Certificaat voor Geloofsieraad.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 23 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 23 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Mooi hangertje alleen had ik gedacht dat het goud wat beter te zien zou zijn.
Met een gouden ketting zie je een beetje dat het hangertje drie kleuren heeft, maar met een zilveren ketting overheerst het zilver. Dat vindt ik wel jammer.
4.33

Super snel geleverd en heel mooi
5.00

als eerder opgemerkt, zijn de hangertjes heel mooi, maar de ophangringetjes open.
dit is onveilig, dus hoop ik dat dat in de toekomst aangepast wordt.

Totaliteit perfect
5.00

De zilveren hangers zijn mooi, maar het zou fijn zijn, als de hangringetjes gesloten zijn

Jammer dat sommige hangertjes uitverkocht zijn en nog steeds niet in het assortiment teruggekeerd.
4.67

Persoonlijk contact en prachtige sieraden
5.00

Snel besteld en bezorgd. Zelf even niet goed gekeken naar afmeting sierraad,en was beetje klein. Maar duidelijk mijn eigen schuld. Verder prima site, wat je ervan verwacht.
4.00

Goede service en snelle antwoord op je vragen. Hebben geleverd volgens afspraak en specificstie. Ik zou zo weer bestellen bij deze webshop. Kleine opmerking over de bezorging: de production werden afgegeven bij de buren zonder aftekenen of iets dergelijks terwijl het om een bestelling ging van redelijke waarde.
4.33

Het bestekde kwam aan in een envelop. Het sieraad is prachtig. De bijgeleverde ketting, zilver, zag er goedkoop en kwetsbaar uit. Dat klopte ook. Na 2 keer losgemaakt te hebben, brak de ketting bij het slotje. Ik heb nog geen contact opgenomen met de klantenservice.
2.67
Redelijk

Mooi sieraad goede kwaliteit. Helaas ondanks dat in de opmerking staat past om iedere pols. Is mijn pols te klein en kan ik het alleen dragen als ik het in de gaatjes stop van de armband zelf en dan hangt het verlengkoord er los bij.
Waardoor je overal blijft haken. Dit doet niks af aan het product heb een kleine pols
4.00

Prima levering, alles naar wens.
5.00

Mijn ervaring is heel goed, geen enkel probleem gehad.
5.00

Sierraad is erg mooi en ook de aankleding van het paketje was erg verzorgd, met een kaartje, een zakje en een cadeaudoosje
5.00

Vlotte levering en mooie verpakking.
5.00

Begin maart bestelde ik een hangertje voor de verjaardag (26 maart) van mijn man. Op de website zag ik staan dat deze tijdelijk niet leverbaar was. Telefonisch contact gehad. Personeel ging er alles aan doen om ervoor te zorgen dat het cadeautje op tijd binnen was. 2 dagen voor zijn verjaardag kwam het hangertje binnen Man erg blij Super service.......en heel mooi verpakt Dank jullie wel....
5.00

Het oogje wat aan het kettinghangertje is bevestigd past aan geen enkele ketting waardoor we genoodzaakt waren naar de juwelier te gaan om een groter oogje te laten bevestigen. De kosten daarvoor waren €5.00 per stuk. Voor de 2 kettinkjes waren we dus €10,00 extra kwijt.
Jammer .
Met vriendelijke groeten mw Komen
2.33
Matig

Geloofsieraad.nl antwoordt: 20-03-2017
Bedankt voor je beoordeling Wat jammer dat je niet even contact met ons hebt opgenomen; we hadden dan zelf een (voor jou kostenloze) oplossing kunnen bedenken... een groter ringetje hadden wij er dan ook voor je aan kunnen zetten, of we hadden je gratis ringetjes kunnen toesturen die je dan vrij eenvoudig zelf had kunnen monteren. Volgende keer niet schromen om te mailen of bellen

Vond de kwaliteit niet in verhouding met de prijs
3.33
Redelijk

Ik vind dat alles goed is geregeld ik heb mijn product snel ontvangen en het kettinkje was nog mooier dan verwacht.
5.00

De sterren zeggen voilgens mij genoeg.
4.67

Mijn kruisje kwam niet door de 14k test heen.
2.67

Geloofsieraad.nl antwoordt: 06-02-2017
Dat is niet correct. Waar heb je deze 14K test laten doen? Een juwelier kan dit niet uitvoeren, alleen de Waarborg in Gouda of in Joure kan dat doen. Het kruisje dat je bestelde komt uit Amerika, en daar stempelen ze met 14K in plaats van 585. Onder een bepaald gewicht in goud, hoeft het hier in Nederland niet opnieuw gestempeld te worden. Natuurlijk mag je bestelling wel retour naar ons.

snelle levering, goede verpakking
4.00

Het hangertje bleek in het echt een stuk kleiner dan de verwachting die door de foto op de site gewekt was.
Dat vond ik jammer.
Voor het overige is het een mooi product.

Geloofsieraad.nl antwoordt: 13-12-2016
Dank je voor je beoordeling! We gaan zeker overwegen om e.e.a. duidelijker op de website te vermelden (bijv. afmetingen bij producten). Fijn dat je het product toch mooi vindt!

Het was niet op de foto te zien dat het zo klein kruisje was.
Maar ik ben er heel blij mee.
As. vrijdag komt mijn geliefde uit Zuid Korea.
Ze zal er zeker erg blij mee zijn

Groet Adrie Huffmeijer.

Geloofsieraad.nl antwoordt: 30-11-2016
Dank je wel voor je beoordeling, fijn om te horen dat je - ondanks de grootte - toch tevreden bent!

Geloofsieraad.nl klantbeoordeling

Geloofsieraad.nl

Religieuze (voornamelijk Christelijke) sieraden

Geloofsieraad.nl werd op 24-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hyperonenweg 6E

Hyperonenweg 6E
3542AG Utrecht
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Jeroen den Haan
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Geloofsieraad.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen