AthleteSportsWorld.comBeoordelingen

AthleteSportsWorld.com - Voor alle niveau's triathleten en wielrenners

De webshop voor de triathleet, trailrunners en wielrenner in Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk. In de showroom in Amsterdam kunnen wij u direct adviseren en helpen. Ook kunt u ons op vele triathlon en andere evenementen terugvinden. Verkoop van gerenomeerde merken als Maurten, Zone3, ROKA, Shimano, Kwakzalver, Wahoo, Beetit, Powerbar, SIS, High5, en nog vele anderen. ------**********------- Le webshop pour le triathlete, cycliste et trailrunner au Pays-Bas, Allemagne, Belgique et la France. Dans notre showroom a Amsterdam nous pouvons vous adviser en aider. Bien-sur vous allez nous retrouver sur plusieurs evenements sportives. Nous vendons les marques Wahoo, Zone3, Maurten, ROKA, Powerbar, SIS, High5, Xplova, Sporcks et Clifbar.
C.V. AthleteSportsWorld.com

4.71/5.00

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over AthleteSportsWorld.com

Prijs is goed levering is snel
alles snel en vlekkeloos verlopen
Geleverd volgens afspraak.
Slechte info bij telefonische toelichting. Daarnaast wordt bij een klacht simpelweg niet gereageerd, laat staan een oplossing aangereikt.
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Goedemorgen Jan, zojuist heb ik je geprobeerd te bereiken naar aanleiding van jouw beoordeling via Trustedshops. Op basis van jouw bericht heb ik alle emails nagelopen maar wij hebben geen email of ander bericht ontvangen. Kun jij ons jouw klacht/opmerking doorgeven zodat we hier op kunnen reageren? Dit kan via what's app of via info@athletesportsworld.com. Dank, Matthias
snel geleverd, artikel van goede kwaliteit, duidelijke berichtgeving
Pakketje werd veel later bezorgd dan toegezegd. Zal ivm de drukte zijn, maar ik rekende er wel op. Snap dit, maar er werd op de website wel een verwachting gewekt. Verder geen problemen.
Dank voor de service
De bestelling lag snel klaar op de vestiging en waren eenvoudig af te halen
Product leek al gebruikt te zijn, glazen waren vies en het doosje was beschadigd. Jammer.
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Beste Kirsten, dank voor jouw bericht. De producten die wij versturen worden niet eerder gebruikt (als in ermee gezwommen). Het kan zijn dat het product in de showroom is opgezet om te passen. Indien je het wenst kunnen wij het product omruilen voor een 'nieuwer' exemplaar.
Topzaak Ik bestel graag bij ze en wil ook wel afhalen. Dan wel altijd even bellen of google checken of er wel iemand aanwezig is.
Bestelling snel geleverd
Op tijd de gewenste levering, goed verpakt, alles naar wens
Goede webshop. Goede service en levering is ook uitstekend. Webshop zeker aangeraden
Zeer tevreden over alles.
Altijd snel en compleet
Super snelle levering en keurige /goed functionerende website, heb SIS poeders besteld, mogelijk kunnen jullie een mooie reclame bidon mee sturen. Dan kan ik reclame voor jullie maken en heb ik weer een nieuwe om te kunnen gebruiken samen met mijn nieuwe bestelling. De oude is na vele gebruik helaas op verder ga zo door
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Hoi Rob, dank voor je beoordeling. Bij een volgende bestelling zullen wij er een bidon bij zetten. Kun je dit dan in het opmerkingen veld erbij zetten als je de bestelling plaatst?
Snelle levering en mooie producten
Alles prima geregeld, en op tijd ontvangen.
Geweldige service en personal touch maken dat ASW boven de concurrentie uitsteekt