rivieramaison.nlBeoordelingen

KVK 34115327

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

4.62/5.00

1.046 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over rivieramaison.nl

Nog steeds niks thuis ontvangen
Nog niets gehoord en krijg geen contact
Wij hebben een lamp besteld deze niet ontvangen via de post hebben afgelopen week meerdere malen gebeld en er werd telkens beloofd dat wij afgelopen week alsnog een lamp toegestuurd zouden krijgen maar tot op heden nog niks ontvangen geen lamp en ook geen mail van Rivièra maison en wij hebben alles wel netjes betaald
Nog steeds niets ontvangen geen reactie geen mail misschien uitverkocht maaar communicatie van uit Rivièra Maison is bar en bar slecht
Slecht n boot ontvangen kapot doorgegeven en foto s gestuurd maar niets ontvangen
Mijn man had voor valentijn twee hartjes gekocht voor een waxine lichtje. Toen hij ze binnen kreeg bleek dat er 1 mislukkeling tussen zat. Dat hadden ze toch even na moeten kijken. Toen toch maar naar de winkel gegaan om te kijken of ze ze daar nog hadden. Uiteindelijk een dag later dan de bedoeling was.
na 2 mail te hebben gestuurd, geen bericht terug. daarna gebeld en wachten , moet nog wachten op bestelling.ze denken deze week.
22 jan een stoel besteld. Vandaag 7 feb nog steeds geen stoel. Schandalig Ging er vanuit dat RM staat voor kwaliteit en service. Wat een domper Wat heb ik er van geleerd? Nooit meer bestellen bij Riviera Maison
Bestelde artikel nog steeds niet geleverd, terwijl ik wel heb betaald.
Product is pas leverbaar in maart geen email geen telefoontje alles zelf na moeten bellen en een verzekering zij weten nergen van dit is echt de eerste maar ook gelijk de laatste keer dat ik ooit iets online bij riviieramaison bestel
Ik kreeg het veel later geleverd als verwacht, toen ik erachteraan belde was mijn bestelling zogenaamd niet goed door gekomen Maar het aparte was dat ik al wel had betaald en er dus gewoon een factuur was Ten tweede had ik iets besteld en ervoor betaald wat er helemaal niet meer was Ik ben zeer teleurgesteld in de webshop
Nog niets ontvangen...
Bestelling wordt niet geleverd
nog niet onvangen
Van de bestelde producten was alles breuk hebben ze gegooid met sterren van glas en met mijn kerst borden in de vorm van een klok echt zelfs de zijn glazen gesneuveld piepschuim was eraf echt bagger heb alles van teleurstelling in de kilo gesmeten
Wacht al weken op mijnbestelling, die binnen 3 dagen afgeleverd zou worden Krijg alleen maar mails om een beoordeling te geven. Nou, 0 sterren dus voor alle drie de onderdelen. Die ene ster is omdat je minstens één onderdeel moet beoordelen.
zending deed niet aan mijn verwachtingen. Retourneren vreselijk tijdrovend Heb van u goedkeuring ontvangen voor retour maar moet nog steeden bevestiging krijgen van PostNl at home. goedkeuring was 24-9-2019 nog steeds geen afspraak van Postnl.
Artikelen waren stuk echt slecht klantenservice gebeld ook slecht totaal geen respons
Verplicht een comment veld apart ......
Super snel zoals altijd