bodygymshop.com- Logo - Beoordelingen

bodygymshop.com

57 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden729 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jul 2018
bodygymshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
Niet alles wat ik bestelde was op voorraad. Ze belde mij netjes en vroeg of ik er iets anders voor in de plaats wilde, betrof proteine repen. Kreeg er zelfs 2 smaken bij. Super vriendelijk en meedenkend. Positieve eerste ervaring.

26 sep 2023
Het bedrijf heeft goede producten maar bedrijf moet toch wel even naar bedrijfsvoering kijken qua afspraken die ze waarborgen op de site order vrijdag geplaatst tegen een uur of 17:00 order wordt pas dinsdag geleverd dat is dus niet de volgende dag maar na 4 dagen het bedrijf trunks waar zij mee werken voor verzending daar schort ook een hoop aan communicatie naar de ontvanger
MV
Murigia v.
Amsterdam

Beoordelingen voor bodygymshop.com

IH
Inge H.
Alphen aan den Rijn
12 jul 2023
Snelle levering, goede producten.
Heel snel en fantachtich
28 sep 2023
6 aug 2023
21 mei 2023
20 jun 2023

Het pakket daarwerkelijk leveren.

Het pakket daarwerkelijk leveren en een andere courier inschakelen ipv trunkers, het is heel onbetrouwbaar. Pakket had er op 19/06/23 om 20:00 moeten zijn en ik heb het nu nogsteeds niet. Trunkers kan mij ook niet vertellen waar dit pakketje is.
Antwoord van bodygymshop.com
20 jun 2023
Helaas zijn wij afhankelijk van ons koeriersbedrijf voor de levering van jouw bestelling. We zullen contact opnemen om te achterhalen wat er met de levering is gebeurt. We doen ons best om u zo spoedig mogelijk een passende oplossing te bieden. Onze excuses voor het ongemak.
25 apr 2023
Ik heb vrijdag besteld overdag en heb me pakket nog steeds niet binnen. Gaat ook via trunks Maar me bestelling werd pas maandag verwerkt. Volgende keer kom ik het wel zelf afhalen dan heb ik het gelijk.
Antwoord van bodygymshop.com
27 apr 2023
Beste Andrew, Excuses voor het ongemak. Helaas levert Trunkrs niet in het weekend, waardoor je bestelling pas op maandag geleverd kan worden. Uiteraard ben je altijd welkom om je bestelling op te halen. We hopen dat je de bestelling in ieder geval goed hebt ontvangen, en we doen ons best om onze service zo snel mogelijk uit te breiden. Nogmaals bedankt voor uw bestelling.
11 mei 2023
Eerste keer besteld mijn pakketje pas over 3 weken aangekregen heb voor de 2 keer opnieuw besteld en nog steeds de zelfde slechte service nu al een week nog steeds niets ontvangen wel jammer van service