Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik ben al sinds jaar en dag fan van Rivièra Maison mijn hele huis is ingericht met jullie meubels ook beddengoed en handdoeken echt alles heb ik ervan
Wat me wel opvalt is dat de collectie de laatste jaren niet meer is van toen t begon de prijzen rijzen ook de pan uit
Recent begrepen dat de filialen die ik bezocht allemaal gesloten zijn
Bijzonder spijtig vind ik dat ik wend me nu tot ketens die ook iets in hun assortiment hebben van jullie
Heel jammer vind ik dat het geeft me een totaal andere beleving
Ik hoop niet dat jullie er helemaal mee gaan stoppen
Hallo,
Kreeg geen bevestigingsmail. Na het bellen bleek ook eens 1 van de producten uitverkocht te zijn. Vervolgens zegt de medewerker als je de overige bestelling niets vind kan je die gratis retouren. Dat zou dan de compensatie moeten zijn. Vind dat super slechte service. Nadat ik dat ook aangaf, zei de medewerker nou weet je ik kan u ook een tegoed mailen met het bedrag van verzendingskosten. Die zou ik dezelfde dag op mn mail ontvangen. Niet gebeurt. Om het nog gekker te maken. Komt eindelijk de overige bestelling binnen en ja hoor, beschadigd. Overal op de riviera maison logo krassen en zie je sommige letters voor de helft....je zou denken dat je kijkt naar het product voor je die inpakt. Heel duidelijk te zien!! Heel jammer dit. Je denkt altijd bij een grote naam als deze dat je dit niet meemaakt!
De rattan handgemaakte producten zijn schots en scheef, ook al bestel je meerdere item dan is het verschil heel groot ook qua kleur. De afwerking is heel slecht, afgeknapte rattan aan de voorzijde producten. Als je mail stuurt dan mag je het retour sturen maar geen idee wat je dan weer ontvangt als je het product graag wilt en weer zou bestellen. Erg jammer!
Beoordeling melden
25 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Had twee een persoons dekbedovertrek besteld online. Stuurde een mail na een week met de vraag dat ik nog niks had ontvangen. Krijg doodleuk een mail dat het juni wordt waarschijnlijk terwijl het op voorraad was. Vandaar niet tevreden.
Beoordeling melden
4 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Juiste levertijden op de site weergeven. Nu stond er bij een artikel op voorraad, maar kan pas in juli geleverd worden. Op chat berichten wordt niet gereageerd.
Beoordeling melden
27 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niet alles van mijn bestelling binnen gehad. En kleine artikelen verpakken in hele grote dozen is echt onzin en milieu vervuiling
Beoordeling melden
25 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Had een lampenkap besteld en die is gedeukt afgeleverd omdat het niet goed verpakt was.
Beoordeling melden
8 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Kapotte fitting na indraaien
Beoordeling melden
2 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen.
Beoordeling melden
26 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Product was ok, klantenservice heel slecht. Er was een kleine fout in de adresgegevens geslopen, daarom contact opgenomen met klantenservice. De medewerker leek niet helemaal bij het gesprek aanwezig, kon iets simpels niet uitvoeren en vond het nodig om dat lachend te vertellen ook. Zou alleen hierdoor niet meer bestellen, hoe goed hun producten ook zijn.
Beoordeling melden
4 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog helemaal niks van ze gehoord. Geen bestel bevestiging, geen verzendbevestiging. Niks. Alleen een factuur van jullie.
Beoordeling melden
26 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Ben niet echt te spreken over de service van de club tafel 1300€ wordt hij in elkaar gezet scheurt de versteviging bizar
Beoordeling melden
24 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb ipv bestelling 1 stuks, 3 stuks/dozen ontvangen, 19 januari meteen mail gestuurd, tot op heden geen antwoord?
De doos kaarsen weke ik bij jullie bedrijf gekocht heb zijn waardeloos en gevaarlijk, over loopt het kaarsenvet eruit en ze brokkelen af, wat n zooi en dat met kerstmis, ik denk geef eens wat meer geld uit en dan krijg je dit, echt onacceptabel!
Graag zsm jullie reactie.
Beoordeling melden
11 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Heel traag met bestelling afhandelen met klachten.
Traag met klarna te commiuniceren.
Onnodig op de kosten jagen van de klanten, droog niet efficient te werken.
Heel jammer
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.