AthleteSportsWorld.comBeoordelingen

AthleteSportsWorld.com - Voor alle niveau's triathleten en wielrenners

De webshop voor de triathleet en wielrenner in Nederland, Belgie en Frankrijk. In de showroom in Amsterdam kunnen wij u direct adviseren en helpen. Ook kunt u ons op vele triathlon en wielrenevenementen terugvinden. Verkoop van gerenomeerde merken als Zoot, Zone3, Mako, Shimano, Wahoo, Beetit, Born, Powerbar, SIS, High5, en nog vele anderen. ------**********------- Le webshop pour le triathlete et cycliste au Pays-Bas, Belgique et la France. Dans notre showroom a Amsterdam nous pouvons vous adviser en aider. Biensur vous allez nous retrouver sur plusieurs evenements de triathlons et cycliste. Nous vendons les marques Wahoo, Zone3, Zoot, Mako, Powerbar, SIS, High5, Hammer Nutrition, Beetit, OTE Sports et Clifbar.
C.V. AthleteSportsWorld.com

4.73/5.00

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over AthleteSportsWorld.com

Lonk

1 week geleden

3 weken geleden
Snel en goede prijs

3 weken geleden
Had even snel 2 zonnekleppen nodig.... werd direct geregeld; gevraagde kleur niet op voorraad en kreeg een telefoontje over welke kleur ik dan wilde hebben..... Volgende dag wel in huis! Chapeau..

Snelle levering en juiste produkt, tevreden dus!

Very good!

100% tevreden meer moet dat niet zijn ;-)

Assortiment Bestelproces Snelle levering

Het verbeterpunt voor de verzending: Een klein flesje spray werd verstuurd in een A4 kartonnen brievenbus envelope, veel karton en daarmee niet duurzaam.

Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Hallo, dank voor jouw feedback. Helaas hadden wij dit ook graag anders gewild, echter zijn wij momenteel gebonden aan de pakket afmetingen zoals bepaald door PostNL. Wij proberen onze pakketen zo goed mogelijk af te stemmen op de afmeting van de producten. Momenteel zijn wij in gesprek met meer duurzame vervoerders, maar hierover later meer informatie via onze social media kanalen en nieuwsbrief.
Erg snel en goed verpakt.

Snelle service en altijd een goed en snel antwoord op vragen.

Goede en snelle levering.

In eerste instantie op de gok de verkeerde bril besteld. Daarom langs gegaan en een bril op advies van AthleteSportsWorld gekocht die een stuk beter zit. Was een erg prettige ervaring.

Snel en Goed,wat wil je nog meer

Goede kwaliteit. Een webshop waar kennis aanwezig is. Ideale combinatie.

Nvt

mooi logo

Verkeerde maat besteld, na contact, de volgende dag al de nieuwe schoenen mogen ontvangen. Bedankt

Goed product, net wat ik zocht. Snelle levering

Snel, klantgericht en persoonlijk. De cadeau gekregen bidons gebruik ik nog steeds. Soms kleine missers bij online bestellingen (verkeerde maat of smaak), maar worden altijd goed opgelost.

Antwoord van AthleteSportsWorld.com
Dank je wel voor jouw review. Door de klant de optie te bieden om producten per stuk/reep/gel te kopen blijft het handwerk (en dus persoonlijk). Hierdoor kunnen soms foutjes ontstaan, maar die lossen we met dezelfde glimlach weer op,