AthleteSportsWorld.comBeoordelingen

AthleteSportsWorld.com - Voor alle niveau's triathleten en wielrenners

De webshop voor de triathleet, trailrunners en wielrenner in Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk. In de showroom in Amsterdam kunnen wij u direct adviseren en helpen. Ook kunt u ons op vele triathlon en andere evenementen terugvinden. Verkoop van gerenomeerde merken als Maurten, Zone3, ROKA, Shimano, Kwakzalver, Wahoo, Beetit, Powerbar, SIS, High5, en nog vele anderen. ------**********------- Le webshop pour le triathlete, cycliste et trailrunner au Pays-Bas, Allemagne, Belgique et la France. Dans notre showroom a Amsterdam nous pouvons vous adviser en aider. Bien-sur vous allez nous retrouver sur plusieurs evenements sportives. Nous vendons les marques Wahoo, Zone3, Maurten, ROKA, Powerbar, SIS, High5, Xplova, Sporcks et Clifbar.
C.V. AthleteSportsWorld.com

4.71/5.00

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over AthleteSportsWorld.com

Snelle levering en goede prijs!
Snelle levering Goed materiaal
De snelheid van leveren en de service
Mijn levering liep via DHL Zij hebben mijn pakketje bij de buren in de struiken verstopt zonder een briefje hierover bij mij in de bus te doen. Bij andere pakketdiensten heb ik dat nog nooit meegemaakt. Mijn tip is om niet meer via DHL te verzenden. Over jullie snelle afhandeling en reacties heb ik verder veel waardering
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Dank je wel voor jouw bericht en feedback. In de basis sturen wij met Fietskoeriers omdat wij een duurzame ambitie hebben. Echter het netwerk van Fietskoeriers dekt nog niet geheel Nederland. Het deel dat nog niet gedekt is werken zij samen met DHL. Wij zullen de werkwijze van DHL onder de aandacht brengen bij Fietskoeriers. Groet, Matthias
Goed advies
Verkeerde artikel in eerste instantie geleverd, maar binnen zeer korte tijd reactie en omgeruild. Heel fijn!
Lonk
Het verbeterpunt voor de verzending: Een klein flesje spray werd verstuurd in een A4 kartonnen brievenbus envelope, veel karton en daarmee niet duurzaam.
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Hallo, dank voor jouw feedback. Helaas hadden wij dit ook graag anders gewild, echter zijn wij momenteel gebonden aan de pakket afmetingen zoals bepaald door PostNL. Wij proberen onze pakketen zo goed mogelijk af te stemmen op de afmeting van de producten. Momenteel zijn wij in gesprek met meer duurzame vervoerders, maar hierover later meer informatie via onze social media kanalen en nieuwsbrief.
Nvt
mooi logo
Snel, klantgericht en persoonlijk. De cadeau gekregen bidons gebruik ik nog steeds. Soms kleine missers bij online bestellingen (verkeerde maat of smaak), maar worden altijd goed opgelost.
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Dank je wel voor jouw review. Door de klant de optie te bieden om producten per stuk/reep/gel te kopen blijft het handwerk (en dus persoonlijk). Hierdoor kunnen soms foutjes ontstaan, maar die lossen we met dezelfde glimlach weer op,
Jammer dat men bij AthleteSportsWorld nog steeds kiest voor PostNL als vervoerder, met bijna altijd wel vertraging in levering. Op tijd bestellen dus. Voor de rest prima prijzen voor kwalitatief goede producten
Geleverd volgens afspraak.
Pakketje werd veel later bezorgd dan toegezegd. Zal ivm de drukte zijn, maar ik rekende er wel op. Snap dit, maar er werd op de website wel een verwachting gewekt. Verder geen problemen.
Product leek al gebruikt te zijn, glazen waren vies en het doosje was beschadigd. Jammer.
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Beste Kirsten, dank voor jouw bericht. De producten die wij versturen worden niet eerder gebruikt (als in ermee gezwommen). Het kan zijn dat het product in de showroom is opgezet om te passen. Indien je het wenst kunnen wij het product omruilen voor een 'nieuwer' exemplaar.
Bestelling snel geleverd
Super snelle levering en keurige /goed functionerende website, heb SIS poeders besteld, mogelijk kunnen jullie een mooie reclame bidon mee sturen. Dan kan ik reclame voor jullie maken en heb ik weer een nieuwe om te kunnen gebruiken samen met mijn nieuwe bestelling. De oude is na vele gebruik helaas op verder ga zo door
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Hoi Rob, dank voor je beoordeling. Bij een volgende bestelling zullen wij er een bidon bij zetten. Kun je dit dan in het opmerkingen veld erbij zetten als je de bestelling plaatst?
Prima webshop.