Trapmatten24.nl

42 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt 2019
Trapmatten24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov 2023
Een zeer snelle bezorging van 27 aluminium trap halve maantjes. - Bij de fabricage van de halve maantjes ontstaan best scherpe buitenranden randen. Goed oppassen bij het uitpakken van de maantjes. - Het onderliggende rubber steek hier en daar uit buiten het maantje. zelf afknippen!

22 jun 2023
Verkeerde matten geleverd gekregen. Vervolgens wordt ik verzocht om foto's te maken van stickers die helemaal niet op de matten zitten en dan zeggen ze dat ze me niet verder kunnen helpen zonder foto's, want dan kunnen we niet onderzoeken wat er mis is gegaan. Erg slechte service! Ze hoeven namelijk helemaal niet te onderzoeken wat er mis is gegaan, dat heb ik namelijk al aangegeven. De verkeerde matten geleverd, is wat er mis is gegaan. Een simpele mail met: We sturen u de juiste matten alsnog toe en u kunt hier de verkeerde matten kosteloos naar terugsturen was het enige juiste antwoord geweest.

Beoordelingen voor Trapmatten24.nl

Ik heb niks ontvangen.?
Antwoord van Trapmatten24.nl
Beste heer/mevrouw Romijn, Wij zien dat de betaling niet is doorgekomen bij onze betaalprovider. Hierdoor is uw bestelling niet verwerkt. Indien u verdere vragen heeft mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice, zij staan u graag te woord! Met vriendelijke groet, Trapmatten24.nl
22 jun 2023
Antwoord van Trapmatten24.nl
Beste Amber, jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. We zien dat het inmiddels naar wens is opgelost en u een retourlabel heeft ontvangen van onze klantenservice, waarmee u de zending kosteloos mocht retourneren. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Trapmatten24.nl
26 jul 2023
Na 4 dagen moeten bellen om te vragen waar mijn bestelling blijft. Moest nog ingepakt en verzonden worden. Dit is dus wat anders als de website aangeeft.
26 jul 2023
Zijn nog niet bezorgd, ja ergens anders.. de verkopende partij bericht nog geen reactie
18 jul 2023
7 dagen geleden besteld, en heb nog niets ontvangen
23 jul 2023

Niets ontvangen

Besteld, betaald, nog steeds niets ontvangen