AthleteSportsWorld.com- Logo - Beoordelingen

AthleteSportsWorld.comReviews

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
AthleteSportsWorld.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij AthleteSportsWorld.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor AthleteSportsWorld.com

97 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 okt. 2021
Snelle levering, goede voorraad en goede omschrijving van de producten in de context van de sport waarbij ze gebruikt worden.

31 okt. 2021
Ik heb een dameswetsuite dare2tri maat xl gekocht om in de winter door te kunnen zwemmen met schoolslag. Het geeft mij teveel drijfvermogen op het onderlichaam waardoor de schoolslag niet lukt.

Beoordelingen voor AthleteSportsWorld.com

21 nov. 2021
21 nov. 2021
31 okt. 2021
3 nov. 2021
Beste zwemmer, Dankjewel voor je beoordeling! Balen dat je wetsuit niet naar tevredenheid is. Een van de eigenschappen van een wetsuit is inderdaad dat het drijfvermogen heeft, zoals ook op de website bij het product vermeld. Goed dat we inmiddels ook per e-mail contact hebben gehad, zodat we je een oplossing aan hebben kunnen bieden. Met sportieve groet, Peter Team AthleteSportsWorld
13 feb. 2022
Paket nog altijd niet ontvangen... maandag besteld voor de 100k dit weekend en nog steeds niets
14 feb. 2022
Beste Steve, Daar balen wij ook van! We hebben het gelijk voor je nagevraagd bij onze pakketdienst. Ik hoop dat je pakket snel bezorgd wordt, mijn excuses voor de vertraging. Met sportieve groet, Peter Team ASW
13 feb. 2022
Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd!!
17 feb. 2022
UPDATE 16/2: De zending bleek in de bus van de DPD Chauffeur te liggen. Dankzij een actie van de eigenaar van het DPD ophaalpunt is het pakket terecht. ------- Beste Hans, Excuses voor de vertraagde levering. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te leveren, zoals we je ook al per e-mail beloofd hebben. Ik hoop dat je pakket snel bezorgd wordt. Met sportieve groet, Peter Team ASW
22 mrt. 2022
Beloven, waar je mee adverteert
13 mrt. 2022
14 mrt. 2022
Hallo Jeroen, Balen dat je betaling niet gelukt is. We hebben je daarom aangeboden dat je je bestelling graag opnieuw kan plaatsen. En goed nieuws, de door jou gewenste helm hebben we nog op voorraad, dus die kunnen we ook gelijk voor je versturen. Bestel je 'm snel? Dan leggen we de helm alvast voor je klaar. Met sportieve groet, Peter