steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nl

329 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.355 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2021
steigerbuisstunter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijne en overzichtelijke webshop. Ik had een wandrek ontworpen voor de inloopkast. Dat alles op maat gezaagd wordt scheelt enorm veel tijd en gedoe. In elkaar zetten ging prima. Inmiddels is het rek vol en zit ik na te denken om een deel voor de andere wand te ontwerpen. Prijs is overigens een stuk voordeliger dan de bouwmarkt en de levering door wesseling logistics was snel en werd goed gecommuniceerd.

16 jun 2023
betere en duidelijke info op uw website:" bouwpakket loungebank katoo" , maar het zijn alleen de buizen, je goed door scrollen om door te hebben dat je dan het hout en de bouten apart moet bijbestellen. Je kan ook onmiddellijk erbij voegen dat hout en bouten exclusief het bouwpakket zijn. En als je dan toch de bestelling plaats krijg je wel hints om produkten te kopen om het hout in te smeren, daar zou je mensen ook kunnen wijzen op bijhorend hout en bouten. En als je op de link bijhorend hout duwt, moet je nog zelf kiezen en denken welke planken je nodig hebt en zo ook voor de bouten. Dat is allemaal misleidend en daar ben ik dan ook in gevallen, ik heb nu alleen buizenstel.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

Ik had bij mijn bestelling schroeven bijbesteld. Bleken niet geschikt voor wat ik besteld had. In een winkel zouden ze gezegd hebben dat de schroeven niet pasten. Zij hebben ze gewoon opgestuurd en niets teruggekoppeld. Nu kan ik ze weggooien en op pad gaan voor passende schroeven. Vind ik slechte service. Ik heb een mail gestuurd maar kreeg een nietszeggend antwoord terug.
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor je review. We kunnen helaas niet alle bestellingen afzonderlijk gaan controleren op eventueel gemaakte fouten van de klant zelf. Hier hebben wij te veel bestellingen voor. Voor advies qua welke schroeven bij welke koppelingen passen hebben wij een speciaal overzicht voor. Hier wordt naar gelinkt vanaf alle schroeven en bouten. Daarnaast geven wij bij iedere buiskoppeling waar schroeven bij gebruikt kunnen worden aan welke schroeven/bouten je dan zou kunnen gebruiken (kopje: handig bij dit product). Daarnaast zit onze klantenservice klaar om te adviseren en te helpen natuurlijk. We hebben dit ook geprobeerd uit te leggen via de mail. Dat het advies dat wij geven op de website niet is opgevolgd en er is ook geen advies aan ons gevraagd. De vergelijking met een winkel klopt ook niet helemaal. Als je in bijvoorbeeld een bouwmarkt met verkeerde schroeven langs de kassa gaat wordt je hier waarschijnlijk ook niet op geattendeerd. Wanneer je een medewerker aanspreekt in de winkel natuurlijk wel, maar dat doen onze klantenservice medewerkers ook graag voor je.

Stiekem duur

Volgens website ‘ Deze optrekstang is voordelig zelf te maken. De kosten met gegalvaniseerde stalen producten is ca. €45,- excl. BTW en in het zwart staal voor nog geen €60,- excl. BTW’. Uiteindelijk kost de set 115 euro, incl 30 euro verzendkosten terwijl spul in normale doos past en gewoon met PostNL kan. Voor dat geld ook nog plastic doppen die uit de buizen vallen.
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor de genomen tijd om feedback te schrijven. Het klopt dat de producten 5a 10 euro duurder zijn geworden. We hebben dit in de blog nu ook aangepast en ook naar het bedrag inclusief btw. De verzendkosten betalen wij zelf ook en kunnen het niet met PostNL versturen. Gelukkig zie je bij het bestellen de uiteindelijke prijs en kun je dan zelf besluiten om wel of niet de aankoop te doen. De afdekdoppen horen in de buis te passen en zeker niet eruit te vallen. Laat het ons zeker even weten dan gaan we dit graag voor je oplossen zodat je de juiste doppen ontvangt.
Afleverpuntjes: - bramen verwijderen van/in steigerbuis. - passen van de haken over de buis. - plank netjes recht volgens bestelling op maat zagen.
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor je eerlijke beoordeling, dat wordt zeker gewaardeerd! Goed dat je er een foto bij hebt gestuurd van de planken zodat we dit intern kunnen oppakken. Het is zeker de bedoeling dat dit netjes recht is gezaagd. Mocht je hier een nieuwe plank voor willen, neem dan even contact met ons op zodat we dat kunnen regelen voor je. Onze zaag en zaagblad zijn van hoge kwaliteit waardoor bramen minimaal zijn, mochten we nog bramen zien dan verwijderen we deze. Helaas worden niet alle bramen altijd gezien en vragen wij daarom soms van de klant om deze voorzichtig welf weg te halen. Wat betreft het passen van de haken over de buis begrijp ik je niet helemaal. Onze buiskoppelingen zouden over de buis moeten passen als je deze in dezelfde maat besteld. Mocht dit niet passen, laat dat dan nog zeker even weten zodat we dit kunnen uitzoeken. Succes met je project en we horen het zeker graag als we nog kunnen helpen ergens bij.
17 feb 2024
Duurd lang voor je te horen krijgt dat artikel niet op voorraad is . Na kontakt en gekozen voor ander product had ik de bestelling vrij snel in huis. Alleen de verzendkosten vind ik absurd hoog. Voor een klein doosje van nog geen kilo.
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor de uitgebreid toegelichte beoordeling en de vier sterren. Vervelend dat er een artikel niet voorradig was dit hebben we aan je doorgegeven toen wij dit wisten. Helaas was dit wat later als gebruikelijk en zat er ook nog een feestdag tussen waardoor je het vervangende artikel na 4 werkdagen kreeg. Bedankt voor je feedback over de verzendkosten. Deze betalen wij zelf ook aan de vervoerder, kunnen daarop dus geen korting geven helaas. Hopelijk is het wel verder gelukt met je project en zijn de producten naar wens geweest! We helpen je uiteraard graag weer een volgend keer.
16 jun 2023
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor de moeite om een review te schrijven. Wat vervelend dat je ontevreden bent met wat er ontvangen is. Wij willen graag helpen maar hebben alleen geen communicatie gehad tot op heden. Wat betreft het frame voor loungebank Katoo, in de omschrijving staat duidelijk dat het om een frame gaat (in de eerste zin), op de foto's zie je tevens ook het frame met en zonder hout. We bieden het frame van steigerbuis zonder hout aan zodat de klant zelf de keuze kan maken voor hout. Dit staat duidelijk onderstreept in de omschrijving. Hierin staat tevens een linkje naar de bouten om deze mee te bestellen, de maat is afhankelijk van het hout en daarom leveren wij deze niet standaard mee. Als wij nog kunnen helpen bij het afronden van het project dan horen we graag hoe we je kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Steigerbuisstunter
26 nov 2023
Ik heb hulpstukken terug gestuurd en nu hoor ik er niets meer van Heel raar Als je wat besteld krijg je binnen 1 werkdag bericht en nu is het al een week geleden Eerste feedback gaf ik ook alle sterren
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor de review, we hebben direct contact met je opgenomen na het zien van deze review. We hadden namelijk geen retourpakket ontvangen. Nadat je ons jouw verzendbewijs hebt toegestuurd zagen wij dat dit pakket op een afhaalpunt lag en inderdaad niet bij ons is bezorgd. We hebben direct een medewerker dit laten ophalen en enkele uren laten jouw retour kunnen verwerken en terugbetalen. Hopelijk is alles naar tevredenheid opgelost en mogen we dat terug zien in een bijgewerkte review. Veel succes met je projecten!
PV
Peter V.
Dirksland
21 jul 2023
Monsterbuizen waren maar 15 cm lang ipv 30 cm. Duurde ook nog bijna een week voor deze bezorgd werden. Advies op vraag over gebruik buizen als schutting palen was vlot en duidelijk.
25 jul 2023
Bedankt voor de genomen tijd om een review te schrijven. Het versturen van de samples kan afhankelijk van de drukte wat langer duren helaas, wat ook het geval bij jou is geweest. Deze sample buizen zijn 15 cm, dit staat ook duidelijk gecommuniceerd bij het product. Fijn dat ons advies voor de schutting je verder heeft geholpen, we denken graag mee. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen laat het ons gerust weten!
5 aug 2023
Verzendkosten zijn buiten proporties.. maar dat is bekend en heeft niets met de service te maken.
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat de producten en service naar wens zijn geweest. Ondanks dat de kosten voor de verzendkosten wat hoog kunnen voelen, verdienen wij hier ook niets op. Hopelijk mogen we in de toekomst je weer van goede service voorzien!
20 okt 2023
Bestelling niet compleet geleverd, wel goede service verleend en snel afgehandeld.
20 okt 2023
Bedankt voor je genomen tijd om een review te schrijven. Er miste helaas een deel van de bestelling bij initiele levering. Wij wilden dit voor je dezelfde dag nog verzenden alleen gaf je aan dit liever lokaal af te handelen. De buizen hebben wij toen meteen terugbetaald. We hopen dat ondanks het ongemak de overige producten toch naar wens waren en we vinden het fijn dat onze service en de snelheid als positief is ervaren. Graag tot wellicht een volgende bestelling!
6 apr 2023
Materiaal is perfect, levertijd kan nog verbeterd,
7 apr 2023
Bedankt voor het mooie compliment wat betreft onze producten en service. Jammer dat de levertijd wat langer is momenteel dat vinden wij ook. Gelukkig is dit tijdelijk maar ik begrijp dat het vervelend is. We helpen je graag weer de volgende keer.