rivieramaison.nlBeoordelingen

KVK 34115327

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

4.62 / 5.00

855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over rivieramaison.nl

Alles weer prima in orde, super

2 weken geleden
Helaas was een bloempot van mijn bestelling gebroken. Deze was onvoldoende beschermd tegen breekschade. Ik heb een mail gestuurd en binnen 3 dagen kreeg ik een nieuwe bloempot thuis, die wel heel goed was ingepakt :-) Heel goede service

Zoals altijd geweldig

Alles was goed gegaan, ik ben blij met mijn aankopen.

2 weken geleden
Mooie artikelen, goede service mocht er iets zijn. RM fan.

2 weken geleden
mooie produkten, alleen waarom moeten deze in zo´n grote doos verpakt worden? Zit meer opvulling in dan produkten.

2 weken geleden
Prima service snelle levering Er was na openen een kopje kapot in de doos Kreeg heel snel een nieuw exemplaar geleverd

Perfect

2 weken geleden
Zoals ik altijd gewend ben altijd correct

Alles was naar wens

2 weken geleden
Goed verpakt en zeer tevreden

2 weken geleden
Bestelde artikel nog steeds niet geleverd, terwijl ik wel heb betaald.

2 weken geleden
levering van een stoel duurt erg lang vandaar de redelijke levering de andere producten waren er erg snel. Producten zijn prima van kwaliteit (al heb ik de stoel nog niet binnen) De service online is prima ik heb de producten online besteld omdat ik in de winkel in den bosch erg matig geholpen werd, zelfs de prijs had de verkoopster verkeerd. Ik koop altijd liever in een winkel maar deze x helaas.

2 weken geleden
Even netjes verpakt zoals altijd

2 weken geleden
de bezorging is altyd goed alleen jammer dat er 1artikel kapot is veder leg.ering goed en de service ook goed

3 weken geleden
Order kwam in gedeelde zendingenX 2 van de 3 ontvangen.,de 3e bleek te zijn vernietigd. RM Adam gebeld en zij hebben direct een spoedbestelling georganiseerd. Die werd een dag later afgeleverd. Top service waarvoor mijn dank

3 weken geleden
Op 8 december een bestelling gedaan welke jullie niet konden leveren. Na veel telefoontjes na een maand eindelijk mijn geld teruggestort gekregen, een bedrag van bijna 5000 waardoor we niet in staat waren om voor kerst nog ergens anders een bank te kopen. De klantenservice was echt heel erg onervaren en onbehulpzaam. Uiteindelijk ontvingen we een doos met helaas erg lullige kanootjes van jullie.

Helemaal perfect

Helemaal top