rivieramaison.nlBeoordelingen

KVK 34115327

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

4.59/5.00

1.090 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over rivieramaison.nl

Staat op site op voorraad, maar blijkt niet op voorraad te zijn. Gebeld hierover na uit lijven levering. Site nog steeds niet aangepast
Ik ontving nog steeds geen bestelling! Graag contact!
Slecht! Ik heb niet alles ontvangen moet nog 80 euro aan spullen krijgen! Heb een mail gestuurd maar geen reactie. De keer er voor ook wat besteld en ook weer niet ontvangen en wel betaald! Ben het echt zat! Ben een hele goeie klant koop heel veel bij Riviera Maison.
Via webshop artikel bestelt. Staat dat het voorradig is. Dit was opb8 oktober en het is nu 16 oktober en nog niets ontvangen. Heb gebeld met riviera maison klantenservice en die zegt mij dat het pas over 2 weken geleverd kan worden. Heb al eerder artikelen besteld waarvan 1 artikel niet goed was, en moest foto opsturen etc. Dat ik het door alle regels en de termijn dat het duurde heb opgegeven.
Wacht al 3 weken op mijn bestelling, tot opheden niks ontvangen van RM, zelfs geen bevestigingsmail. Maar moet wel nu via Klarna betalen, mail gestuurd maar niemand van RM reageerd.
Als het goed is krijg ik het pas eind oktober
Op zondag 28 juni plaatste ik een bestelling bij Riviera Maison met bestelnummer 100274047 en bezorgders De Wieken, 34 bus 5 2650 Edegem Belgie. Vanaf het moment dat ik een track & tracecode ontving heb ik verschillende keren geprobeerd om Riviera Maison en Post.nl te verwittigen dat het afleveradres niet klopte. Het adres van de tack & tracé was namelijk Elsbos 26 5 2650 Edegem. Ik heb noch van R
Nog steeds niks thuis ontvangen
Nog niets gehoord en krijg geen contact
Wij hebben een lamp besteld deze niet ontvangen via de post hebben afgelopen week meerdere malen gebeld en er werd telkens beloofd dat wij afgelopen week alsnog een lamp toegestuurd zouden krijgen maar tot op heden nog niks ontvangen geen lamp en ook geen mail van Rivièra maison en wij hebben alles wel netjes betaald
Nog steeds niets ontvangen geen reactie geen mail misschien uitverkocht maaar communicatie van uit Rivièra Maison is bar en bar slecht
Slecht n boot ontvangen kapot doorgegeven en foto s gestuurd maar niets ontvangen
Mijn man had voor valentijn twee hartjes gekocht voor een waxine lichtje. Toen hij ze binnen kreeg bleek dat er 1 mislukkeling tussen zat. Dat hadden ze toch even na moeten kijken. Toen toch maar naar de winkel gegaan om te kijken of ze ze daar nog hadden. Uiteindelijk een dag later dan de bedoeling was.
na 2 mail te hebben gestuurd, geen bericht terug. daarna gebeld en wachten , moet nog wachten op bestelling.ze denken deze week.
22 jan een stoel besteld. Vandaag 7 feb nog steeds geen stoel. Schandalig Ging er vanuit dat RM staat voor kwaliteit en service. Wat een domper Wat heb ik er van geleerd? Nooit meer bestellen bij Riviera Maison
Bestelde artikel nog steeds niet geleverd, terwijl ik wel heb betaald.
Product is pas leverbaar in maart geen email geen telefoontje alles zelf na moeten bellen en een verzekering zij weten nergen van dit is echt de eerste maar ook gelijk de laatste keer dat ik ooit iets online bij riviieramaison bestel
Ik kreeg het veel later geleverd als verwacht, toen ik erachteraan belde was mijn bestelling zogenaamd niet goed door gekomen Maar het aparte was dat ik al wel had betaald en er dus gewoon een factuur was Ten tweede had ik iets besteld en ervoor betaald wat er helemaal niet meer was Ik ben zeer teleurgesteld in de webshop
Nog niets ontvangen...
Bestelling wordt niet geleverd