Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nl

661 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mrt 2019
Cameraland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Ik was online op zoek naar Nikon 35 mm en 50 mm prime-lenzen en na onderzoek van enkele websites kwam ik Cameraland tegen. Ik had voor mijn aankoop nog nooit van Cameraland gehoord. Ik heb mijn product gevonden waarnaar ik op zoek was en ik kan zeggen dat ze een zeer concurrerende prijs bieden. Maar ik was verbaasd om te zien dat hun tweedehandscollectie de juiste deskundige beoordeling en beschrijving van de productconditie had. Om mijn aankoop te bevestigen, zag ik veel recensies van andere klanten die ook blij waren met de Cameraland-ervaring, waar ik het vertrouwen uit putte. Ik ben erg blij met mijn aankoop en het product, en de uitzonderlijk snelle levering met geweldige verpakking.

20 aug 2023
Optionele sd kaart niet compatibel met geinstalleerde firmware. Bij een koude start en direct maken van foto, wordt de foto niet opgeslagen en gaat de camera uit. Indien de camera enkele minuten aanstaat geeft het geen problemen. Echter de camera gekocht voor straatfotografie, dus aanzetten en klicken... Vrijdag middag cameraland gebeld en probleem voorgelegd. Ik kreeg het verzoek om probleemomschrijving op de mail te zetten zodat ik vanaf maandag een reactie op zou krijgen. Het probleem heb ik nu zelf opgelost om een sd kaartje te gebruiken volgens de specificaties van Ricoh gr3x. Heel jammer dat deze specifieke parate kennis niet aanwezig is bij Cameraland. Nu heb ik het telefoongesprek onbevredigend afgesloten en ben een halve zaterdag aan het uitvogelen geweest. Voor het overige is het een geweldige camera!

Beoordelingen voor Cameraland.nl

13 jan 2024
Had een lens gekocht (op 2 jan 2024) die op de site stond en (zoals de verkoper aangaf), maar die bleek reeds verkocht. DE verkoper deed alsof hij de lens in zijn handen had. Niet dus. Lens betaald en na twee weken wachten, was die er nog niet. Toen maar eens even gebeld en de lens bleek al in november 2023 verkocht te zijn. Toch enigszins slordig.
Antwoord van Cameraland.nl
Bedankt voor uw review. Zoals we aan de telefoon hadden besproken zijn wij het helemaal met u eens wat betreft de slechte afhandeling van onze kant. Het is slordig, en dit soort slordigheden zouden niet mogen voorkomen. Toch hopen we dat u ons overweegt bij toekomstige aankopen, zodat we kunnen laten zien dat dit niet is waar Cameraland voor staat! Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
20 aug 2023

Optionele sd kaart niet voor 100% compatibel

2 sep 2023
Bedankt voor je review peter, Het spijt ons zeer te horen van uw ervaring, en we begrijpen uw frustratie volledig. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met betrekking tot de compatibiliteit van de SD-kaart en de firmware van uw camera. We waarderen uw feedback en willen graag benadrukken dat we dit serieus nemen. Als u contact met ons had opgenomen via e-mail, hadden we dit probleem graag voor u onderzocht en opgelost. We begrijpen dat u snel aan de slag wilde met uw camera voor straatfotografie, en het is spijtig dat u dit zelf hebt moeten oplossen. We zijn verheugd te horen dat de camera verder naar wens is zodra het probleem is opgelost. Als u in de toekomst nog vragen of problemen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te assisteren en te zorgen dat u optimaal van uw apparatuur kunt genieten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat uw verdere ervaringen met de camera probleemloos zullen zijn. Met vriendelijke groet,
27 mei 2023
Twe verschillende verpakkingen, die op verschillende tijden naar verschillende locaties zijn verstuurd.
22 aug 2023
Laat je klanten niet opdraaien voor de kosten opdraaien als je een product terugstuurt !!!
2 sep 2023
Beste Bram, Bedankt voor uw feedback over de retourverzendkosten. We vragen klanten om deze kosten te dragen om twee belangrijke redenen: ten eerste om milieuoverwegingen, omdat retourneren transportkosten en verpakkingsafval met zich meebrengt, en ten tweede om misbruik van retourzendingen te voorkomen. Het is belangrijk op te merken dat als er iets mis is met het product, wij uiteraard verantwoordelijk zijn voor de retourkosten. We begrijpen dat dit beleid niet voor iedereen ideaal is, maar we proberen een balans te vinden tussen klanttevredenheid en milieubewustzijn. Als u vragen heeft over ons retourbeleid, staan we altijd klaar om met u in contact te treden. Met vriendelijke groet, Team Cameraland