rivieramaison.com/nl/- Logo - Beoordelingen

rivieramaison.com/nl/

529 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.091 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 okt 2016
rivieramaison.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben al sinds jaar en dag fan van Rivièra Maison mijn hele huis is ingericht met jullie meubels ook beddengoed en handdoeken echt alles heb ik ervan Wat me wel opvalt is dat de collectie de laatste jaren niet meer is van toen t begon de prijzen rijzen ook de pan uit Recent begrepen dat de filialen die ik bezocht allemaal gesloten zijn Bijzonder spijtig vind ik dat ik wend me nu tot ketens die ook iets in hun assortiment hebben van jullie Heel jammer vind ik dat het geeft me een totaal andere beleving Ik hoop niet dat jullie er helemaal mee gaan stoppen

23 aug 2023
Hallo, Kreeg geen bevestigingsmail. Na het bellen bleek ook eens 1 van de producten uitverkocht te zijn. Vervolgens zegt de medewerker als je de overige bestelling niets vind kan je die gratis retouren. Dat zou dan de compensatie moeten zijn. Vind dat super slechte service. Nadat ik dat ook aangaf, zei de medewerker nou weet je ik kan u ook een tegoed mailen met het bedrag van verzendingskosten. Die zou ik dezelfde dag op mn mail ontvangen. Niet gebeurt. Om het nog gekker te maken. Komt eindelijk de overige bestelling binnen en ja hoor, beschadigd. Overal op de riviera maison logo krassen en zie je sommige letters voor de helft....je zou denken dat je kijkt naar het product voor je die inpakt. Heel duidelijk te zien!! Heel jammer dit. Je denkt altijd bij een grote naam als deze dat je dit niet meemaakt!

Beoordelingen voor rivieramaison.com/nl/

De kaarsenhouder is echt mooi Ik heb mijn bestelling nog steeds niet compleet er is ook geen mail verkeer en dat is niet netjes
Mooie producten en wordt netjes verpakt en verzonden
Juiste levertijden op de site weergeven. Nu stond er bij een artikel op voorraad, maar kan pas in juli geleverd worden. Op chat berichten wordt niet gereageerd.
Het artikel viel tegen maar de service was goed ,moest wel een belletje plegen ivm retour. Zouden een mail krijgen maar die kwam niet. Afwachten wanneer de terugbetaling komt
Ik heb alleen een klein puntje en dat is als de artikelen niet op voorraad zijn een mailtje sturen dat de levertijd langer is. Verder prima
De service is top! Alleen is er heel weinig gebruik van een kortingscode, zou leuk zijn als ze daar meer mee zouden doen.
Heel snelle bezorging goed verpakt voor beschadigingen
HL
Heleen L.
Hendrik-ido-ambacht
Goed verpakte wijnglazen, allen heel binnen gekregen
EK
Had een lampenkap besteld en die is gedeukt afgeleverd omdat het niet goed verpakt was.
11 feb 2024
1+1 actie was niet duidelijk

Mooie vaas

De vaas was precies de juiste maat. Ben tevreden. Beetje jammer was dat bij het bestellen stond dat ik het pakketje de volgende dag bezorgd zou krijgen. Maar de bestelling ging pas 2 dagen na de bestelling naar de verzendafdeling. Graag meer duidelijkheid.
Tijdschrift besteld in dikke folie gekregen en daarom geen een grote door van de afzender Moet dit allemaal, het is een tijdschrift, laat de noppenfolie en doos voortaan achterwege en verpak het tijdschrift in een dikke folie klaar!!
21 jan 2024
Elke keer als ik een voucher krijg kan ik hem niet openen,en moet ik elke keer een telefoontje plegen,dit is al 4 x gebeurd,erg vervelend als ik in de winkel ben Voor de rest ben ik zeer tevreden Mvg.Marian
Snelle levering maar waarom zulke grote verpakkingen voor klein items. Krijg bij alle 3 de leveringen het RM magazine, ook zonde van al het papier!!
13 jan 2024
De schroefjes aan de achterkant zijn heel moeilijk lis te krijgen Verder vind ik een mooie lijst
Goed verpakt en netjes geleverd