steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 aug. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
steigerbuisstunter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij steigerbuisstunter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 aug. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

388 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

31 jul. 2022
doordat ik het moeilijk vond om het juiste frame te bestellen heb ik telefonisch contact gezocht. ik werd fijn tewoord gestaan en er werd goed met me mee gedacht. ze hebben de maten voor me berekend, de hoeveelheid stieken gegeven die ik erbij moest kopen en wat heel erg fijn was is dat ze de maten van het doek doorgaven. ik kon de maten van het doek zo doorgeven aan de firma die het doek voor me zou maken. bij levering klopte alles! het doek kon zonder problemen worden bevestigd. bedankt voor het meedenken!

5 mei 2022
Ondanks feit dat het team er alles aan doet om de bestelling bij je te krijgen en goed communiceert, slaagt hun transporteur (Wesseling logistics, gebruik makend van Van Eck) er iedere keer weer in om spullen NIET in goede orde van A naar B te krijgen: komt bezorgafspraken niet na, raakt onderdelen van bestelling kwijt, laat niets van zich horen en blinkt uit in botheid bij bezorging. Nu twee keer een bestelling geplaatst en twee keer was het pet. Denk dat een derde keer er niet meer van komt.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

31 okt. 2022
Tevreden over het product en de service. Helaas heeft de transporteur er een chaos van gemaakt, tot nu toe twee keer beschadigde spullen ontvangen. De mensen van steigerbuisstunter nemen het wel serieus op. Maar zijn ook afhankelijk van de transporteur.
1 nov. 2022
Bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. Begrijpelijk dat je ontevreden bent over het vervoer. Helaas ging het mis met de buizen en was de verpakking gescheurd. Erg fijn dat je dit bij ons hebt gemeld zodat we ze zo snel mogelijk opnieuw konden verzenden naar je. Fijn dat je tevreden bent met het product en de service omtrent het oplossen van je melding. We helpen je een volgende keer graag weer!
11 nov. 2022
Duidelijke site, snelle levering
5 okt. 2022
Het geleverde materiaal ziet er keurig uit. Één minpuntje en dat betreft het zaagwerk want waarom is er geen roterend schrapstaaltje gebruikt om de bramen inwendig te verwijderen ? Het was minimaal hoor maar het had gewoon netter geweest eventjes de scherpe kanten te bewerken. Nog geen 10 seconden werk…..
26 okt. 2022
snelle levering, echter bezorgdienst niet ok. Legt producten in achtertuin en je komt er via de app achter dat het geleverd is, zonder dat je iemand hebt gezien/gehoord bij de deur.
28 okt. 2022
Bedankt voor je schrijven. Wat vervelend dat dit is gebeurd met je spullen. Het is zeker niet de bedoeling om dat zonder medeweten achter te laten. Fijn dat je het even aangeeft als we het niet weten kunnen we het ook niet proberen te voorkomen in de toekomst. Ondanks de mindere ervaring met vervoer toch bedankt voor de 4-sterren voor producten en service, ik hoop dat je van de producten veel plezier ervaart. Graag tot een andere keer!
10 okt. 2022
Tijdig en juist geleverd
11 okt. 2022
Bedankt voor de review! Fijn dat alles in orde was. Ziet er netjes uit.
21 okt. 2022
16 okt. 2022
6 okt. 2022
22 sep. 2022
16 sep. 2022
15 sep. 2022
13 sep. 2022
11 aug. 2022
Goed en snel geholpen. Enige verbetering is een mogelijkheid om het zaagwerk beter aan te kunnen geven. Als je bijv. 4x1 meter nodig hebt, en je vult bij de gewenste lengte 4 meter in, dan kun je later niet meer aangeven dat het 4x1 meter moet zijn. Een stukje uitleg dat je dan 4x1 meter moet invullen zou helpen. Maar verder zeer tevreden!
16 aug. 2022
Bedankt voor je feedback en mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer weer.
18 aug. 2022
Alles goed op de levering na. Jammer dat t in 2 keer moest. Maar alles is geleverd.
15 aug. 2022
Goede adviezen
25 aug. 2022
1 aug. 2022
8 apr. 2022
Voor een leek is op het plaatje niet te zien of het om hard of buigzaam materiaal gaat. Gelukkig pasten de afdekdoppen goed. Helaas komt er nadat we iets besteld hebben via internet de onvermijdelijke vraag om een beoordeling te geven. U kunt ook zo denken: als het niet goed reclameert men wel. Succes met uw onderneming.