steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 aug. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
steigerbuisstunter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij steigerbuisstunter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 aug. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

388 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

31 jul. 2022
doordat ik het moeilijk vond om het juiste frame te bestellen heb ik telefonisch contact gezocht. ik werd fijn tewoord gestaan en er werd goed met me mee gedacht. ze hebben de maten voor me berekend, de hoeveelheid stieken gegeven die ik erbij moest kopen en wat heel erg fijn was is dat ze de maten van het doek doorgaven. ik kon de maten van het doek zo doorgeven aan de firma die het doek voor me zou maken. bij levering klopte alles! het doek kon zonder problemen worden bevestigd. bedankt voor het meedenken!

5 mei 2022
Ondanks feit dat het team er alles aan doet om de bestelling bij je te krijgen en goed communiceert, slaagt hun transporteur (Wesseling logistics, gebruik makend van Van Eck) er iedere keer weer in om spullen NIET in goede orde van A naar B te krijgen: komt bezorgafspraken niet na, raakt onderdelen van bestelling kwijt, laat niets van zich horen en blinkt uit in botheid bij bezorging. Nu twee keer een bestelling geplaatst en twee keer was het pet. Denk dat een derde keer er niet meer van komt.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

30 sep. 2022
7 okt. 2022
Paar buizen wilde ik nog bij bestellen moes ik verzend koste betalen Na levering moes ik zelf voor bellen waar het bleef
7 okt. 2022
Bedankt voor het nemen van de moeite voor het schrijven van een review. Vervelend om te horen dat er wat mis is gegaan met de levering. Ik heb even meegekeken in je bestelling en zie dat de buizen inderdaad nog zonder verzendkosten toegevoegd hadden konden worden. Onze excuses hiervoor. Hierom zal ik de verzendkosten aan je terugbetalen. Voor de levering, zie ik dat we op de dag van je melding, de missende buizen hebben nagezonden en de volgende dag bij je aangeboden hebben. Hopelijk is dit snelle handelen positief geweest. Het eind resultaat ziet er goed uit! Leuk om wat foto's te kunnen zien ervan! We helpen je in de toekomst graag weer. Met vriendelijke groet, Team Steigerbuisstunter
19 okt. 2022
Duur hoge verzendkosten 20 euro voor een paar onderdelen
21 okt. 2022
Bedankt voor je genomen moeite om feedback te geven. Helaas zijn deze kosten ook voor ons hoog en verdienen wij niks op deze transportkosten.
25 okt. 2022
Voor een stunter vind ik de prijzen wel wat hoog.
25 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en review. Helaas zijn de prijzen net als bij andere aanbieders omhoog gegaan. Wel zitten we hiermee nog onderaan de markt. Hopelijk bevallen onze producten je goed en zien we je nog eens terug!
17 okt. 2022
Betere vervoerder regelen
20 okt. 2022
Dankjewel voor je beoordeling, helaas ging het met jouw DHL bezorging inderdaad even mis. Wij hebben daarom na jouw melding het pakket direct nogmaals verzonden. Ook bij het tweede pakket kwam een dag vertraging vanuit DHL en hadden wij het pakket al bijna met een andere transporteur nogmaals nagestuurd. Gelukkig was dit toch niet nodig en kon je met het project aan de gang. Wij zijn aan het kijken welke opties wij hebben op de keuze van vervoerder aan de klant te geven, voor nu is ligt helaas buiten onze bereik als er bij een lokale DHL bezorger wat mis gaat. Jammer om te zien dat we door deze DHL bezorging zo slecht scoren in jouw beoordeling. Hopelijk is onze inzet en service wel als goed ervaren en mogen we je toch nog terug zien in de toekomst. Succes met je project!
20 sep. 2022
Mooie buizen en koppelingen maar mss nog belangrijker: ongelooflijk vriendelijke, meedenkende en zeer snel reagerende (klanten)service!! Zeer tevreden, aanrader en bestel de volgende keer weer bij Steigerbuisstunter. Dank!
23 sep. 2022
Bedankt voor je genomen moeite om ons te beoordelen. We zijn blij met je 5-sterren! We vonden het erg leuk om je te helpen en fijn dat je zo tevreden bent met onze klantenservice! Graag tot de volgende keer.
18 sep. 2022
Snelle levering en vooral mogelijkheid om de buizen op maat te laten zagen is super. Hierdoor kun je snel tot assemblage overgaan.
19 sep. 2022
Bedankt voor je mooie review en dat je ons 5 sterren geeft! Goed om te horen dat onze zaagservice goed is bevallen en dat het geholpen heeft bij de snelle afronding van je project. We zien je graag terug bij een volgende bestelling.
12 sep. 2022
vlugge leveringen. goed verpakt. prijs onderdelen niet overdreven . Enkel de leveringsprijs voor België is duur.
30 aug. 2022
Snelle levering en heel vriendelijk en behulpzaam personeel
30 aug. 2022
Bedankt dat je voor ons de tijd genomen hebt om een review te schrijven. Altijd goed om te horen dat alles naar wens is gegaan. Tot een volgende bestelling!
15 sep. 2022
Een snelle en nette levering, alle bestelde stukken aanwezig en netjes op maat.
29 aug. 2022
Snelle levering met goede kwaliteit! Mooie pergola kunnen bouwen!
30 aug. 2022
Wauw de pergola ziet er mooi uit! leuk dat je een foto heb meegestuurd. Veel plezier ervan.
9 sep. 2022
Snelle, accurate levering. Soepele afwerking retouren en ruiling.
9 sep. 2022
Als altijd een Snelle en correcte levering tegen een goede prijs!
8 sep. 2022
Mooi product, correcte levering en duidelijke website
8 sep. 2022
Leuk dat je de moeite genomen hebt om een positieve beoordeling te schijven. Ook in de toekomst zijn we er voor jou!
15 sep. 2022
Altijd sneller een betrouwbare leveringen.
22 sep. 2022
duidelijke communicatie, snelle verzending
5 sep. 2022
Top! Goed snel netjes gewoon top dus.
5 sep. 2022
Leuk dat je een review hebt geschreven. Fijn te horen dat alles naar wens was!
12 sep. 2022
Goede prijskwaliteit. Snel geleverd.
12 sep. 2022
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Fijn dat je zo tevreden bent met onze producten en bezorgservice.
14 sep. 2022
Alles geleverd en goed verlopen.
8 sep. 2022
Snelle levering en goede service