rivieramaison.nlBeoordelingen

KVK 34115327

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

4.62 / 5.00

855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over rivieramaison.nl

2 weken geleden
levering van een stoel duurt erg lang vandaar de redelijke levering de andere producten waren er erg snel. Producten zijn prima van kwaliteit (al heb ik de stoel nog niet binnen) De service online is prima ik heb de producten online besteld omdat ik in de winkel in den bosch erg matig geholpen werd, zelfs de prijs had de verkoopster verkeerd. Ik koop altijd liever in een winkel maar deze x helaas.

3 weken geleden
Dag vrij genomen voor bezorging dus 7u opgestaan omdat ze 8u konden komen. Al wakker en aangekleed wordt gemaild dat verwacht wordt het 1e blok te komen dus rond 11u tot 14u. Dus weer gewacht en dat bleek niet haalbaar. Geen boodschap kunnen doen dus en het 2e blok werd genoemd en pas na 16u bezorgd. Als het gratis is dit te begrijpen maar met 75 euro bezorgkosten vind ik dit niet kunnen. Slecht

lichte beschadiging aan de glazen rand van de storage jar.

De spullen kwamen niet op de doorgegeven dag aan, 31 december. We konden ze dus niet meer gebruiken voor het oud en nieuw feest.

Super

Het product is beschadigt aangekomen door dat het middelste potje niet goed was ingepakt

Kapot binnen gekregen, moest naar Hoofddorp om hem om te kunnen ruilen

Zondagmiddag besteld, woensdag levering is niet vandaag bestellen morgen in huis zoals dat op de website wordt beloofd.

de boom op de auto zat niet vast gebeld maar ik kon dat lijmen.

1 bestelling kwam in 3 delen. op zich is dat niet zo erg, maar ik ben normaal van Riviera gewend dat ze een mail sturen dat iets verzonden is en dat is tot 2 keer toe niet gedaan. waardoor de postbode weer onnodig aan de deur was geweest en uiteindelijk ik weer moest wachten tot dat de postbode opnieuw kwam.

Vindt het jammer dat je voor een bepaald bedrag moet bestellen voordat het gratis wordt verzonden en terugsturen vindt ik erg omslachtig. Terugbrengen naar de winkel is voor de dichtstbijzijnde minimaal 60 km

Voor een onnozel kratje van 38 cm x 38 cm en 18 cm hoog werd -terwijl ik mijn bestelling al geen verzendkosten meer had gezien de hoogte - alsnog 25 euro () verzendkosten gerekend. Ook na contact met de klantenservice werd voet bij stuk gehouden. Dit kleine Kratje is een meubelstuk en daarvoor wordt 25 euro extra kosten gerekend. Gister bij de outlet dit kratje voor 25 gekocht......

Ondanks dat de maten van de kopjes bij de beschrijving stond ,waren de kopjes kleiner. Zo jammer, gezien ik ze graag wilde kopen. Lastig om te wachten met retourneren totdat je retour goed gekeurd is? En het geld terug storten duurt lang. Nog steeds niet ontvangen, en dan kan ik ook geen andere bestellen. Ook jammer dat de verzendkosten niet gedeeltelijk worden vergoed.Sam sam betalen.

Voor de 2e x een artikel met een glas breuk ontvangen

Jammer dat er geen duidelijkheid is over bestelling kussens....ik kreeg alleen de hoed...wordt niet duidelijk omschreven...dus alles terug gestuurd

Pedaalemmer (100 euro) van slechte plastic kwaliteitschandalig voor dat geld Deksel schoot steeds los door te kleine pin verbinding zelf opgelost met schroefje.

Levering met @home service zeer slecht De levering met J.P. Haarlem delivery, die de spullen moesten ruilen vanwege beschadigingen was echter zeer goed. Oppakken problematiek R. M omtrent de beschadigde producten. was echter goed. Doordat de eerste levering ronduit schandalig was gaf ik een 1 ster, echter was de levering door J.P. Haarlem als eerste gedaan dan was het 5 sterren.

In de geleverde dienblad zat een barst, maar kon deze ruilen in een RM winkel

Op internet staat een snelle levering. Ik moest toch 3 dagen wachten.

Heb diverse producten besteld bij u. De pakketten ontvangen en 3 artikelen teruggestuurd vanwege beschadiging. Hedenmorgen opnieuw geleverd en weer 1 artikel met beschadiging. Wat baal ik hier van weer foto's maken en weer naar postkantoor. Waar is de controle dat producten niet beschadigt zijn? Dit kost veel overbodig werk. Ik heb de spullen dit weekend nodig voor een ouderen bingo.