lizengo.nlBeoordelingen

lizengo.nl -

lizengo is een jonge, kosmopolitische en internationale onlinewinkel die gespecialiseerd is in de distributie van downloadsoftware van bekende fabrikanten. Ons doel is om onze klanten altijd een lage aankoopprijs en uitgebreide service te bieden. We spreken zowel particuliere als zakelijke klanten aan. Via telefoon, livechat of e-mail staan we altijd voor u klaar met deskundig advies. Bovendien helpen we ook bij het installeren van uw software. Met de focus op Microsoft-producten zijn we echter niet bang om complexere nicheproducten op te nemen voor onze klanten om hen de best mogelijke winkelervaring te bieden. Ons gevarieerde assortiment wordt voortdurend uitgebreid, zodat we u altijd actuele softwareproducten tegen aantrekkelijke prijzen kunnen aanbieden. De ervaringen van meer dan 2.000.000 tevreden klanten spreken voor zich.
Lizengo GmbH & Co. KG
Tobias M. Zielke

Beoordelingen voor lizengo.nl

4.52/5.00

128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lizengo.nl

Gewoon goed zoals het hoort. Pluim.
4 weken geleden
Ik snap het niet. Hoe ik uw produkt moet activeren. Ik heb er niets aan. Zeer gebruiks onvriendelijk.
 Antwoord van lizengo.nl
3 weken geleden
Beste klant, vervelend dat het niet functioneert. Graag helpen wij u hier bij. Vriendelijk verzoek ik u contact met ons op te nemen via info@lizengo.nl of telefonisch 0800 - 0222678, zodat wij u kunnen helpen bij de installatie.
levering super snel plus een goed product de service is ook uit stekend geven zeer snel antwoord top lizengo
prima verlopen geen problemen.
Goeie
Zonder haperen geleverd en geïnstalleerd, prima aanbieding
De Windows 10 versie werkte direct goed en bijna alle oude bestanden stonden er nog en andere programma's werkten ook nog. Zelfs de login bleef als bestaand.
alles uitstekend
alles was goed geregeld
prima geregeld allemaal
Makkelijk te bestellen en snelle levering.
Snel geleverd en makkelijk te installeren.
Super
Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en deskundig geholpen door Nikki. Lizengo,van harte aanbevolen! Willem de Snoo
Super support
Voldeed aan beschrijving en snelle levering.
Super
Uitstekend cervice
Software snel ontvangen, problemen bij activering op iMac en MacBook na wat heen en weer mailen met de servicedesk opgelost.
Heb 3 stuks Avira virusscanners gekocht. Alles klopte perfect. Dezelfde avond kon ik de virusscanners installeren. Personeel is kundig en bekwaam. Op naar een volgende keer.