rivieramaison.com/nl/- Logo - Beoordelingen

rivieramaison.com/nl/
Beoordelingen:

562 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.124 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 okt 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
rivieramaison.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben al sinds jaar en dag fan van Rivièra Maison mijn hele huis is ingericht met jullie meubels ook beddengoed en handdoeken echt alles heb ik ervan Wat me wel opvalt is dat de collectie de laatste jaren niet meer is van toen t begon de prijzen rijzen ook de pan uit Recent begrepen dat de filialen die ik bezocht allemaal gesloten zijn Bijzonder spijtig vind ik dat ik wend me nu tot ketens die ook iets in hun assortiment hebben van jullie Heel jammer vind ik dat het geeft me een totaal andere beleving Ik hoop niet dat jullie er helemaal mee gaan stoppen

de meest kritische beoordeling

23 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hallo, Kreeg geen bevestigingsmail. Na het bellen bleek ook eens 1 van de producten uitverkocht te zijn. Vervolgens zegt de medewerker als je de overige bestelling niets vind kan je die gratis retouren. Dat zou dan de compensatie moeten zijn. Vind dat super slechte service. Nadat ik dat ook aangaf, zei de medewerker nou weet je ik kan u ook een tegoed mailen met het bedrag van verzendingskosten. Die zou ik dezelfde dag op mn mail ontvangen. Niet gebeurt. Om het nog gekker te maken. Komt eindelijk de overige bestelling binnen en ja hoor, beschadigd. Overal op de riviera maison logo krassen en zie je sommige letters voor de helft....je zou denken dat je kijkt naar het product voor je die inpakt. Heel duidelijk te zien!! Heel jammer dit. Je denkt altijd bij een grote naam als deze dat je dit niet meemaakt!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor rivieramaison.com/nl/

Filter
 Sorteren  
Relevantie
RV
R V.
Veghel
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

17-02-2024 kaarsen besteld, niet ontvangen

17-02-2024 kaarsen besteld, nog steeds NIET ontvangen
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kon geen account aanmaken. Heb de klantenservice gebeld daar werd ik heel vriendelijk geholpen. Het artikel heb ik geretourneerd maar nog geen geld teruggestort gekregen.
Beoordeling melden
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind dat het retour wat ik gedaan heb slecht geregeld is. Heb 4x het retour aangemeld en dat lukte nog steeds niet, gisteren gebeld, en toen werd er gezegd dat klopt vandaag mijn retour op de post gedaan.
Beoordeling melden
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij schade moeten we zelf betalen voor terug te sturen en voor hetzelfde product bij bol .com niet .en het komt uit hetzelfde opslagplaats .dan is de keuze vlug gemaakt
Beoordeling melden
IB
ineke B.
maarssen
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
HD
Heleni d.
Westzaan
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Waar is mijn bestelling?

Bestelling gedaan op 3 januari, orderbevestiging ontvangen. Hierna niets meer vernomen. 8 januari een mail gestuurd over de bestelling. Kreeg 9 januari bericht dat bestelling verzonden is. Tot nu toe nog niets ontvangen.
Beoordeling melden
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vreemd genoeg is een recente bestelling bij mijn oude adres bezorgd 😥 wij zijn al bijna 2 jaar verhuisd! Ook staat mijn nieuwe adres in het bestand. Verwarring alom!
Beoordeling melden
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling naar oude adres verzonden, terwijl ik wel mijn nieuwe adres had doorgegeven en ook in de orderbevestiging het adres goed stond.
Beoordeling melden
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zorgen dat de producten heel zijn vooral als het glas is ik heb hun al een mailtje gestuurd met fotos er bij zo dat ze kunnen reageren
Beoordeling melden
CD
Christa D.
Nieuwerkerk aan den IJssel
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als ik een mail stuur zou het fijn zijn als daar op wordt gereageerd en ook het verzenden van een bestelling duurt veel te lang!
Beoordeling melden
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lange levertijd

Het duurde een week voordat ik de door mij bestelde artikelen ontvangen had. Dat kan en moet echt sneller.
Beoordeling melden
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er zat 1 kapot wijnglas in mijn bestelling
Beoordeling melden
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Heel veel papier in de 📦!

Heel veel papier, niet efficiënt ingepakt.
Beoordeling melden
MV
Marianne v.
Sint-Oedenrode
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleiner uit dan gedacht
Beoordeling melden
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik was erg teleurgesteld. Een prachtige mand, maar niet geschikt als die helemaal vol zit, te dragen naar een picknick plek welk ik voor ogen heb. Hij staat op de advertentie afgebeld met draagbanden. Echter die zitten er niet aan. Ook het antwoord van de klantenservice vond ik ook niet goed. Dat is nu eenmaal zo, ik weet ook niet waarom ze er niet meer aanzitten. Dit vind ik passen bij de uitstraling van uw bedrijf welk ik later waarnam op internet. Ik ben niet zo kundig om een foto te plaatsen bij afbeelding toevoegen, helaas. Maar ik denk dat u heel goed wat ik bedoel.
Beoordeling melden
14 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering via de webshop was heel goed, veel sneller dan gepland. Ik wilde dezelfde bestelling in de fysieke winkel doen maar daar ging het mis. Naast een bedrag van € 449,- werd er € 99,- verzendkosten gerekend. In de webshop kreeg ik 10% korting en gratis verzending. Totaal dus een verschil van ca € 150,-. Leg mij maar eens uit hoe dat kan….
Beoordeling melden
30 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De mand wordt ondanks beschrijving zonder hengsels geleverd. Wel vreemd zeker als de mand bestemd is voor een picknick Beschrijving vereist dus een nw tekst De mand is mooi maar als ik het had geweten van de hengsels had ik deze niet gekocht
Beoordeling melden
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het retourneren wat een product wordt je erg lastig gemaakt. De link in de app doet het niet goed. Daarnaast snap ik niet dat de verzendkosten voor rekening van klant zijn bij het retourneren van accessoires.
Beoordeling melden
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

bestelling gedaan ,betaald en geen bevestiging

bestelling gedaan kwam geen bevestiging voor mij persoonlijk voelt dat niet prettig. klantenservice medewerkster was niet vriendelijk helaas toen ik om bevestiging vroeg . Verder alles in orde
Beoordeling melden