AthleteSportsWorld.com

Voor alle niveau's triathleten en wielrenners

Beschrijving
De webshop voor de triathleet en wielrenner in Nederland, Belgie en Frankrijk. In de showroom in Amsterdam kunnen wij u direct adviseren en helpen. Ook kunt u ons op vele triathlon en wielrenevenementen terugvinden. Verkoop van gerenomeerde merken als Zoot, Zone3, Mako, Shimano, Wahoo, Beetit, Born, Powerbar, SIS, High5, en nog vele anderen. ------**********------- Le webshop pour le triathlete et cycliste au Pays-Bas, Belgique et la France. Dans notre showroom a Amsterdam nous pouvons vous adviser en aider. Biensur vous allez nous retrouver sur plusieurs evenements de triathlons et cycliste. Nous vendons les marques Wahoo, Zone3, Zoot, Mako, Powerbar, SIS, High5, Hammer Nutrition, Beetit, OTE Sports et Clifbar.
C.V. AthleteSportsWorld.com
Schollenbrugstraat 10-hs
1091 EZAmsterdam
Matthias Huitema

Beoordelingen voor AthleteSportsWorld.com

4.74 / 5.00

156 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over AthleteSportsWorld.com

1 dag geleden
Nvt

mooi logo

Verkeerde maat besteld, na contact, de volgende dag al de nieuwe schoenen mogen ontvangen. Bedankt

Goed product, net wat ik zocht. Snelle levering

Snel, klantgericht en persoonlijk. De cadeau gekregen bidons gebruik ik nog steeds. Soms kleine missers bij online bestellingen (verkeerde maat of smaak), maar worden altijd goed opgelost.

Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Dank je wel voor jouw review. Door de klant de optie te bieden om producten per stuk/reep/gel te kopen blijft het handwerk (en dus persoonlijk). Hierdoor kunnen soms foutjes ontstaan, maar die lossen we met dezelfde glimlach weer op,
De service was zeker goed, werd goed op de hoogte waar alles Was en wanneer het verzonden werd

2 weken geleden
10/10. Heel erg goed.

4 weken geleden
Bestelling op maandag, levering op dinsdag Prima

Eenvoudig om te bestellen, snelle levering gepland, alleen PostNL kon niet mee met jullie snelheid.

Laat in de avond besteld, maar ik kon mijn sokken de ochtend erna al ophalen. Producten zagen er netjes uit.

Jammer dat men bij AthleteSportsWorld nog steeds kiest voor PostNL als vervoerder, met bijna altijd wel vertraging in levering. Op tijd bestellen dus. Voor de rest prima prijzen voor kwalitatief goede producten

Het product wat ik had besteld bleek niet de juiste maat, binnen 48 uur stond het geld terug op mijn rekening.

Prijs is goed levering is snel

alles snel en vlekkeloos verlopen

Geleverd volgens afspraak.

Slechte info bij telefonische toelichting. Daarnaast wordt bij een klacht simpelweg niet gereageerd, laat staan een oplossing aangereikt.

Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Goedemorgen Jan, zojuist heb ik je geprobeerd te bereiken naar aanleiding van jouw beoordeling via Trustedshops. Op basis van jouw bericht heb ik alle emails nagelopen maar wij hebben geen email of ander bericht ontvangen. Kun jij ons jouw klacht/opmerking doorgeven zodat we hier op kunnen reageren? Dit kan via what's app of via info@athletesportsworld.com. Dank, Matthias
snel geleverd, artikel van goede kwaliteit, duidelijke berichtgeving

Pakketje werd veel later bezorgd dan toegezegd. Zal ivm de drukte zijn, maar ik rekende er wel op. Snap dit, maar er werd op de website wel een verwachting gewekt. Verder geen problemen.

Dank voor de service