Deurmat24.nl

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.606 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt 2019
Deurmat24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede matten, netjes op tijd geleverd, prima verpakt. Wel kregen we eerst het verkeerde product opgestuurd, maar dat is uiteindelijk prima opgelost. Ze staan mooi en blijven goed liggen. Let er wel op dat ringmatten eigenlijk altijd best heftig naar rubber ruiken. Aangezien die voor buiten zijn verdwijnt dat goeddeels en merk je er waarschijnlijk alleen iets van als je er echt aan gaat lopen snuffen. Goede webshop met een mooi assortiment aan matten voor een prima prijsje. Aanrader!

Tot nu toe nog niets ontvangen, we hebben gebeld, en het schijnt dat het morgen, verzonden gaat worden, maar dit hadden ze ook uit zichzelf kunnen melden dat deze mat niet snel leverbaar was

Beoordelingen voor Deurmat24.nl

Ik ontving een beschadigd product maar de communicatie en afhandeling ivm het probleem verliepen zeer vlot.
24 feb 2024
Goede kwaliteit goede prijs verhouding Fijne grote mat en snel bezorgd
Ziet er goed uit, precies wat ik wilde.
MB
Myra B.
Huizen
Het product is goed ,maar de levering duurde bijna een week.Dinsdag besteld en de maandag daarop geleverd, lag aan DHL.
BL
Bas L.
Houten
Prima qua bestellen, de mat op maat maken was ook geen probleem, het scheurt bij buigen allemaal wel vrij makkelijk. Vandaar een ster minder. Kwaliteit ziet er tot nu toe verder prima uit.
SB
sjaak b.
vlissingen
staat netjes in de gang en doet zijn werk vooral met dit natte weer.
GV
Ger V.
ELST GLD
11 jul 2023
Is nog niet gelegd maar ik ga ervan uit dat de kwaliteit goed is.
17 jun 2023

Goede prijs/kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit
15 aug 2023
goede kwaliteit snelle bezorging