rivieramaison.nl

KVK 34115327

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

4.48 / 5.00

1.045 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 4.495 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over rivieramaison.nl

1 week geleden
Zondagmiddag besteld, woensdag levering is niet vandaag bestellen morgen in huis zoals dat op de website wordt beloofd.

4 weken geleden
de boom op de auto zat niet vast gebeld maar ik kon dat lijmen.

1 bestelling kwam in 3 delen. op zich is dat niet zo erg, maar ik ben normaal van Riviera gewend dat ze een mail sturen dat iets verzonden is en dat is tot 2 keer toe niet gedaan. waardoor de postbode weer onnodig aan de deur was geweest en uiteindelijk ik weer moest wachten tot dat de postbode opnieuw kwam.

Vindt het jammer dat je voor een bepaald bedrag moet bestellen voordat het gratis wordt verzonden en terugsturen vindt ik erg omslachtig. Terugbrengen naar de winkel is voor de dichtstbijzijnde minimaal 60 km

Voor een onnozel kratje van 38 cm x 38 cm en 18 cm hoog werd -terwijl ik mijn bestelling al geen verzendkosten meer had gezien de hoogte - alsnog 25 euro () verzendkosten gerekend. Ook na contact met de klantenservice werd voet bij stuk gehouden. Dit kleine Kratje is een meubelstuk en daarvoor wordt 25 euro extra kosten gerekend. Gister bij de outlet dit kratje voor 25 gekocht......

Ondanks dat de maten van de kopjes bij de beschrijving stond ,waren de kopjes kleiner. Zo jammer, gezien ik ze graag wilde kopen. Lastig om te wachten met retourneren totdat je retour goed gekeurd is? En het geld terug storten duurt lang. Nog steeds niet ontvangen, en dan kan ik ook geen andere bestellen. Ook jammer dat de verzendkosten niet gedeeltelijk worden vergoed.Sam sam betalen.

Voor de 2e x een artikel met een glas breuk ontvangen

Jammer dat er geen duidelijkheid is over bestelling kussens....ik kreeg alleen de hoed...wordt niet duidelijk omschreven...dus alles terug gestuurd

Pedaalemmer (100 euro) van slechte plastic kwaliteitschandalig voor dat geld Deksel schoot steeds los door te kleine pin verbinding zelf opgelost met schroefje.

Levering met @home service zeer slecht De levering met J.P. Haarlem delivery, die de spullen moesten ruilen vanwege beschadigingen was echter zeer goed. Oppakken problematiek R. M omtrent de beschadigde producten. was echter goed. Doordat de eerste levering ronduit schandalig was gaf ik een 1 ster, echter was de levering door J.P. Haarlem als eerste gedaan dan was het 5 sterren.

In de geleverde dienblad zat een barst, maar kon deze ruilen in een RM winkel

Op internet staat een snelle levering. Ik moest toch 3 dagen wachten.

Heb diverse producten besteld bij u. De pakketten ontvangen en 3 artikelen teruggestuurd vanwege beschadiging. Hedenmorgen opnieuw geleverd en weer 1 artikel met beschadiging. Wat baal ik hier van weer foto's maken en weer naar postkantoor. Waar is de controle dat producten niet beschadigt zijn? Dit kost veel overbodig werk. Ik heb de spullen dit weekend nodig voor een ouderen bingo.

Ik had een bestelling gedaan en betaald en hierbij is niet bekend gemaakt dat het product niet meer leverbaar was. Pas nadat ik a enkele dagen belde kreeg ik te horen dat dit het geval was. De medewerkster vertelde dat ik de gifts moest terugsturen en dan pas het geld terug kreeg. Ik vond dat niet getuigen van service. Nadat ik dit kenbaar heb gemaakt werd gezegd dat ik het geld zo terug kreeg.

De postbezorger had het aan de buren geleverd. En niets laten weten daarover.

Heb niet alles van bestelling ontvangen en geen bericht wanneer wel

Producten zijn soms erg fragiel...en ongelijk als je ergens 2 van neemt. Kwaliteit en prijs zijn niet in overeenkomst, sommige producten wel heeel kostbaar. Ook vervelend dat je steeds zelf om stempels moet vragen en niet gewoon direct bij je bestelling ontvangt. Ik sta ingeschreven voor de nieuws brief etc maar ontvang de nieuwe collectie boeken niet zoals dat beschreven staat.

Had bestelling geplaatst zou de volgende dag geleverd worden heeft 18 dagen geduurd en geen mailtje ofzo tussendoor dat de bestelling vertraagd was jammer

De artikelen zitten echt slecht verpakt. een van de twee zwar beschadigd, en heb ik afgekeurd.

Sommige producten waren niet compleet en beschadigd