Deurmat24.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 18 okt. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Deurmat24.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Deurmat24.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 18 okt. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Deurmat24.nl

333 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 mrt. 2022
De bestelde mat werd in de beloofde tijd en keurige staat afgeleverd. Het enige minpuntje was de gebruikte verzend methode, aanmelding werd prima gemeld en daarna werd het stil, de track and trace werkte niet, geen tijdsperiode v.w.b. aflevering werkte niet. Mat was afgeleverd en stond toen nog op aangemeld, wij een dag na levering dat mat was afgeleverd.

Groot assortiment en een klantenservice die daadwerkelijk vlot bereikbaar is zonder ondoordringbare keuzemenu's. Helaas had ik ze nodig omdat de beloofde levertijd van 1 tot 3 dagen niet werd nagekomen. Klantenservice kon me niet van dienst zijn omdat ze zelf blijkbaar niet voorraadhoudend houdend zijn, of in elk geval niet voor mijn bestelde product. De zou mij in het vervolg wel doen afvragen of ik niet beter ergens anders kan bestellen.

Beoordelingen voor Deurmat24.nl

Bij bellen niet gelijk duidelijk welk product er bedoeld werd. Communicatie kan beter. Krijg 2230 in de avond dat er de volgende morgen vanaf 700 uur geleverd kan worden.
mat is goed maar de kokos laat snel los in de midden krijg een gaatje te zien. verder is het te snijden ligt goed ben er tevreden over de levering er snel.
5 jan. 2023
14 mrt. 2022
Wij hebben 2 stuks "Ringmat 100x150cm (23mm) - Heavy Duty" gekocht als vervanging van de huidige ringmatten. Deze nieuwe matten zijn echter niet gemaakt van een stug/hard ("Heavy Duty") rubber, maar van een flexibel, gemakkelijk buigzaam, materiaal waardoor de mat gemakkelijk gaat verschuiven. Wij beschouwen het daarom als een slechte aankoop.
16 sep. 2022
Vrij snelle levering mat was erg dun en droogt doorom slechter dan mijn oude dikkere mat dat viel best wel tegen.
30 sep. 2022
28 jul. 2022