bodygymshop.com- Logo - Beoordelingen

bodygymshop.com

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden694 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jul. 2018
bodygymshop.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 dec. 2022
Levering prima, wel laat in de avond, producten zijn top, in de eiwitshakes zitten mega veel eiwitten en weinig andere zooi. Zouden veel merken voorbeeld aan kunnen nemen.

26 sep. 2023
Het bedrijf heeft goede producten maar bedrijf moet toch wel even naar bedrijfsvoering kijken qua afspraken die ze waarborgen op de site order vrijdag geplaatst tegen een uur of 17:00 order wordt pas dinsdag geleverd dat is dus niet de volgende dag maar na 4 dagen het bedrijf trunks waar zij mee werken voor verzending daar schort ook een hoop aan communicatie naar de ontvanger
MV
Murigia v.
Amsterdam

Beoordelingen voor bodygymshop.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters