Horloge-Bandjes.nl

331 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.290 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2018
Horloge-Bandjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vrouw heeft al jaren een horloge waaraan goede herinneringen houden. Die herinneringen zijn waardevoller dan het horloge zelf. Helaas ging het horlogebandje stuk waardoor het horloge in de kast belandde. Zoals het vaak gaat even snel bij BOL een bandje besteld, snel en goedkoop.....maar ook duurkoop dus. het band je ging snel kapot. Dom, had ik kunnen weten. Gezocht naar een bandje dat de look and feel van het origineel had. Dat gevonden in jullie shop. Besteld en geleverd ( levering ging trager dan bij Bol maar dat is geen echt probleem). Bandje gemonteerd en het horloge heeft weer de allure van toen. We zijn er heel blij mee. Jullie site staat inmiddels bij de favorieten.

18 jun 2023
Op 8 juni bestelde ik voor vaderdag een nieuw merkhorlogebandje voor mijn man. Pas op 17 juni werd deze bezorgd. Gelukkig net op tijd. Vandaag het bandje (dat voor dit horloge is gemaakt) aan het horloge proberen te bevestigen. Ondanks dat er op de website staat dat dit bandje van het merk Skagen voor het horloge is (type nummer gecontroleerd), past het bandje niet. De pushpin is te breed. Na veel gepruts uiteindelijk de oude pushpins maar hergebruikt. Beetje jammer wel.

Beoordelingen voor Horloge-Bandjes.nl

Precies waar ik naar opzoek was snel geleverd.
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.
Goed en netjes geleverd en paste perfect
21 jan 2024
Keurig binnen aangegeven tijd bezorgd.
20 jan 2024
Altijd snel geleverd en prima service
6 jan 2024
Te duur voor 10 jaar oude horloge!
Goedemiddag, Topseller CH2564 wat al ca. 15 jaar in de collectie zit bij Fossil
Snelle levering en goed verpakt
Snelle levering en goed verpakt
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
5 sterren bedankt daarvoor Goed te vernemen dat het snel is geleverd. Veel draagplezier toegewenst met uw nieuwe Fossil horlogebandje Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
7 jan 2024
Snel en goed verpakt geleverd.
Snel, heldere communicatie
6 jan 2024
Sneller geld terug betalen
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Terug betaling is niet aangevraagd u heeft ons verzocht de JR1471 Om te ruilen tegen 24mm AM3695 die is onderweg vanuit Fossil naar ons echter door de feestdagen ca. 10 werkdagen levertijd, wordt elk moment bij ons verwacht Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
Goed en snel geregeld

Tevreden

Zeer tevreden
Goeie service
Tevreden
Super
Door instructies op de site gelijk de juiste band kunnen bestellen. Top!
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemorgen, Fijn dat de instructies duidelijk waren en u de juiste band heeft kunnen bestellen. Veel Draagplezier toegewenst Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers

Goede en originele producten

Ze doen wat ze beloven maar de levering duurt soms wel wat lang.
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Bedankt voor uw reactie Ik zie inderdaad dat de betreffende horlogeband ERG lang onderweg is geweest Excuus daarvoor. Met Vriendelijke groet Antonie Slegers
Originele onderdelen. Snel en via brievenbuspost geleverd.