Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.257 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

7 jun 2023
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam

Beoordelingen voor Berger Camping

FB
Fons B.
Montfort
24 aug 2023
Snelle verzending. Wat beter zou kunnen is detail info over een product kunnen geven.
25 jul 2023
Bij telefonisch kontakt uit Nederland doorverbinden met iemand die Nederlands spreekt.
Bestelling was snel binnen. Direct nette berichtgeving van binnenkomst om op te halen.
4 jun 2023
De prijs was concurrerend, verzendkosten waren inbegrepen en de pomp is snel geleverd.
DB
diane b.
turnhout
mooi en uitgebreid aanbod, concurrentiële prijzen, snelle verzending. Prima service!
6 sep 2023
Er werd mooi contact gehouden met mij en de hoogte gebracht waneer ze langs kwamen
27 aug 2023

Top service

Goede communicatie over de order, goede informatie en service en snelle levering.
18 okt 2023
Snelle levering. Zou fijn zijn als jullie ook telefonisch bereikbaar zouden zijn
25 aug 2023
Gunstige prijs. Correcte levertijd. Degelijk materiaal en goed verpakt verzonden.
3 aug 2023
Zeer vlotte en correcte levering. Prima product dat geheel aan de wensen voldoet!
13 jul 2023
Personeel weet niet waar wat staat. Aanbieding in webshop klopt niet met winkels
24 apr 2023

Uitmuntende service

Prima product en uitmuntende klantenservice. Goede en doeltreffende communicatie
23 apr 2023

DHL niet bezorgd, geld vlot terug

Jammer DHL wilde niet bezorgen, vlot geld terug van Berger. Natuurlijk niet blij.
Antwoord van Berger Camping
24 apr 2023
Beste klant, Het spijt ons dat uw bestelling niet kon worden geleverd door leveringsproblemen bij DHL. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd waarin wij u een mogelijke oplossing aanbieden en horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
9 nov 2023
Veel artikelen met goede uitleg in de vervolgstap. Ik vond wat ik wilde hebben.
SS
Jan V.
Groningen
28 mei 2023

Goed en snel

Het bestelde product,werd keurig op tijd geleverd en voldeed aan de verwachting.
26 sep 2023
Goede beschrijving van de artikelen, snelle verzending. Mooie uitgebreide site.
18 aug 2023
We hebben nog steeds het geld niet terug ontvangen van geretourneerde goederen.
Antwoord van Berger Camping
22 aug 2023
Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw zorgen te delen. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met de terugbetaling van uw geretourneerde goederen. Ik kan u echter verzekeren dat we de betaling al hebben teruggestort nadat uw retourzending bij ons was binnengekomen. Het is mogelijk dat de terugbetaling nog niet zichtbaar is op uw rekening. Dit kan enkele werkdagen duren, afhankelijk van uw bank. Mocht u verdere vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt ons bereiken via klantenservice@berger-camping.nl. We staan klaar om u te assisteren en willen ervoor zorgen dat uw ervaring met ons zo positief mogelijk is. Met vriendelijke groet, Het Berger team
16 jul 2023
nette aflevering, volgens afspraak. goede producten, prijs kwaliteit verhouding
HB
Henk B.
Westerbeek
17 aug 2023
Fijne en snelle levering. Prima product. Volgende keer weer mijn leverancier.👍