Deurmat24.nl

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.605 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt 2019
Deurmat24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede matten, netjes op tijd geleverd, prima verpakt. Wel kregen we eerst het verkeerde product opgestuurd, maar dat is uiteindelijk prima opgelost. Ze staan mooi en blijven goed liggen. Let er wel op dat ringmatten eigenlijk altijd best heftig naar rubber ruiken. Aangezien die voor buiten zijn verdwijnt dat goeddeels en merk je er waarschijnlijk alleen iets van als je er echt aan gaat lopen snuffen. Goede webshop met een mooi assortiment aan matten voor een prima prijsje. Aanrader!

20 apr 2023
Pakket werd verzonden door Deurmat24 via DPD maar had niet de juiste afmetingen om verzonden te worden. Het pakket bleef daarom staan bij het sorteercentrum en moest zelf afgehaald worden. Dit terwijl het een relatief kleine mat betreft en je zou zeggen dat Deurmat24 vaker pakketten verzendt. Tot nog toe geen contact kunnen krijgen met Deurmat24 na indienen van een digitale klacht en meerdere keren bellen van de klantenservice. Uiteindelijk zelf het pakket moeten ophalen bij het sorteercentrum terwijl er wel gewoon betaald is voor verzendkosten.

Beoordelingen voor Deurmat24.nl

20 jan 2024
de bestelling is nog steeds niet ontvangen .
Antwoord van Deurmat24.nl
Beste heer Wijngaarden, We zien dat uw bestelling helaas enige vertraging had opgelopen bij de leverancier. De bestelling is inmiddels verzonden en bij u afgeleverd. We wensen u dan ook veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Deurmat24.nl
PT
Petra T.
Amsterdam

Topkwaliteit voor een goede prijs

Goede website, makkelijk bestellen en topkwaliteit voor een meer dan redelijke prijs. Snelle levering vind ik ook prettig.
MB
Myra B.
Huizen
Het product is goed ,maar de levering duurde bijna een week.Dinsdag besteld en de maandag daarop geleverd, lag aan DHL.
JH
Jos J. H.
Purmerend
Goede kwaliteit, goedkoop en bovendien gratis verzending (vanaf 2 stuks).
Snelle service, makkelijk bestellen, goed product.
Mooie mat en snelle levering

Perfect!

Alles perfect gelopen.

Alles was prr

Alles was perfect
14 jan 2024
26 dec 2023
Tot nu toe nog niets ontvangen, we hebben gebeld, en het schijnt dat het morgen, verzonden gaat worden, maar dit hadden ze ook uit zichzelf kunnen melden dat deze mat niet snel leverbaar was
Besteld maar geen bevestiging gehad en na paar dagen nog niks van het bedrijf gehoord wb vragen die ik heb gesteld wanneer product komt
Niet geleverd.
Antwoord van Deurmat24.nl
Beste mevrouw Daems, Wij vinden het erg jammer dat u ons met 1-ster beoordeeld. Wij hebben echter contact met u opgenomen op basis van uw bestelling met betrekking tot de betaalmethode. U had namelijk gekozen voor een zakelijke bestelling waarbij de betaling achteraf plaats mag vinden. U gaf aan van niets te weten en beëindigde vervolgens het telefoongesprek. Hierdoor hebben wij uw bestelling niet verwerkt en kunt u indien gewenst een nieuwe bestelling plaatsen met een directe betaalmethode, zoals bijvoorbeeld iDeal. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, IVOL.nl

Aquastopmat

De matten zien er goed uit,maar op de website staat dat ze antislip zijn!Dat zijn ze niet! Ik heb deze gekocht voor mijn hond omdat hij wegschuift bij het opstaan!Als hij op deze matten ligt en wil opstaan,schuift de mat weg!Spijtig ik had gedacht dat het een oplossing was voor,onze oude rakker.
Uitstekend en snel via e-mail geholpen met een probleem waardoor ik niet via de website kon bestellen. Bleek achteraf mijn fout, omdat ik over het hoofd had gezien dat er een minimum afname was. Misschien kan dat wat duidelijker op de website vermeld worden?
3 sep 2023
Goede beschrijving en beeld van het product. Ennnn niet te vergeten de prijs die was oké. Eenmaal uitgepakt ligt hij er uitgerust bij van de reis te wachten op de voetstappen die gaan komen……..
BL
Bas L.
Houten
Prima qua bestellen, de mat op maat maken was ook geen probleem, het scheurt bij buigen allemaal wel vrij makkelijk. Vandaar een ster minder. Kwaliteit ziet er tot nu toe verder prima uit.

Het op maat bestellen .

Het op maat bestellen heeft veel voordeel tov bvaste maatvoeringsmatten. Te klein, te smal en duurder dan de opmaat bestelde mat. Goede kwaliteitsmat.