steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nl

329 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.355 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2021
steigerbuisstunter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijne en overzichtelijke webshop. Ik had een wandrek ontworpen voor de inloopkast. Dat alles op maat gezaagd wordt scheelt enorm veel tijd en gedoe. In elkaar zetten ging prima. Inmiddels is het rek vol en zit ik na te denken om een deel voor de andere wand te ontwerpen. Prijs is overigens een stuk voordeliger dan de bouwmarkt en de levering door wesseling logistics was snel en werd goed gecommuniceerd.

16 jun 2023
betere en duidelijke info op uw website:" bouwpakket loungebank katoo" , maar het zijn alleen de buizen, je goed door scrollen om door te hebben dat je dan het hout en de bouten apart moet bijbestellen. Je kan ook onmiddellijk erbij voegen dat hout en bouten exclusief het bouwpakket zijn. En als je dan toch de bestelling plaats krijg je wel hints om produkten te kopen om het hout in te smeren, daar zou je mensen ook kunnen wijzen op bijhorend hout en bouten. En als je op de link bijhorend hout duwt, moet je nog zelf kiezen en denken welke planken je nodig hebt en zo ook voor de bouten. Dat is allemaal misleidend en daar ben ik dan ook in gevallen, ik heb nu alleen buizenstel.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters