pchelpsoft.com/pc-cleaner/nlBeoordelingen

Tribunal de Commerce de NANTERRE 830 173 381

Beoordelingen voor pchelpsoft.com/pc-cleaner/nl

3.68/5.00

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zeer tevreden over het product wel viel de prijs voor +/_ €55 tegen het werd voor +/_ €36 aangeboden
Verder lezen

Het is toch schandalig, dat ik mijn bestelling van dd. 15 april 2020 (betaalt en al) nog steeds niet heb ontvangen. Ik krijg alleen maar emails: - aankoop voltooid - - laatste kans om te bestellen-, -excuses voor de vertraging-, - U hebt nog 24 uur de tijd om Uw aankoop te voltooien-. Als ik de levering nu niet binnen één week in huis heb, dan wil ik mijn geld terug. M.v.gr. E.W.H. Vletter

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over pchelpsoft.com/pc-cleaner/nl

Sorteren relevantie
Had eerst wat moeite met de codes. Vulde uiteindelijk de goede in en het kwam voor elkaar. Er kon gescand worden.
 Antwoord van pchelpsoft.com/pc-cleaner/nl
Hallo Willem, Bedankt voor je feedback. Ik ben blij dat het geactiveerd is. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Avanquest team
ik heb geen idee nog niets ontvangen
 Antwoord van pchelpsoft.com/pc-cleaner/nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt me dat je nog niets hebt ontvangen. Onze agent zal contact met je opnemen en je de vereiste toegangsbestanden sturen. Met vriendelijke groet, Pchelpsoft-team
goeden zurus
Ik heb ONLANGS betaald en de bevestiging daarvan, maar reeds de 3e dag begon alles van voren af aan met "trial expired" en de storende onderbrekingen op mijn laptopscherm als ik het nieuws bekijk. Bijzonder hinderlijk en er wordt niets meer uitgevoerd w.b. opschonen of -slow start-up
 Antwoord van pchelpsoft.com/pc-cleaner/nl
Hallo Monique, Hartelijk dank voor uw feedback. Het lijkt erop dat u uw programma niet heeft geactiveerd. Onze agent neemt contact met u op om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Pchelpsoft-team
Het programma maakt een deel van de computer software schoon, maar er is meer nodig om de PC in optima forma te houden.
 Antwoord van pchelpsoft.com/pc-cleaner/nl
Bedankt voor je feedback, ik ben het helemaal met je eens. Naast de software moet uw computer worden schoongemaakt. Ik heb deze link speciaal voor jou gevonden. https://de.norton.com/internetsecurity-how-to-national-clean-out-your-computer-day-the-importance-of-clean-computing.html Met vriendelijke groet, Avanquest-team
Ik heb het idee dat mijn pc wat sneller reageert
Ik ben heel tevreden
 Antwoord van pchelpsoft.com/pc-cleaner/nl
Hallo Frans, Dankjewel voor je positieve review, voor ons is het belangrijkste doel dat onze klanten altijd tevreden zullen zijn. Met vriendelijke groet, InPixio-team
I’m zie geen verbeteringen in snelheid of presentatie
 Antwoord van pchelpsoft.com/pc-cleaner/nl
Hallo Ron, Het spijt me dat u niet tevreden bent met het programma. Probeer contact op te nemen met een lokale technicus zodat deze het systeem kan controleren. Met vriendelijke groet, PC Help Soft Team
Heb daar geen duidelijk beeld van; mijn gevoel echter is positiever en geeft aan dat het PC gebeuren vertrouwenwekkend overkomt
Goede service