lizengo.nl

Beschrijving
lizengo is een jonge, kosmopolitische en internationale onlinewinkel die gespecialiseerd is in de distributie van downloadsoftware van bekende fabrikanten. Ons doel is om onze klanten altijd een lage aankoopprijs en uitgebreide service te bieden. We spreken zowel particuliere als zakelijke klanten aan. Via telefoon, livechat of e-mail staan we altijd voor u klaar met deskundig advies. Bovendien helpen we ook bij het installeren van uw software. Met de focus op Microsoft-producten zijn we echter niet bang om complexere nicheproducten op te nemen voor onze klanten om hen de best mogelijke winkelervaring te bieden. Ons gevarieerde assortiment wordt voortdurend uitgebreid, zodat we u altijd actuele softwareproducten tegen aantrekkelijke prijzen kunnen aanbieden. De ervaringen van meer dan 2.000.000 tevreden klanten spreken voor zich.
Lizengo GmbH & Co. KG

Tobias M. Zielke

Beoordelingen voor lizengo.nl

4.46 / 5.00

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 67 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over lizengo.nl

top super snelle levering en werkt goed ben bij dat ik toch voor linzengo .nl heb gekozen

Prima service

Can't download programme because it's only available as ISO FILE

zeer goed

1 week geleden
Te weinig ervaring met deze webshop om serieus te kunnen beoordelen maar voor hetgeen ik besteld heb is alles uitstekend verlopen

1 week geleden
Alles prima in orde

De levering van W10 Pro was eenvoudig en snel. De benodigde RUFUS software voor installatie was moeizaam en haperde, echter . de uitstekende service zowel via mail als telefoon (dank mevr Nikki de Jong) hiep mij uiteindelijk door de problemen heen en het programma draait prima.

Snele levering zonder gedoe

2 weken geleden
Goede wijn behoeft geen krans

3 weken geleden
Zou binnen 24 uur bevestiging met code krijgen. Werd 72 uur. Eenvoudig te downloaden.

Uitstekende service, product functioneert naar behoren.

4 weken geleden
Ik werd telefonisch goed geholpen. Goede service.

ontvangen Windows 10. echter de installatie stopt na een paar minuten en geeft fout aan. Ik kan hier niets mee

Antwoord van lizengo.nl
3 weken geleden
Beste klant, u kunt graag contact opnemen met onze klantenservice via 0800 - 0222678 of een email sturen naar info@lizengo.nl zodat we u kunnen helpen bij de installatie van het aangekochte programma.
Jammer dat de levering enkel digitaal was Indien er ook op cd zou geleverd zijn gaf ik een 5.

Ik ben heel vriendelijk en geduldig geholpen ondanks alle vragen die ik heb gesteld. De levering verliep prima en het omzetten van licenties naar een andere taal ging probleemloos.

Betrouwbare levering

Prima.

Na het ontvangen van de software en de installatie heb ik nog een vraag gesteld m.b.t. het gebruik van de software. Hierop heb ik geen reactie ontvangen.

Antwoord van lizengo.nl
Beste klant, Helaas hebben wij geen email van u ontvangen. Indien u nog vragen heeft, kunt u graag contact opnemen met onze klantenservice onder het volgende telefoonnummer: 0800 - 0222678 of per e-mail aan: info@lizengo.nl zodat we alsnog u vraag kunnen beantwoorden.
Heldere communicatie. Levering was precies conform afspraken. Geen enkele klacht hierover.

Goede en snelle service ontvangen, toen licenties wel installeerde maar niet toegepast werden.