rivieramaison.nlBeoordelingen

KVK 34115327

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

4.62 / 5.00

855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over rivieramaison.nl

na 2 mail te hebben gestuurd, geen bericht terug. daarna gebeld en wachten , moet nog wachten op bestelling.ze denken deze week.

1 week geleden
22 jan een stoel besteld. Vandaag 7 feb nog steeds geen stoel. Schandalig Ging er vanuit dat RM staat voor kwaliteit en service. Wat een domper Wat heb ik er van geleerd? Nooit meer bestellen bij Riviera Maison

2 weken geleden
Bestelde artikel nog steeds niet geleverd, terwijl ik wel heb betaald.

3 weken geleden
Product is pas leverbaar in maart geen email geen telefoontje alles zelf na moeten bellen en een verzekering zij weten nergen van dit is echt de eerste maar ook gelijk de laatste keer dat ik ooit iets online bij riviieramaison bestel

Ik kreeg het veel later geleverd als verwacht, toen ik erachteraan belde was mijn bestelling zogenaamd niet goed door gekomen Maar het aparte was dat ik al wel had betaald en er dus gewoon een factuur was Ten tweede had ik iets besteld en ervoor betaald wat er helemaal niet meer was Ik ben zeer teleurgesteld in de webshop

Nog niets ontvangen...

Bestelling wordt niet geleverd

nog niet onvangen

Van de bestelde producten was alles breuk hebben ze gegooid met sterren van glas en met mijn kerst borden in de vorm van een klok echt zelfs de zijn glazen gesneuveld piepschuim was eraf echt bagger heb alles van teleurstelling in de kilo gesmeten

Wacht al weken op mijnbestelling, die binnen 3 dagen afgeleverd zou worden Krijg alleen maar mails om een beoordeling te geven. Nou, 0 sterren dus voor alle drie de onderdelen. Die ene ster is omdat je minstens één onderdeel moet beoordelen.

zending deed niet aan mijn verwachtingen. Retourneren vreselijk tijdrovend Heb van u goedkeuring ontvangen voor retour maar moet nog steeden bevestiging krijgen van PostNl at home. goedkeuring was 24-9-2019 nog steeds geen afspraak van Postnl.

Artikelen waren stuk echt slecht klantenservice gebeld ook slecht totaal geen respons

Verplicht een comment veld apart ......

Super snel zoals altijd

Slecht verpakt tijdens verzending waardoor artikel met een barst bij mij thuis kwam. Artikel was ook niet meer op voorraad en ik moet nu ook nog het artikel gaan terugzenden, wat een gedoe, ik ben niet blij

de artikelen waren kapot, door slechte verpakking

Gewoon je bestelling vergeten Order zoek puf..

Artikel kapot ontvangen. Foto gemaakt en de volgende dag weer terug gestuurd. Contact gehad met Rivièra Maison zouden mij gelijk een nieuwe sturen zodra ze het artikel ontvangen hadden. Wacht nu al een week, maar tot op heden niets ontvangen.

Prima. Goed en veilig verpakt. Leuk om er ( gratis) een pakje servetten bij te krijgen

Ik heb iets besteld, wat helemaal niet in het assortiment bleek te zitten Slordig.