaan. Hele goede service en advies. Echt vakmensen.
1 nov. 2022
Bedankt voor de mooie review!
10 nov. 2022
Goede service. Voor vragen en advies kun je terecht via de chat, wat uitstekend werkt. Klantvriendelijk. Er wordt met de klant mee gedacht voor advies en eventueel een oplossing.
Antwoord van Cameraland.nl
Bedankt voor de mooie review! We doen inderdaad ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en te adviseren. Veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot ziens!
11 nov. 2022
Zeer fijne winkel, enorm deskundig personeel. Neemt echt de tijd voor je om te kijken wat het beste bij jou past. Ik koop hier al mijn fotografiespullen voor mijn bedrijf.
Antwoord van Cameraland.nl
Bedankt voor de review! Altijd fijn om te horen, hopelijk tot ziens!
4 nov. 2022
Telefonisch goede geholpen, vanwege hoogte van de totale bestelling kwam deze de volgende dag middels een eigen bezorgdienst ipv via de post. Top service.
6 nov. 2022
Er valt snel te communiceren via de livechat op de website en enorm vriendelijk! Snelle levering en product in super goede staat!
7 nov. 2022
Bedankt voor de mooie review! We doen ons best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. Hopelijk tot ziens!
11 nov. 2022
Kennis van zaken. Klantvriendelijk en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Nemen altijd de tijd voor jouw vraag of probleem.
Antwoord van Cameraland.nl
Bedankt voor de mooie review! Veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot ziens.
Retourzending was niet juist aangekomen. Het gehele bedrag is toch teruggestort. Dat was een geweldige service.
Antwoord van Cameraland.nl
Bedankt voor de mooie review. Wij proberen altijd zo goed en netjes als mogelijk alles af te handelen met onze klanten. Volgens ons niet meer dan logisch! Hopelijk tot ziens!
5 nov. 2022
als ik iets bestel bij cameraland dan word het altijd geleverd in tegenstelling tot BOL en AMAZON
7 nov. 2022
Bedankt voor de mooie review!
Gewoon erg goed geholpen bij Caneraland, realistische inruilprijs en goede adviezen.
Antwoord van Cameraland.nl
Fijn om te horen! Hopelijk tot ziens.
3 nov. 2022
Ruim aanbod, mogelijkheid tot in3, snelle en deugdelijk verpakte verzending.
4 nov. 2022
Bedankt voor de review. Hopelijk tot ziens!
Binnen de 2dagen geleverd in België. Dat is snel en daar hou ik van!
10 nov. 2022
Hele fijne winkel die hun klanten tegemoet komen. Behulpzaam
Bedankt voor de review!
2 nov. 2022
Snelle levering. Product goed verpakt en zag er goed uit.
Snelle levering, en voor mij is het in 3e betalen ideaal
Bedankt voor de positieve review!
Snelle levering, product voldoet aan verwachting
Bestelling is goed en zeer snel afgehandeld.
Bedankt voor de positieve review!
Snel, doeltreffend. Artikelen voorradig.
28 okt. 2022
Heel blij met de goede en snelle service!
Bedankt voor de review!