AthleteSportsWorld.comBeoordelingen

AthleteSportsWorld.com - Voor alle niveau's triathleten en wielrenners

De webshop voor de triathleet, trailrunners en wielrenner in Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk. In de showroom in Amsterdam kunnen wij u direct adviseren en helpen. Ook kunt u ons op vele triathlon en andere evenementen terugvinden. Verkoop van gerenomeerde merken als Maurten, Zone3, ROKA, Shimano, Kwakzalver, Wahoo, Beetit, Powerbar, SIS, High5, en nog vele anderen. ------**********------- Le webshop pour le triathlete, cycliste et trailrunner au Pays-Bas, Allemagne, Belgique et la France. Dans notre showroom a Amsterdam nous pouvons vous adviser en aider. Bien-sur vous allez nous retrouver sur plusieurs evenements sportives. Nous vendons les marques Wahoo, Zone3, Maurten, ROKA, Powerbar, SIS, High5, Xplova, Sporcks et Clifbar.
C.V. AthleteSportsWorld.com

4.71/5.00

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over AthleteSportsWorld.com

Verkeerde product ontvangen
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Beste Dennis, vervelend dat jij een verkeerd product hebt ontvangen. Wij hebben onze emailbox en online ticketbox bekeken en wij kunnen hier nergens een melding van vinden. Kun jij ons aangeven welk product jij verkeerd hebt ontvangen? Dan kunnen wij dit corrigeren en het juiste product toesturen. Al onze bestellingen worden handmatig ingepakt en kan het voorkomen dat hier fouten worden gemaakt.
Snelle levering, duidelijk antwoord na telefonisch contact.
Prima zoals altijd
Binnen 1 dag geleverd. Prima
Goede en vriendelijke communicatie via whatsapp. Perfecte ervaring
Prima webshop.
Excellent attention Best products
Bestelling werd vlot de volgende dag al geleverd. De zwemhandschoenen vallen klein uit en zijn daardoor niet gemakkelijk aan/uit te trekken. Misschien slim om de maten S, M, L toe te lichten met breedtes in cm? Na verdere aanvulling van mijn bestelling werden de verzendkosten niet automatisch aangepast naar 'gratis'', hoewel een pop-up dit wel beweerde.
Helemaal goed
Prima geprijsd, snelle levering
Helaas een klein foutje met de levering, maar het gaat er dan om hoe je dit oplost. Dat doet ASW echt super, waardoor ik ondanks een missertje toch super tevreden ben over prijs-kwaliteit-levering en service
gewoon prima
Bestelling super snel in huis
Een klein aanloop probleempje werd snel en vakkundig opgelost en even later had ik mijn bestelde goederen in huis. Een zeer persoonlijke service wordt geboden.
Omdat het water snel afkoelt had ik mijn pak precies op tijd, voldoet ook aan de beschrijving, beetje lift, maar je body koelt niet zo af.
Super service
Snelle service