AthleteSportsWorld.com- Logo - Beoordelingen

AthleteSportsWorld.comReviews

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
AthleteSportsWorld.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij AthleteSportsWorld.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor AthleteSportsWorld.com

97 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 okt. 2021
Snelle levering, goede voorraad en goede omschrijving van de producten in de context van de sport waarbij ze gebruikt worden.

31 okt. 2021
Ik heb een dameswetsuite dare2tri maat xl gekocht om in de winter door te kunnen zwemmen met schoolslag. Het geeft mij teveel drijfvermogen op het onderlichaam waardoor de schoolslag niet lukt.

Beoordelingen voor AthleteSportsWorld.com

31 okt. 2021
Antwoord van AthleteSportsWorld.com
3 nov. 2021
Beste zwemmer, Dankjewel voor je beoordeling! Balen dat je wetsuit niet naar tevredenheid is. Een van de eigenschappen van een wetsuit is inderdaad dat het drijfvermogen heeft, zoals ook op de website bij het product vermeld. Goed dat we inmiddels ook per e-mail contact hebben gehad, zodat we je een oplossing aan hebben kunnen bieden. Met sportieve groet, Peter Team AthleteSportsWorld