steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 aug. 2021
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023
steigerbuisstunter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij steigerbuisstunter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 aug. 2021
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

392 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

24 jul. 2023
Snelle levertijd, uitstekende kwaliteit. (ik heb van vierkante steigerbuis zwart een balustrade verhoogd) Helemaal geweldig dat je alles kan laten zagen, ook dat was prima gedaan, keurig op maat, (zo goed als) braamvrij en onbeschadigd. Het is niet de allergoedkoopste misschien, maar het is gewoon goed voor elkaar. Een aanrader!

16 jun. 2023
betere en duidelijke info op uw website:" bouwpakket loungebank katoo" , maar het zijn alleen de buizen, je goed door scrollen om door te hebben dat je dan het hout en de bouten apart moet bijbestellen. Je kan ook onmiddellijk erbij voegen dat hout en bouten exclusief het bouwpakket zijn. En als je dan toch de bestelling plaats krijg je wel hints om produkten te kopen om het hout in te smeren, daar zou je mensen ook kunnen wijzen op bijhorend hout en bouten. En als je op de link bijhorend hout duwt, moet je nog zelf kiezen en denken welke planken je nodig hebt en zo ook voor de bouten. Dat is allemaal misleidend en daar ben ik dan ook in gevallen, ik heb nu alleen buizenstel.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

5 aug. 2023
Verzendkosten zijn buiten proporties.. maar dat is bekend en heeft niets met de service te maken.
7 aug. 2023
Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat de producten en service naar wens zijn geweest. Ondanks dat de kosten voor de verzendkosten wat hoog kunnen voelen, verdienen wij hier ook niets op. Hopelijk mogen we in de toekomst je weer van goede service voorzien!
PV
Peter V.
Dirksland
21 jul. 2023
Monsterbuizen waren maar 15 cm lang ipv 30 cm. Duurde ook nog bijna een week voor deze bezorgd werden. Advies op vraag over gebruik buizen als schutting palen was vlot en duidelijk.
25 jul. 2023
Bedankt voor de genomen tijd om een review te schrijven. Het versturen van de samples kan afhankelijk van de drukte wat langer duren helaas, wat ook het geval bij jou is geweest. Deze sample buizen zijn 15 cm, dit staat ook duidelijk gecommuniceerd bij het product. Fijn dat ons advies voor de schutting je verder heeft geholpen, we denken graag mee. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen laat het ons gerust weten!
7 okt. 2022
Paar buizen wilde ik nog bij bestellen moes ik verzend koste betalen Na levering moes ik zelf voor bellen waar het bleef
7 okt. 2022
Bedankt voor het nemen van de moeite voor het schrijven van een review. Vervelend om te horen dat er wat mis is gegaan met de levering. Ik heb even meegekeken in je bestelling en zie dat de buizen inderdaad nog zonder verzendkosten toegevoegd hadden konden worden. Onze excuses hiervoor. Hierom zal ik de verzendkosten aan je terugbetalen. Voor de levering, zie ik dat we op de dag van je melding, de missende buizen hebben nagezonden en de volgende dag bij je aangeboden hebben. Hopelijk is dit snelle handelen positief geweest. Het eind resultaat ziet er goed uit! Leuk om wat foto's te kunnen zien ervan! We helpen je in de toekomst graag weer. Met vriendelijke groet, Team Steigerbuisstunter
19 okt. 2022
Duur hoge verzendkosten 20 euro voor een paar onderdelen
21 okt. 2022
Bedankt voor je genomen moeite om feedback te geven. Helaas zijn deze kosten ook voor ons hoog en verdienen wij niks op deze transportkosten.
6 apr. 2023
Materiaal is perfect, levertijd kan nog verbeterd,
7 apr. 2023
Bedankt voor het mooie compliment wat betreft onze producten en service. Jammer dat de levertijd wat langer is momenteel dat vinden wij ook. Gelukkig is dit tijdelijk maar ik begrijp dat het vervelend is. We helpen je graag weer de volgende keer.
25 okt. 2022
Voor een stunter vind ik de prijzen wel wat hoog.
25 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en review. Helaas zijn de prijzen net als bij andere aanbieders omhoog gegaan. Wel zitten we hiermee nog onderaan de markt. Hopelijk bevallen onze producten je goed en zien we je nog eens terug!
WV
Willem V.
MEEUWEN
17 jan. 2023
17 jan. 2023
Bedankt voor je review. We vinden het jammer dat je minder tevreden bent. Ik kan helaas geen communicatie terugvinden wat betreft je bestelling ook is hij de volgende dag afgeleverd. Je kunt ons altijd nog even bellen of mailen wellicht kunnen wij iets hierin nog iets betekenen voor je zodat we je in de toekomst beter kunnen helpen. Vriendelijke groeten, Team Steigerbuisstunter
17 dec. 2022
5 nov. 2022