rivieramaison.nlBeoordelingen

KVK 34115327

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

4.61/5.00

1.071 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over rivieramaison.nl

Ik heb een bestelling gedaan die niet compleet geleverd is. Geen berichtje, niets ontvangen. Uiteindelijk na een week gebeld, hoor ik dat het artikel pas half november leverbaar is. Geen probleem maar laat het even weten!
Mail contact verloopt niet echt prettig. Iedereen is erg beleefd maar daar houdt het tot nu toe mee op. Het gaat ook erg traag.
Geen levering en geen antwoord op de vraag wanneer de levering verwacht wordt
super snel geleverd
Erg jammer dat als er een bestelling niet naar wens is dat er niet op de verzonden mail gereageerd word!!
Twee producten zijn licht beschadigd, een koffiemok en een saladekom.
Verzending is snel! Producten worden steeds slechter qua kwaliteit. En als je riviera maison mailt met een klacht ,krijg je nooit een reactie !
Jammer dat de bestelling niet in 1x geleverd kon worden ( wat wel zichtbaar was op de site ) scheelt jullie verzendkosten en materiaal en mij 2x thuisblijven
Chauffeur belt aan en zet artikel aan voordeur. Nog voordat er iemand de deur had geopend, was de bezorger al vertrokken. Gelukkig zat er iemand buiten en heeft die de bel gehoord, maar indien dit niet het geval was, zou het wel gestolen zijn geweest. Wij wonen namelijk op een drukke baan, waar iedereen het maar voor het grijpen zou hebben gehad.
levering duurde lang , maar dat lag aan postnl , product viel tegen . service uitstekend
Geen antwoord op mailtjes. En een product waarvan de inpakservice er simpelweg niet uit ziet
Heb 2 telefoons moeten plegen i.v.m. de levering,(foutief geadresseerd) omdat de reactie op mijn mails te lang duurde. Het gaat blijkbaar sneller om een bestelling te leveren dan om een mail te beantwoorden. Ik ben benieuwd naar mijn telefoonrekening. Met beleefde groet
2 bestellingen waren samen gevoegd Slecht verpakt dus , kapotte spullen gekregen
Zeer slecht verpakt,dit keer Kapotte artikelen,door de slechte verpakking. Wel mijn grld terug gekregen.
Ik heb nog niet alle artikelen ontvangen
Parasol stond in de regen Hoes van de parasol is erg krap en niet zo netjes afgewerkt
Beloofde leeftijd niet gehaald zowel vanuit Rivier Maison als PostNL
Ik heb voor een week terug een lampenkap besteld en wacht nog steeds op een mail wanneer ze hem komen bezorgen Normaal heb je een klein artikel toch binnen 1 a 2 dagen in huis De artikelen vind ik iedere keer weer super jullie inkoop is geweldig. En dat al zo veel jaar achter elkaar dat vind ik heel erg knap
Jammer dat de verkeerde maat op de site staat, daarom pakketje retour.
De producten zijn steeds duurder , dat is jammer. Eerder waren er meer leuke acties nu weinig tot niet. In verhouding is de kwaliteit niet altijd even goed.