steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 aug. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
steigerbuisstunter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij steigerbuisstunter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 aug. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

388 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

31 jul. 2022
doordat ik het moeilijk vond om het juiste frame te bestellen heb ik telefonisch contact gezocht. ik werd fijn tewoord gestaan en er werd goed met me mee gedacht. ze hebben de maten voor me berekend, de hoeveelheid stieken gegeven die ik erbij moest kopen en wat heel erg fijn was is dat ze de maten van het doek doorgaven. ik kon de maten van het doek zo doorgeven aan de firma die het doek voor me zou maken. bij levering klopte alles! het doek kon zonder problemen worden bevestigd. bedankt voor het meedenken!

5 mei 2022
Ondanks feit dat het team er alles aan doet om de bestelling bij je te krijgen en goed communiceert, slaagt hun transporteur (Wesseling logistics, gebruik makend van Van Eck) er iedere keer weer in om spullen NIET in goede orde van A naar B te krijgen: komt bezorgafspraken niet na, raakt onderdelen van bestelling kwijt, laat niets van zich horen en blinkt uit in botheid bij bezorging. Nu twee keer een bestelling geplaatst en twee keer was het pet. Denk dat een derde keer er niet meer van komt.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

5 nov. 2022
7 okt. 2022
Paar buizen wilde ik nog bij bestellen moes ik verzend koste betalen Na levering moes ik zelf voor bellen waar het bleef
7 okt. 2022
Bedankt voor het nemen van de moeite voor het schrijven van een review. Vervelend om te horen dat er wat mis is gegaan met de levering. Ik heb even meegekeken in je bestelling en zie dat de buizen inderdaad nog zonder verzendkosten toegevoegd hadden konden worden. Onze excuses hiervoor. Hierom zal ik de verzendkosten aan je terugbetalen. Voor de levering, zie ik dat we op de dag van je melding, de missende buizen hebben nagezonden en de volgende dag bij je aangeboden hebben. Hopelijk is dit snelle handelen positief geweest. Het eind resultaat ziet er goed uit! Leuk om wat foto's te kunnen zien ervan! We helpen je in de toekomst graag weer. Met vriendelijke groet, Team Steigerbuisstunter
19 okt. 2022
Duur hoge verzendkosten 20 euro voor een paar onderdelen
21 okt. 2022
Bedankt voor je genomen moeite om feedback te geven. Helaas zijn deze kosten ook voor ons hoog en verdienen wij niks op deze transportkosten.
25 okt. 2022
Voor een stunter vind ik de prijzen wel wat hoog.
25 okt. 2022
Bedankt voor je feedback en review. Helaas zijn de prijzen net als bij andere aanbieders omhoog gegaan. Wel zitten we hiermee nog onderaan de markt. Hopelijk bevallen onze producten je goed en zien we je nog eens terug!
6 sep. 2022
22 aug. 2022
het bestellen ging goed, het bezorgen ging vreemd, ik kreeg een verkeerd track en trace en met een telefoontje kreeg ik een niet al te vlotte/slimme vrouw aan de lijn. Reageerde traag en begreep niet waar ik het over had. terwijl ik heel duidelijk was.
26 aug. 2022
Fijn dat het bestellen goed ging. Er was inderdaad een verkeerde track en trace gestuurd helaas, gelukkig volgde de levering snel. Vervelend dat de telefoonservice je niet goed is bevallen, wij doen natuurlijk altijd onze uiterste bent om je zo goed mogelijk te helpen. We zitten met meerdere nieuwe collega's op het moment, wellicht ging het je daarom niet snel genoeg.
3 aug. 2022
20 feb. 2022
Mijn bestelling zou tussen 13.00 uur en 15.30 uur worden bezorgd. Ik ben dus de hele middag thuis geweest, ook omdat ik voor ontvangst moest tekenen. Niemand gezien. De volgende morgen werden we om 07.00 uur wakker gebeld. Bestelling werd gebracht. Toen we de mail nakeken bleek er om ca middernacht een paar mails waren verzonden om de gewijzigde tijd van aflevering te melden. Veel te laat/resp. te vroeg. Zo ga je niet met je klanten om. Het geleverde materiaal beantwoordde wel aan de verwachtingen.
22 feb. 2022
Bedankt voor de genomen moeite om een beoordeling te geven. Fijn om te horen dat de materialen naar tevredenheid zijn maar wat vervelend dat de levering niet soepel verliep. Wij hebben geen melding gehad hierover van de vervoerder, anders hadden we je graag op de hoogte gesteld van te voren. Ik zie inderdaad in het systeem dat de chauffeur de levering niet gehaald had en het daarom de ochtend erop alsnog aan het begin van de rit heeft gedaan. Helaas wordt de planning pas 's nachts gemaakt en konden ze je niet op de hoogte stellen hierdoor. Onze excuses voor dit ongemak. Veel plezier met de materialen en hopelijk kunnen we het bij een volgende keer op een betere manier bij je leveren.
8 mrt. 2022
Pakket zag er prima uit. Alleen de bijgeleverde schroeven en pluggen matchten niet met elkaar. Pluggen waren sowieso “te dik” voor de maat die op het zakje stond: m 8, 60. De pluggen waren 50 lang en de bouten 60. kon na twee dolgedraaide schroeven naar de bouwmarkt, want dit ging niet werken zo
24 jul. 2022
Tweede bestelling waren de zwarte buizen anders gespoten. Veel matter En zwarte inslagdoppen zijn twee verschillende waarvan er 1 soort te makkelijk past en eruit valt
26 jul. 2022
Dankjewel voor het schrijven van je beoordeling. Wat vervelend dat er kwaliteitsverschil zit tussen je bestelling. Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je ons een foto kunnen sturen? Dan gaan we het onderzoeken en voor je oplossen.
18 apr. 2022
maatvoering was niet helemaal helder. De bijgeleverde plank was minder diep dan ik had verwacht.
6 jul. 2022
Er is gedaan wat moest gebeuren.
14 feb. 2022