rivieramaison.nlBeoordelingen

KVK 34115327

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

4.62 / 5.00

855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over rivieramaison.nl

3 weken geleden
Kopen via de RM webshop gaat uitstekend, snelle levering, maar het liefst koop ik toch in de RM winkel in Heemstede, veel leuker om alles in het echt te zien, proberen welke bank het lekkerst zit, etc., koffietje erbij en leuk personeel voor de "persoonlijke touch".

Ben dol op het merk en op de spullen maar het blijft eigenlijk wel te duur voor wat je ervoor krijgt ook al had ik alles voor de helft..

3 weken geleden
Jammer dat t vaak beschadigd is

Goede site

Waarom er staan toch 5 sterren

3 weken geleden
Goede producten en prima verzending

3 weken geleden
Dag vrij genomen voor bezorging dus 7u opgestaan omdat ze 8u konden komen. Al wakker en aangekleed wordt gemaild dat verwacht wordt het 1e blok te komen dus rond 11u tot 14u. Dus weer gewacht en dat bleek niet haalbaar. Geen boodschap kunnen doen dus en het 2e blok werd genoemd en pas na 16u bezorgd. Als het gratis is dit te begrijpen maar met 75 euro bezorgkosten vind ik dit niet kunnen. Slecht

3 weken geleden
Ruim assortiment en snelle levering. De produkten zijn keurig netjes ingepakt bezorgd.

Alles werd prima bezorgd

Snelle verzending,goed verpakt,top

3 weken geleden
Product is pas leverbaar in maart geen email geen telefoontje alles zelf na moeten bellen en een verzekering zij weten nergen van dit is echt de eerste maar ook gelijk de laatste keer dat ik ooit iets online bij riviieramaison bestel

Snelle levering, goed verpakt

Het product was perfect verpakt en op een paar dagen geleverd. Mijn huis staat vol met Rivièra Maison spullen. I love it

Artikelen zien er altijd moor uit en worden goed verpakt voor verzending.

Prima ervaring

Alles was weer tiptop in orde.

Prima shop, bestelling en levering snel en naar tevredenheid.

het enige was dat volgens de confirmatie de zending zou bestaan uit 2 dozen en dat deze op 2 verschillende data zouden worden afgeleverd. Dit bleek niet juist. de 1e zending bevatte de hele aankoop en deze werd op tijd afgeleverd.

Bij ontvangst van het door ons bestelde windlicht bleek het glas gebarsten te zijn. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice van Riviera Maison, hebben wij een nieuw windlicht opgestuurd gekregen na inlevering van het kapotte windlicht. Een goede service en snelle afhandeling, wij zijn heel tevreden over de afwikkeling.