rivieramaison.nlBeoordelingen

KVK 34115327

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

4.62 / 5.00

855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over rivieramaison.nl

Netjes en snel geleverd

Altijd goeie en snelle levering

Snel verstuurd, goed ingepakt ,top

Heel blij met mijn kado,snelle levering en heel goed verpakt.

In 1 woord Top

Weer super levering, geweldig voor elkaar bij riviera maison

Bedankt

Prijs kwaliteit van de meeste producten staat in geen enkele verhouding. Ik vind de kwaliteit de laatste jaren steeds slechter worden. Op de foto's is het mooi maar eenmaal in huis is het al stuk of gaat het snel stuk. Prijzen zijn veel te hoog. Contact met de klantenservice duurt veel te lang Niet meer van deze tijd

Top

Altijd alles perfect Ik krijg alleen de mail om het in te vullen wel altijd meerde malen....

Zeer trage levering. Vraag aan servicedesk kan alleen per mail en wordt niet beantwoord. Nul reactie, echt heel slecht. RM heeft best leuke producten, maar jullie zijn qua klantenbediening een waardeloze club. Als je dat niet snel veranderd krijgt moeten jullie je ernstig zorgen maken over de continuïteit van het bedrijf.

Echt snelle bezorging en bijzonder goed verpakt top

Top

Prachtig en uniek product, nergens anders tegengekomen. Levering perfect op tijd, en met een paar euro korting ivm decembersale extra aantrekkelijk

In sept 2017 heb ik 8 Fresh Tea glasses van totaal €103,60 gekocht. Op 1 na zijn alle voetjes inmiddels gesneuveld. Dus zeer slechte kwaliteit. Via klantenservice geen enkele vorm van compensatie voor mijn nieuwe bestelling 7 theeglazen (Lovely drinks double wall). Deze hebben een levertijd van wel 4-5 weken Kortom: levering slecht, klantenservice slecht, kwaliteit product slecht

gaat altijd goe8

Mooie produkten, snelle en verzorgde levering. Met dank.

Zeer vriendelijk en vaak behulpzaam personeel, maar soms te vaak moeten bellen als er iets opgelost moet worden , ik doel op cadeaubonnen die niet op mijn mail verschenen en dat is iets minder maar verder een prachtig bedrijf.

Ik kreeg het veel later geleverd als verwacht, toen ik erachteraan belde was mijn bestelling zogenaamd niet goed door gekomen Maar het aparte was dat ik al wel had betaald en er dus gewoon een factuur was Ten tweede had ik iets besteld en ervoor betaald wat er helemaal niet meer was Ik ben zeer teleurgesteld in de webshop

Keurig verpakt en nette service als je opbelt met een vraag