rivieramaison.com/nl/- Logo - Beoordelingen

rivieramaison.com/nl/

529 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.091 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 okt 2016
rivieramaison.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben al sinds jaar en dag fan van Rivièra Maison mijn hele huis is ingericht met jullie meubels ook beddengoed en handdoeken echt alles heb ik ervan Wat me wel opvalt is dat de collectie de laatste jaren niet meer is van toen t begon de prijzen rijzen ook de pan uit Recent begrepen dat de filialen die ik bezocht allemaal gesloten zijn Bijzonder spijtig vind ik dat ik wend me nu tot ketens die ook iets in hun assortiment hebben van jullie Heel jammer vind ik dat het geeft me een totaal andere beleving Ik hoop niet dat jullie er helemaal mee gaan stoppen

23 aug 2023
Hallo, Kreeg geen bevestigingsmail. Na het bellen bleek ook eens 1 van de producten uitverkocht te zijn. Vervolgens zegt de medewerker als je de overige bestelling niets vind kan je die gratis retouren. Dat zou dan de compensatie moeten zijn. Vind dat super slechte service. Nadat ik dat ook aangaf, zei de medewerker nou weet je ik kan u ook een tegoed mailen met het bedrag van verzendingskosten. Die zou ik dezelfde dag op mn mail ontvangen. Niet gebeurt. Om het nog gekker te maken. Komt eindelijk de overige bestelling binnen en ja hoor, beschadigd. Overal op de riviera maison logo krassen en zie je sommige letters voor de helft....je zou denken dat je kijkt naar het product voor je die inpakt. Heel duidelijk te zien!! Heel jammer dit. Je denkt altijd bij een grote naam als deze dat je dit niet meemaakt!

Beoordelingen voor rivieramaison.com/nl/

Juiste levertijden op de site weergeven. Nu stond er bij een artikel op voorraad, maar kan pas in juli geleverd worden. Op chat berichten wordt niet gereageerd.
Had een lampenkap besteld en die is gedeukt afgeleverd omdat het niet goed verpakt was.
11 feb 2024
1+1 actie was niet duidelijk
Product was ok, klantenservice heel slecht. Er was een kleine fout in de adresgegevens geslopen, daarom contact opgenomen met klantenservice. De medewerker leek niet helemaal bij het gesprek aanwezig, kon iets simpels niet uitvoeren en vond het nodig om dat lachend te vertellen ook. Zou alleen hierdoor niet meer bestellen, hoe goed hun producten ook zijn.
Heel traag met bestelling afhandelen met klachten. Traag met klarna te commiuniceren. Onnodig op de kosten jagen van de klanten, droog niet efficient te werken. Heel jammer
Ben niet echt te spreken over de service van de club tafel 1300€ wordt hij in elkaar gezet scheurt de versteviging bizar
Bestelling na 1 week nog niet ontvangen. Ligt misschien aan post nl.
14 jan 2024
Beter communiceren als de bestelling niet op voorraad is !
17 dec 2023
Levertijd en communicatie wat betreft de levertijd is teleurstellend.
Verkeerd artikel geleverd. Onruilen niet mogelijk
WD
25 nov 2023

te late levering niet alleen nu met Black Friday maar altijd

Ik heb kopjes etc. besteld op 18-11-2023 en heb die nog steeds niet ontvangen. Nu is het te laat omdat het voor een feest was, en dat feest is al voorbij. Dus de levertijd laat ALTIJD te wensen over bij Riv. Maison. Dat hoor ik ook om me heen van andere mensen. En omdat Den Bosch het dichts bij ons was, en er nu niet meer is, kopen mensen en ik ook, steeds andere kadootjes. Niet meer bij Riv. Maison. JAMMER!!!!
22 sep 2023

Slechte terug koppeling

Als iets uitverkocht is, even laten weten aan de klant misschien? Zat nu bijna 2 weken te wachten. Maar eens gebeld, hadden ze het geannuleerd! Dan ook graag de betaling annuleren. Dat was vergeten
5 okt 2023
Ik heb bij jullie 3 stuks besteld, en 2 daarvan moeten terugsturen wegens beschadigd. Is er daar da geen eindcontrole of werden die stuks de maandag gemaakt.
Product/Prijs verhouding is niet in verhouding. Ik bestelde douche gel. Dit product had nauwelijks geur en de verpakking was aan de armetierige kant
Nog steeds niet alles van mijn bestelling binnen gehad. En kleine artikelen verpakken in hele grote dozen is echt onzin en milieu vervuiling
JT
Jimmy T.
Zonhoven
4 sep 2023
Een deel ( lakens) heb ik tot nog niet ontvangen. Mvgr.
29 jul 2023
Ongelijke maten van 4 stoffen placemats
1 sep 2023
Deel bestelling kwam kapot aan