Nikostore.nl- Logo - Beoordelingen

Nikostore.nl

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.031 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2019
Nikostore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jul 2023
Prima en goede spullen. Wel kan de uitleg en hulp m.b.t. de diverse componenten die je nodig hebt bij bv netwerk onderdelen beter. Het blijkt namelijk dat in tegenstelling tot bij een WCD niet 1 afdekraam onderdeel nodig hebt, maar 2 onderdelen en dat word nergens duidelijk vermeld. Moest daardoor 2 bestellingen doen.

21 aug 2023
Omdat het bestelde product maar niet geleverd werd ben ik bij de klantenservice aan de bel gaan trekken. Deze hield mij wekelijks keurig op de hoogte dat het product nog steeds niet geleverd was door de leverancier. Vervolgens kwam het bericht dat er slechts 3 van de 6 producten leverbaar waren. Deze zijn naar mij verzonden en de rest gecrediteerd. Wie schetst mijn verbazing toen ik op de site van de leverancier zag staan dat er een vervangend product leverbaar was. Toen ik Nikostore daarop wees hebben zij onmiddellijk het boetekleed aangetrokken. Ik heb na bestelling van de overige exemplaren keurig de verzendkosten gecrediteerd gekregen. Maar er valt in het proces best nog het een en ander te verbeteren....
HV
Hubert v.
Hilversum

Beoordelingen voor Nikostore.nl

Zeer slechte bezorging door Post-NL.

Dit is geen beoordeling voor de artikelen die ik ontvangen heb want die zijn heel goed , maar de bezorging door Post-NL was uitermate slecht. De artikelen zijn niet op het gewenste adres bezorgd maar rechtstreeks naar een Post-Nl service punt gebracht op 5 km afstand. Ik vind dit geen steil hebben want ik ben aangewezen op openbaar vervoer.
20 jun 2023
Geachte heer Ton, wat vervelend dat u het pakketje zo ver van uw huis geleverd heeft gekregen. Ik zou u willen adviseren om deze klacht door te geven aan PostNL. Zij kunnen hier een melding van maken en ervoor zorgen dat u gekoppeld wordt aan een punt dichterbij. Helaas kunnen wij dit niet. Het is fijn om te horen dat de bestelling wel naar wens is. Met vriendelijke groet, team Nikostore.nl
27 jul 2023

Retour

Betalen voor retourzending is niet van deze tijd. 95% van de webwinkels doet dit gratis
28 jul 2023
Geachte heer Adjodhia, als u de gehele bestelling terugstuurt ontvangt u ook het gehele orderbedrag (en dus eventueel betaalde verzendkosten) terug. De kosten voor het terugsturen van een retour zijn echter inderdaad voor de klant. 'Gratis' retourzending bestaat namelijk niet, de kosten hiervoor moeten linksom of rechtsom betaald worden. Vaak wordt dit in de verkoopprijs verrekend. Wij hebben ervoor gekozen om dit niet te doen om zo de verkoopprijzen scherp te kunnen houden. Wij hopen dat de producten naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
2 jul 2023
Geen centrale afdekplaat voor standaard dimmers
Antwoord van Nikostore.nl
Geachte heer Assen, de dimmerknoppen van Niko zijn inderdaad alleen geschikt voor Niko dimmers. Bij de dimmerknoppen kunt u vinden welke type dimmers hiervoor geschikt zijn. Hopelijk zijn de rest van de bestelde producten naar wens. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl