Horloge-Bandjes.nl

336 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2018
Horloge-Bandjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vrouw heeft al jaren een horloge waaraan goede herinneringen houden. Die herinneringen zijn waardevoller dan het horloge zelf. Helaas ging het horlogebandje stuk waardoor het horloge in de kast belandde. Zoals het vaak gaat even snel bij BOL een bandje besteld, snel en goedkoop.....maar ook duurkoop dus. het band je ging snel kapot. Dom, had ik kunnen weten. Gezocht naar een bandje dat de look and feel van het origineel had. Dat gevonden in jullie shop. Besteld en geleverd ( levering ging trager dan bij Bol maar dat is geen echt probleem). Bandje gemonteerd en het horloge heeft weer de allure van toen. We zijn er heel blij mee. Jullie site staat inmiddels bij de favorieten.

18 jun 2023
Op 8 juni bestelde ik voor vaderdag een nieuw merkhorlogebandje voor mijn man. Pas op 17 juni werd deze bezorgd. Gelukkig net op tijd. Vandaag het bandje (dat voor dit horloge is gemaakt) aan het horloge proberen te bevestigen. Ondanks dat er op de website staat dat dit bandje van het merk Skagen voor het horloge is (type nummer gecontroleerd), past het bandje niet. De pushpin is te breed. Na veel gepruts uiteindelijk de oude pushpins maar hergebruikt. Beetje jammer wel.

Beoordelingen voor Horloge-Bandjes.nl

Vlotte services.
9 mrt 2024
Snelle service
3 mrt 2024
Perfecte service!!!! Ik wist niet hoe ik mijn horlogeband kleiner moest maken. Met deze opmerking stuurde ik hem retour. Waardoor ik een mail ontving dat de retour zending goed ontvangen was. Tevens stelden zij voor om het horlogebandje gratis kleiner te maken en of ik dan de gewenste lengte van het bandje wilde doorgeven. Uiteraard gedaan en twee dagen later had ik mijn horlogeband met de gewenste lengte. Zo een geweldige service zie je tegenwoordig maar zelden. Nogmaals mijn dank hiervoor!
VV

Heel makkelijk een herhaal bestelling doen

Ik had een paar jaar eerder voor hetzelfde horloge een bandje besteld. die bestelling stond nog in mijn account, kon het zo weer bestellen zonder eerst te moeten zoeken op merk en modelnummer. Twee dagen later lag het in de bus.
10 feb 2024

Grote keuze, goede communicatie, op tijd en netjes verpakt geleverd.

Zeer veel keuze op de site. Goede uitleg. Passende merk-band besteld voor mijn Seiko. Veel en goede communicatie over doorlooptijd en afleverdatum. Netjes verpakt en keurig op tijd geleverd. Prettige ervaring. Aanrader!

Horlogebandje overtrof mijn verwachtingen

Het horlogebandje dat ik bestelde overtrof mijn verwachtingen qua uitzicht en kwaliteit. De levertijd was wat ruimer maar ik vind levering dag na bestelling niet noodzakelijk.

Tevreden klant

Het horlogebandje is binnen de afgesproken tijd geleverd. Was even bang dat het mis zou gaan maar het was netjes op tijd..
Het horloge is een erfstuk van mijn zusje, ik kan niet tegen het rubberen bandje, dus ik ben erg blij met dit leren bandje.
28 jan 2024

Overzichtelijke site met originele merkhorlogebanden.

Beschikbaarheid van origineel 2-kleurige Hilfiger-horlogeband. Duidelijke omschrijving en info. Snelle levering.
18 feb 2024

Boven verwachting

Niet gedacht dat ze een speciaal gefabriceerd bandje konden leveren. Fijn contact met de klantenservice
Fijn dat het bandje beschikbaar was, ondanks dat het om vrij oud model ging.
11 feb 2024
Snelle levering en netjes verpakt, zeer tevreden!
Goed en netjes geleverd en paste perfect
4 feb 2024
Snel geleverd en zeer goede kwaliteit
18 feb 2024
Groot assortiment en snelle levering