AthleteSportsWorld.comBeoordelingen

AthleteSportsWorld.com - Voor alle niveau's triathleten en wielrenners

De webshop voor de triathleet, trailrunners en wielrenner in Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk. In de showroom in Amsterdam kunnen wij u direct adviseren en helpen. Ook kunt u ons op vele triathlon en andere evenementen terugvinden. Verkoop van gerenomeerde merken als Maurten, Zone3, ROKA, Shimano, Kwakzalver, Wahoo, Beetit, Powerbar, SIS, High5, en nog vele anderen. ------**********------- Le webshop pour le triathlete, cycliste et trailrunner au Pays-Bas, Allemagne, Belgique et la France. Dans notre showroom a Amsterdam nous pouvons vous adviser en aider. Bien-sur vous allez nous retrouver sur plusieurs evenements sportives. Nous vendons les marques Wahoo, Zone3, Maurten, ROKA, Powerbar, SIS, High5, Xplova, Sporcks et Clifbar.
C.V. AthleteSportsWorld.com

4.70/5.00

112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over AthleteSportsWorld.com

Goede en snelle levering.
In eerste instantie op de gok de verkeerde bril besteld. Daarom langs gegaan en een bril op advies van AthleteSportsWorld gekocht die een stuk beter zit. Was een erg prettige ervaring.
Snel en Goed,wat wil je nog meer
Goede kwaliteit. Een webshop waar kennis aanwezig is. Ideale combinatie.
Nvt
mooi logo
Verkeerde maat besteld, na contact, de volgende dag al de nieuwe schoenen mogen ontvangen. Bedankt
Goed product, net wat ik zocht. Snelle levering
Snel, klantgericht en persoonlijk. De cadeau gekregen bidons gebruik ik nog steeds. Soms kleine missers bij online bestellingen (verkeerde maat of smaak), maar worden altijd goed opgelost.
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Dank je wel voor jouw review. Door de klant de optie te bieden om producten per stuk/reep/gel te kopen blijft het handwerk (en dus persoonlijk). Hierdoor kunnen soms foutjes ontstaan, maar die lossen we met dezelfde glimlach weer op,
De service was zeker goed, werd goed op de hoogte waar alles Was en wanneer het verzonden werd
10/10. Heel erg goed.
Bestelling op maandag, levering op dinsdag Prima
Eenvoudig om te bestellen, snelle levering gepland, alleen PostNL kon niet mee met jullie snelheid.
Laat in de avond besteld, maar ik kon mijn sokken de ochtend erna al ophalen. Producten zagen er netjes uit.
Jammer dat men bij AthleteSportsWorld nog steeds kiest voor PostNL als vervoerder, met bijna altijd wel vertraging in levering. Op tijd bestellen dus. Voor de rest prima prijzen voor kwalitatief goede producten
Het product wat ik had besteld bleek niet de juiste maat, binnen 48 uur stond het geld terug op mijn rekening.
Prijs is goed levering is snel
alles snel en vlekkeloos verlopen
Geleverd volgens afspraak.
Slechte info bij telefonische toelichting. Daarnaast wordt bij een klacht simpelweg niet gereageerd, laat staan een oplossing aangereikt.
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Goedemorgen Jan, zojuist heb ik je geprobeerd te bereiken naar aanleiding van jouw beoordeling via Trustedshops. Op basis van jouw bericht heb ik alle emails nagelopen maar wij hebben geen email of ander bericht ontvangen. Kun jij ons jouw klacht/opmerking doorgeven zodat we hier op kunnen reageren? Dit kan via what's app of via info@athletesportsworld.com. Dank, Matthias