Horloge-Bandjes.nl

332 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.291 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2018
Horloge-Bandjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vrouw heeft al jaren een horloge waaraan goede herinneringen houden. Die herinneringen zijn waardevoller dan het horloge zelf. Helaas ging het horlogebandje stuk waardoor het horloge in de kast belandde. Zoals het vaak gaat even snel bij BOL een bandje besteld, snel en goedkoop.....maar ook duurkoop dus. het band je ging snel kapot. Dom, had ik kunnen weten. Gezocht naar een bandje dat de look and feel van het origineel had. Dat gevonden in jullie shop. Besteld en geleverd ( levering ging trager dan bij Bol maar dat is geen echt probleem). Bandje gemonteerd en het horloge heeft weer de allure van toen. We zijn er heel blij mee. Jullie site staat inmiddels bij de favorieten.

18 jun 2023
Op 8 juni bestelde ik voor vaderdag een nieuw merkhorlogebandje voor mijn man. Pas op 17 juni werd deze bezorgd. Gelukkig net op tijd. Vandaag het bandje (dat voor dit horloge is gemaakt) aan het horloge proberen te bevestigen. Ondanks dat er op de website staat dat dit bandje van het merk Skagen voor het horloge is (type nummer gecontroleerd), past het bandje niet. De pushpin is te breed. Na veel gepruts uiteindelijk de oude pushpins maar hergebruikt. Beetje jammer wel.

Beoordelingen voor Horloge-Bandjes.nl

Ik krijg de vraag om feedback te geven, maar ik heb mijn bestelling helemaal niet ontvangen!!
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemiddag, momenteel is de verwerkingstijd iets wat langer door de drukte bij de post diensten Uw zending naar belgië is inmiddels of zal in korte tijd worden afgeleverd op uw adres. Mocht dat niet zo zijn wil ik u verzoeken ons een email te doen toekomen. Fijne dagen toegewenst Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
3 dec 2023
Ik ben al een maand aan wachten op mijn bandje
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemiddag Op moment dat u bestelde stond bij de horlogeband dat wij deze binnen 10-15 werkdagen zouden kunnen verzenden We verstuurde u de Certina horlogeband op de 13de werkdag. Vervolgens duurt het nog enkele werkdagen alvorens het op uw adres in België kan worden afgeleverd Uitgaande het binnen enkele dagen bij u zal arriveren wil ik u veel draagplezier toewensen Met Vriendelijke Groet Antonie Slegers
past niet te groot retour sturen drama
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemorgen, jammer dat u ontevreden 1 ster geeft 24mm band heeft u besteld indien te breed mag het altijd binnen 30dgn na ontvangst worden geretourneerd Retour instructie staat op de bijgesloten pakbon en op onze site te raadplegen is eenvoudig proces met Vriendelijke groet Antonie Slegers
23 jun 2023

Zeer slechte kwaliteit

Bandje is veel te kort. Mijn pols omvang is niet bijzonder dik. Heb eenzelfde type bandje op de markt gekocht. Was zeker 5 cm langer. Verder is kwaliteit gesp slecht. Lijkt wel blik. Hierdoor is het horloge al meerdere keren afgevallen. Kortom waardeloos.
26 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie, u mag uw bestelling binnen 30dgn retourneren zodat we het aankoopbedrag aan u terug betalen. Excuus dat het reeds ontvangen Perlon horlogebandje niet aan uw verwachtingen voldoet in deze. Met vriendelijke Groet, Antonie Slegers
29 jun 2023

Onbruikbaar onhorlogebandje

Het bestelde horlogebandje had een te kleine gesp, waardoor het einde van het bandje niet door de gesp kon, en was dus onbruikbaar. We hebben het teruggestuurd enkele dagen geleden, en wachten nu op de terugbetaling ervan.
29 jun 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie, Vervelend te vernemen dat de gesp te klein zou zijn! We wachten uw retour even af en zullen u dan uiteraard op uw verzoek terug betalen. Mocht u alsnog iets anders gewenst hebben dan verneem ik het graag via email van u Excuus in ieder geval voor dit foutief in deze! Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
16 mei 2023
26 april een bestelling geplaatst en nog steeds niet geleverd. Wel aangemeld bij Duitse post en dan verder niks te traceren. Telefonisch niet bereikbaar en via mail vernomen dat we geduld moeten hebben
16 mei 2023
Goedemiddag, Postpakjes naar België die zijn overgedragen op 01 Mei jl. zijn helaas vertraagd bij Deutsche Post Dag van de Arbeid in Duitsland en enorme toename van aantallen heeft hiertoe geleid. Inmiddels is uw pakje met de volgende scans in behandeling en ga ik ervan uit u deze spoedig zult ontvangen. Onze excuses voor de vertraging in deze. Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
8 jul 2023
Bandjes gaan snel kapot. retourkosten voor jezelf. Staat een telefoonnummer, maar is nooit bereikbaar. 40 euro voor een Tommy Hilfiger bandje wat na een maand alweer kapot is, is het niet waard
25 mei 2023
Bandjes zijn van slechte kwaliteit. Gaan snel kapot. Geven wel netjes geld terug, maar die retourkosten zijn wel voor eigen rekening.
26 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Het klopt dat de gesp zijde van bepaalde Tommy Hilfiger horlogebanden niet naar behoren zijn verlijmd geweest. Inmiddels is het opgelost en zal dit in de toekomst niet meer mogen gebeuren. Vervelend dat de retour kosten niet zijn verrekend ik stuur u een persoonlijke email met verdere afspraken. Met vriendelijke groet, Antonie Slegers
27 jul 2023
Bandje van zeer slechte kwaliteit, was niet eens verstelbaar geen mogelijkheid om links eruit te halen. Service wel goed!!
27 jul 2023
Goedemorgen Bedankt voor uw reactie de metaal band YF07 is doormiddel van de schakels eruit te halen korter te maken en doormiddel van de sluiting te verstellen. zie dat u het heeft retour gemeld en zullen de terug betaling verwerken zodra het bij ons binnen is. Met Vriendelijke Groet Antonie Slegers
5 mei 2023
Pakket na 13 dagen nog steeds niet ontvangen ! Geen reactie van klanten dienst ! T&T werkt niet !
5 mei 2023
Goedendag en bedankt voor uw reactie We hebben vertragingen sinds 26 April door koningsdag in Nederland en dag van de Arbeid in Duitsland daardoor zijn er geen pakjes gescand geweest en vertraagd in Frankfurt. Ik zie dat uw post item vandaag is gescand en zal binnen enkele dagen bij u worden afgeleverd. Excuus voor de vertraging in deze Met Vriendelijke groet Antonie Slegers
7 nov 2023
Het bestelde bandje ging 3 weken mee. De vorige, 3 jaar..
17 jun 2023

betaald maar niet geleverd

ik heb na 2 weken wachten nog steeds niets ontvangen
25 jun 2023
Nog steeds niks mogen ontvangen
26 jun 2023
Goedemorgen, Uw poststuk is heden morgen Aankomst op het leverings-kantoor Zal binnen enkele dagen bij u binnen komen. Excuus voor de vertraging, er zijn momenteel achterstanden bij de koeriersdiensten\ Wil u alvast veel draag plezier toewensen Met vriendelijke groet, Antonie Slegers
8 mei 2023
Niets ontvangen.
Nooit ontvangen
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback Er zijn inderdaad vertragingen opgelopen vanaf 08 Juni m.b.t. de afleveringen via PostNL Ze krijgen het niet verwerkt en momenteel hanteren ze 5-7 werkdagen. Wil u graag vragen nog eventjes geduld te hebben, Naar verwachting komt de levering snel bij u binnen. Excuus hiervoor Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers