steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nl

344 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.394 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2021
steigerbuisstunter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijne en overzichtelijke webshop. Ik had een wandrek ontworpen voor de inloopkast. Dat alles op maat gezaagd wordt scheelt enorm veel tijd en gedoe. In elkaar zetten ging prima. Inmiddels is het rek vol en zit ik na te denken om een deel voor de andere wand te ontwerpen. Prijs is overigens een stuk voordeliger dan de bouwmarkt en de levering door wesseling logistics was snel en werd goed gecommuniceerd.

16 jun 2023
betere en duidelijke info op uw website:" bouwpakket loungebank katoo" , maar het zijn alleen de buizen, je goed door scrollen om door te hebben dat je dan het hout en de bouten apart moet bijbestellen. Je kan ook onmiddellijk erbij voegen dat hout en bouten exclusief het bouwpakket zijn. En als je dan toch de bestelling plaats krijg je wel hints om produkten te kopen om het hout in te smeren, daar zou je mensen ook kunnen wijzen op bijhorend hout en bouten. En als je op de link bijhorend hout duwt, moet je nog zelf kiezen en denken welke planken je nodig hebt en zo ook voor de bouten. Dat is allemaal misleidend en daar ben ik dan ook in gevallen, ik heb nu alleen buizenstel.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

top en snel
Het beviel goed hele schone koppelingen
HL
Henk L.
DINXPERLO
De levering duurde wel lang Van bestelling tot aan huis bij na 2 weken
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor de 4 sterren beoordeling, dat waarderen wij. Wat betreft de levering hebben we even meegekeken omdat dat zeker niet de bedoeling is. Ik zie echter dat de bestelling op vrijdagavond is gedaan, dat wij de spullen op maandag hebben verzonden met DHL en dat DHL dit op dinsdag al heeft geleverd. Mocht hier toch wat mis gaan horen wij dat graag natuurlijk.
Alles was netjes op maat
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Dankjewel voor de beoordeling. Bedankt ook voor de foto van deze mooie bar bovenkast. Stuur je foto zeker in via mail, dan maak je kans op ons shoptegoed namelijk!
Vlotte zending na foute levering, goede communicatie
Op tijd geleverd, netjes verpakt
16 mrt 2024
HZ
10 mrt 2024
Product is goed. Verzending werd een dag vertraagd door de transporteur.
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Goed om te horen dat de kwaliteit van de producten goed bevallen is. Helaas was er bij je bestelling vertraging. Fijn dat het na 1 dag alsnog geleverd is. Graag tot een volgende keer.
Alles netjes geleverd en volgens plan
Jammer dat de zijkanten niet behandeld waren
10 feb 2024
Alles conform afspraak. Alleen de omdoos te groot (vervoer van lucht)