lizengo.nlBeoordelingen

: 144GoedGecertificeerd

lizengo.nl - Beschrijving

lizengo is een jonge, kosmopolitische en internationale onlinewinkel die gespecialiseerd is in de distributie van downloadsoftware van bekende fabrikanten. Ons doel is om onze klanten altijd een lage aankoopprijs en uitgebreide service te bieden. We spreken zowel particuliere als zakelijke klanten aan. Via telefoon, livechat of e-mail staan we altijd voor u klaar met deskundig advies. Bovendien helpen we ook bij het installeren van uw software. Met de focus op Microsoft-producten zijn we echter niet bang om complexere nicheproducten op te nemen voor onze klanten om hen de best mogelijke winkelervaring te bieden. Ons gevarieerde assortiment wordt voortdurend uitgebreid, zodat we u altijd actuele softwareproducten tegen aantrekkelijke prijzen kunnen aanbieden. De ervaringen van meer dan 2.000.000 tevreden klanten spreken voor zich.
Lizengo GmbH & Co. KG
Tobias M. Zielke

Beoordelingen voor lizengo.nl

4.42/5.00

110 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lizengo.nl

Prima levering en snel.
snel en goed
Voor een amateur als ik is de levering en de toegevoegde gebruiksaanwijzing een ramp geworden. Weggegooid geld: ware het niet dat in ieder geval de meegeleverde licentie voor mij nog te gebruiken was op de oudere nog aanwezige installatie.
 Wordt beoordeeld|
 Antwoord van lizengo.nl
Beste klant, vervelend dat de installatie niet is gegaan zoals u had gehoopt. Onze klantenservice staat elke werkdag voor u klaar om u bij problemen met de installatie van de software te helpen, via de Chat, info@lizengo.nl of telefonisch 0800 - 0222678.
Mijn hardware bleek uiteindelijk alleen te werken met windows 10. De helpdesk heeft veel suggesties gedaan om toch eerst windows 7 of 8 geïnstalleerd te krijgen (op mijn verzoek). Toen dat toch niet bleek te werken kon ik die eerdere versies zonder problemen retourneren.
Hulp bij instaleren.
alles zeer goed verlopen geen klachten
Ik heb een windows 10 home 32bits besteld 1 jul,de windows 10 heb ik kunnen downloaden en de betaling op 2 juli gedaan naar de Duitse bankrekening. Ik wacht nu nog steeds op de activeringscode.Ook probeer ik al dagen contact (telefonisch) met lizengo in (Nederland)te krijgen ) 800 0222678 , maar er wordt niet opgenomen. Ik verwacht nu dat ik alsnog (ooit) de activeringscode krijg toegestuurd.
 Antwoord van lizengo.nl
Geachte heer Maessen, bedankt voor uw bericht. Op 2 juli jl. hebben wij u de productcode per mail gestuurd. Bij sommige providers kan deze mail in de Spam box terecht komen. Deze mail is zojuist nogmaals naar u verzonden voor alle zekerheid. Afgelopen week was er geen Nederlandssprekende Supporter aanwezig, vandaar dat wij telefonisch helaas niet bereikbaar waren. Onze excuses voor het ongemak.
Uitstekende services. Een voorbeeld voor anderen.Dank u wel en houwe zo!
Tiptop
prima geshopt
Snel handelen, goed service
de codesleutel is niet goed krijg ik na een week te zien? wat te doen. heb windows 7 nodig voor mijn oude games.
bestellen en levering in dit geval via internet, prima verlopen
shit
Gewoon goed zoals het hoort. Pluim.
Ik snap het niet. Hoe ik uw produkt moet activeren. Ik heb er niets aan. Zeer gebruiks onvriendelijk.
 Wordt beoordeeld|
 Antwoord van lizengo.nl
Beste klant, vervelend dat het niet functioneert. Graag helpen wij u hier bij. Vriendelijk verzoek ik u contact met ons op te nemen via info@lizengo.nl of telefonisch 0800 - 0222678, zodat wij u kunnen helpen bij de installatie.
levering super snel plus een goed product de service is ook uit stekend geven zeer snel antwoord top lizengo
prima verlopen geen problemen.
Goeie