Horloge-Bandjes.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2018
Horloge-Bandjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vrouw heeft al jaren een horloge waaraan goede herinneringen houden. Die herinneringen zijn waardevoller dan het horloge zelf. Helaas ging het horlogebandje stuk waardoor het horloge in de kast belandde. Zoals het vaak gaat even snel bij BOL een bandje besteld, snel en goedkoop.....maar ook duurkoop dus. het band je ging snel kapot. Dom, had ik kunnen weten. Gezocht naar een bandje dat de look and feel van het origineel had. Dat gevonden in jullie shop. Besteld en geleverd ( levering ging trager dan bij Bol maar dat is geen echt probleem). Bandje gemonteerd en het horloge heeft weer de allure van toen. We zijn er heel blij mee. Jullie site staat inmiddels bij de favorieten.

18 jun 2023
Op 8 juni bestelde ik voor vaderdag een nieuw merkhorlogebandje voor mijn man. Pas op 17 juni werd deze bezorgd. Gelukkig net op tijd. Vandaag het bandje (dat voor dit horloge is gemaakt) aan het horloge proberen te bevestigen. Ondanks dat er op de website staat dat dit bandje van het merk Skagen voor het horloge is (type nummer gecontroleerd), past het bandje niet. De pushpin is te breed. Na veel gepruts uiteindelijk de oude pushpins maar hergebruikt. Beetje jammer wel.

Beoordelingen voor Horloge-Bandjes.nl

Snelle levering maar bij het bevestigen van het bandje brak een schroefje. Ik had gelukkig nog reserve schroefjes van oude bandjes.
Bandja was omschreven as een stoffen bandje, maar is gewoon nylon, helaas (stugger)
6 jan 2024
Sneller geld terug betalen
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Terug betaling is niet aangevraagd u heeft ons verzocht de JR1471 Om te ruilen tegen 24mm AM3695 die is onderweg vanuit Fossil naar ons echter door de feestdagen ca. 10 werkdagen levertijd, wordt elk moment bij ons verwacht Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
17 jun 2023
Bandje past perfect en was makkelijk zelf te vervangen. 5 wrken na de bestelling en beraling heb ik zelf maar even contact gezocht waarom ok hey bandje nog niet ontvangen had. Ik kreeg als antwoord dat hij misschien bij de zending van dd volgende dag binnen zou komen of ik moest nog 2 weken wachten op de backorder. Of ik kon mijn geld terug krijgen. Beetje vreemde gang van zaken. Beter op tijd efn berichtje sturen dat er langere levertijd op zit.
21 aug 2023

vakantie

Jammer dat in de vakantie de hele (web)winkel gesloten. De banner met vakantieperiode is duidelijk maar maak het mogelijk om wel bestellingen te plaatsen die dan na de vakantie worden uitgeleverd. Verder prima tevreden.
24 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie Gelukkig was het gewoon mogelijk om te bestellen en konden we na onze vakantie direct starten met alle orders te verpakken. U bestelde 07 augustus en we verstuurde het zelfs al 11 augustus, ondanks er was aangegeven bij de door u bestelde horlogeband verzending binnen 5-10 werkdagen. Veel draagplezier toegewenst Mvg Antonie Slegers
1 okt 2023
Lange levertermijn bijna 1 maand. Wat er geleverd werdt is wel in orde
10 okt 2023
Goedemiddag, Excuus voor de langere overeenkomstduur Ik zie dat uw levering stond op verzending binnen 10-15 werkdagen. We verstuurde het de 13de werkdag waarna het eerst naar Deutsche Post in Frankfurt gaat en vervolgens naar België....Helaas gaat het niet sneller dan op deze manier. Wil u veel draagplezier toewensen met uw Festina horlogeband Met vriendelijke groet Antonie Slegers
19 mei 2023
Bandje (Skagen) van goede kwaliteit, alleen lastig te plaatsen.
26 nov 2023
Duurde een maand voordat ik het bandje ontving.
24 jul 2023

Levering duurde erg lang

Het duurde erg lang voor dat hij geleverd werd
17 aug 2023
Bedankt voor uw reactie Op moment van bestellen was aangegeven bij deze Tommy Hilfiger horlogeband dat we die konden verzenden binnen 15-30 werkdagen i.v.m. levertijd vanuit leverancier. Wellicht heeft u dat niet opgemerkt. We hebben de band op de 16de werkdag al kunnen versturen aan u. Wil u veel draag plezier toewensen. Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
WZ
W. Z.
Elburg
14 okt 2023
Snelheid van levering zou beter kunnen.
4 jun 2023
Lange levertijd