AthleteSportsWorld.comBeoordelingen

AthleteSportsWorld.com - Voor alle niveau's triathleten en wielrenners

De webshop voor de triathleet, trailrunners en wielrenner in Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk. In de showroom in Amsterdam kunnen wij u direct adviseren en helpen. Ook kunt u ons op vele triathlon en andere evenementen terugvinden. Verkoop van gerenomeerde merken als Maurten, Zone3, ROKA, Shimano, Kwakzalver, Wahoo, Beetit, Powerbar, SIS, High5, en nog vele anderen. ------**********------- Le webshop pour le triathlete, cycliste et trailrunner au Pays-Bas, Allemagne, Belgique et la France. Dans notre showroom a Amsterdam nous pouvons vous adviser en aider. Bien-sur vous allez nous retrouver sur plusieurs evenements sportives. Nous vendons les marques Wahoo, Zone3, Maurten, ROKA, Powerbar, SIS, High5, Xplova, Sporcks et Clifbar.
C.V. AthleteSportsWorld.com

4.71/5.00

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over AthleteSportsWorld.com

Slechte info bij telefonische toelichting. Daarnaast wordt bij een klacht simpelweg niet gereageerd, laat staan een oplossing aangereikt.
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Goedemorgen Jan, zojuist heb ik je geprobeerd te bereiken naar aanleiding van jouw beoordeling via Trustedshops. Op basis van jouw bericht heb ik alle emails nagelopen maar wij hebben geen email of ander bericht ontvangen. Kun jij ons jouw klacht/opmerking doorgeven zodat we hier op kunnen reageren? Dit kan via what's app of via info@athletesportsworld.com. Dank, Matthias
Verkeerde product ontvangen
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Beste Dennis, vervelend dat jij een verkeerd product hebt ontvangen. Wij hebben onze emailbox en online ticketbox bekeken en wij kunnen hier nergens een melding van vinden. Kun jij ons aangeven welk product jij verkeerd hebt ontvangen? Dan kunnen wij dit corrigeren en het juiste product toesturen. Al onze bestellingen worden handmatig ingepakt en kan het voorkomen dat hier fouten worden gemaakt.