Trapmatten24.nlBeoordelingen

Van den Brink's High Tech Parts B.V.
Habraken 2327
5507 TK Veldhoven
Jim Luyendijk

Beoordelingen voor Trapmatten24.nl

4.53/5.00

314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Trapmatten24.nl

Nog geen trapmatten ontvangen. Reageren wel snel op e-mail, maar daar heb je dan weer niet zoveel aan...
Tredes zwaar beschadigd. Foto's gestuurd opgegeven wat er aan de tredes mankeert. Het is nu al dag stil. Gelukkig nog niets betaald
Over de levering en het product kan ik niet oordelen, aangezien ik het niet heb ontvangen. Na 2 mails (die niet werden beantwoord) ben ik gaan bellen en kwam ik er achter dat het door mij bestelde aantal trapmatten niet meer kon worden geleverd. Toen waren er al ruim 2 weken verstreken. Nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg voordat mijn kopersbescherming afloopt.
sta van alles op de site ..dat niet leverbaar is !!!
Antwoord van Trapmatten24.nl
Beste Lieve, bedankt voor uw beoordeling. We zien dat uw bestelling inmiddels is geannuleerd en dat het aankoopbedrag aan u gecrediteerd is. Onze excuses voor deze gang van zaken! Met vriendelijke groet, Trapmatten24
Pakket nog steeds niet binnen omdat dpd huis blijkbaar voorbij rijd zonder aan te bellen of briefje achter te laten.
Antwoord van Trapmatten24.nl
Beste Hanna, vervelend te vernemen dat DPD uw bestelling niet afgeleverd heeft, onze excuses hiervoor! We zien dat het pakket inmiddels is opgehaald bij een Parcelshop, en hopen dat de trapmatten naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Trapmatten24
Levertijd niet nagekomen!
Antwoord van Trapmatten24.nl
Beste Joren, bedankt voor uw beoordeling. We zien dat uw bestelling zonder reden retour afzender is gekomen door onze vervoerder, onze excuses hiervoor. Om dit op te lossen hebben wij direct een nalevering voor u aangemaakt, hierdoor is de levertijd langer dan aangegeven. Met vriendelijke groet, Trapmatten24.nl