steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nl

344 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.394 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2021
steigerbuisstunter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijne en overzichtelijke webshop. Ik had een wandrek ontworpen voor de inloopkast. Dat alles op maat gezaagd wordt scheelt enorm veel tijd en gedoe. In elkaar zetten ging prima. Inmiddels is het rek vol en zit ik na te denken om een deel voor de andere wand te ontwerpen. Prijs is overigens een stuk voordeliger dan de bouwmarkt en de levering door wesseling logistics was snel en werd goed gecommuniceerd.

16 jun 2023
betere en duidelijke info op uw website:" bouwpakket loungebank katoo" , maar het zijn alleen de buizen, je goed door scrollen om door te hebben dat je dan het hout en de bouten apart moet bijbestellen. Je kan ook onmiddellijk erbij voegen dat hout en bouten exclusief het bouwpakket zijn. En als je dan toch de bestelling plaats krijg je wel hints om produkten te kopen om het hout in te smeren, daar zou je mensen ook kunnen wijzen op bijhorend hout en bouten. En als je op de link bijhorend hout duwt, moet je nog zelf kiezen en denken welke planken je nodig hebt en zo ook voor de bouten. Dat is allemaal misleidend en daar ben ik dan ook in gevallen, ik heb nu alleen buizenstel.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

Goed materiaal, snelle levering en duidelijke tracking
21 jan 2024
Prima levering in goede verpakking
Goede kwaliteit en prima service
Duidelijke site snelle levering
Bij steigebuisstunter is het goed winkelen. Alleen de vervoerder die ze hebben is niet zo prettig soms. Ik woon 2 hoog en als de vervoerder komt zijn ze niet bereid om het op 2 hoog af te leveren. Ligt dat aan de chauffeur of aan het beleid van de vervoerder?
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor de 4 sterren en het schrijven van een review. Bedankt voor de mededeling wij gaan dit intern oppakken met de vervoerder voor betere service in de toekomst.
De advies service door een medewerker ivm beoogde constructie.
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor het schrijven van de review. Fijn om te horen dat de service naar wens is geweest!
6 jan 2024
30 dec 2023
24 jun 2023
Fijn dat de bestelling geleverd kon worden op een moment dat mij schikte. Jammer is het dan, dat hiervoor verzette afspraken voor niets bleken. Kennelijk was een onderdeel van de bestelling verloren geraakt. En werd geleverd op de eerder gewenste datum. Maar nu moesten weer de nodige afspraken worden verzet.
Levering was snel en het kwam onbeschadigd binnen, heb het bij anderen wel anders meegemaakt

transport schade

levering kwam beschadigt aan, transport schade. dit werd direct en correct opgelost
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor de genomen tijd om een review te schrijven, fijn dat je tevreden bent met onze afhandeling. Gelukkig gaat het meestal wel goed maar helaas was de buis verbogen tijdens het transport. We vinden het fijn dat we dit snel voor je hebben kunnen oplossen nadat je het gemeld hebt, zodat je toch blij bent met de service en de producten!
14 sep 2023
Snelle levering, lengtes zoals gevraagd, leverings overzicht erbij. Prima
28 mei 2023

Het assortiment en op maat

Het assortiment , de prijzen en de mogelijk op maat buizen te bestellen👍
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling. Hopelijk heb je nog vele jaren plezier van de producten!
Goederen conform bestelling en communinicatie daarover geleverd.
17 aug 2023
Prima verzorgd. Alles keurig op maat en goed verpakt
7 jun 2023
Snelle levering keurig op maat gezaagd en verpakt.
26 apr 2023
Snelle toezending en bij retour snel je geld terug
8 sep 2023
Goed assortiment en prijs, levertijd kan beter.
12 sep 2023
Bedankt voor je goede beoordeling en fijn dat we je hebben kunnen helpen aan de benodigde materialen. De levertijd is inderdaad even enkele dagen langer dan gebruikelijk in verband met drukte en personeelstekort. Hopelijk kunnen we snel weer terug naar de snelle levering zoals gewenst.