rivieramaison.nl

KVK 34115327

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

4.48 / 5.00

1.045 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 4.495 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over rivieramaison.nl

Wacht al weken op mijnbestelling, die binnen 3 dagen afgeleverd zou worden Krijg alleen maar mails om een beoordeling te geven. Nou, 0 sterren dus voor alle drie de onderdelen. Die ene ster is omdat je minstens één onderdeel moet beoordelen.

zending deed niet aan mijn verwachtingen. Retourneren vreselijk tijdrovend Heb van u goedkeuring ontvangen voor retour maar moet nog steeden bevestiging krijgen van PostNl at home. goedkeuring was 24-9-2019 nog steeds geen afspraak van Postnl.

Artikelen waren stuk echt slecht klantenservice gebeld ook slecht totaal geen respons

Verplicht een comment veld apart ......

Super snel zoals altijd

Slecht verpakt tijdens verzending waardoor artikel met een barst bij mij thuis kwam. Artikel was ook niet meer op voorraad en ik moet nu ook nog het artikel gaan terugzenden, wat een gedoe, ik ben niet blij

de artikelen waren kapot, door slechte verpakking

Gewoon je bestelling vergeten Order zoek puf..

Artikel kapot ontvangen. Foto gemaakt en de volgende dag weer terug gestuurd. Contact gehad met Rivièra Maison zouden mij gelijk een nieuwe sturen zodra ze het artikel ontvangen hadden. Wacht nu al een week, maar tot op heden niets ontvangen.

Prima. Goed en veilig verpakt. Leuk om er ( gratis) een pakje servetten bij te krijgen

Ik heb iets besteld, wat helemaal niet in het assortiment bleek te zitten Slordig.

2 weken geen nieuws over levering, dan meerdere keren zelfs klatenservice gebeld (min. 30 minuten wachten). Klantenservice bevestigte dat het een probleem met de transporteur moet zijn, end of story. Heel frustreerend dat ik zelfs dan tussen RM en hun transporteur zat en belde enbelde. Naar 3 weken goederen gekregen, kwaliteit niet vold., teruggestuurd. 1 md. later geld nog st. niet teruggekregen.

In goede orde ontvangen

bestelling is nog steeds niet binnen gekomen grtjes patricia beyens

Niets ontvangen. Als excuse ene cadeaubon ontvangen met minimale besteding van 50 euro. Mijn bestelling was niet eens zo duur.

Ik heb de bestelling nooit ontvangen

Bestelde product verkochten jullie helemaal niet

Super slecht, product online zetten wat je niet vekoopt en dan aankomen met een kortingsbon van 5 euro boven de 50 euro.

Product besteld en vervolgens met een duffe smoes afgewimpeld. Heb het product nooit gekregen, maar wilde wel zogenaamd een €5 cadeaubon geven.. Teleurstellend

Bestel je iets . Krijg je niks