bodygymshop.com- Logo - Beoordelingen

bodygymshop.comReviews

Gecertificeerd sinds: 31 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
bodygymshop.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bodygymshop.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 31 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor bodygymshop.com

43 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 jul. 2022
Muscle rage stack besteld was snel maar niet de juiste bestelling,in plaats van Regenerate kreeg ik vibe...al de rest was ok...zal daar geen drama van maken...

14 jun. 2022
Mancomelding gedaan via de mail, na 2 dagen nog geen antwoord. Als alles goed gaat is het waarschijnlijk een prima webshop, maar communiceren kunnen ze niet! Ik zoek liever een webshop waar ze wel kunnen communiceren als er iets mis gaat.

Beoordelingen voor bodygymshop.com

18 mei 2022
14 jun. 2022
pakketje nogsteeds niet binnen, ook geen mailtje van de bezorgingsdienst
Antwoord van bodygymshop.com
4 jul. 2022
Goedemiddag, Het klopt inderdaad dat u nog geen pakket heeft ontvangen. Dit komt namelijk omdat u ervoor heeft gekozen om het pakket in onze winkel in Rotterdam op te halen. Inmiddels bent u ook bij ons langsgekomen en heeft u zelfs een tweede shirt gratis gekregen ter compensatie voor de onduidelijkheid. We hopen dat uw ervaring bij ons uiteindelijk alsnog positief is geweest!