AthleteSportsWorld.com- Logo - Beoordelingen

AthleteSportsWorld.comReviews

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
AthleteSportsWorld.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij AthleteSportsWorld.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor AthleteSportsWorld.com

97 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 okt. 2021
Snelle levering, goede voorraad en goede omschrijving van de producten in de context van de sport waarbij ze gebruikt worden.

31 okt. 2021
Ik heb een dameswetsuite dare2tri maat xl gekocht om in de winter door te kunnen zwemmen met schoolslag. Het geeft mij teveel drijfvermogen op het onderlichaam waardoor de schoolslag niet lukt.

Beoordelingen voor AthleteSportsWorld.com

16 jun. 2022
Fijne hulp bij bestelling, jammer dat retourkosten voor jezelf zijn.
Antwoord van AthleteSportsWorld.com
23 jun. 2022
Hallo Zeger, Dankjewel voor je feedback! Mooi dat we je goed hebben kunnen adviseren bij je bestelling. Dat doen we altijd graag. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening en daarvoor hebben we een bewuste keuze gemaakt. We bieden vooraf goed advies, ook over pasvorm e.d., zodat we je zo goed mogelijk kunnen aanbieden om in één keer het juiste product te bestellen. Op deze manier proberen we retouren en de kosten daarvoor te voorkomen. Ook is het verre van duurzaam om (te) veel te bestellen en dan te retourneren. Met sportieve groet, Peter
22 mrt. 2022
Beloven, waar je mee adverteert