Trapmatten24.nlBeoordelingen

Van den Brink's High Tech Parts B.V.
Habraken 2327
5507 TK Veldhoven
Jim Luyendijk

Beoordelingen voor Trapmatten24.nl

4.53/5.00

314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Trapmatten24.nl

trapmatten plakken niet ik zal ze niet meer bestellen de rommel
Antwoord van Trapmatten24.nl
Vervelend om te horen dat de trapmatten niet naar behoren vast blijven zitten op de trap. Onze klantenservice zal vandaag contact met u opnemen! Met vriendelijke groet, Trapmatten24.nl
TrapmaantjeWerd snel geleverd. Daarna volgde nog een levering van snowboardbindingen die ik niet besteld had. Ordernummer verwisseld. Retour gestuurd mvo restitutie verzendkosten. Daarna nog 8 mails dat mijn bestellingen geleverd zijn... om 01.00 ... beetje veel van het goede
Zeggen: voor 17:00 besteld, morgen in huis, heeft precies een week geduurt.
Antwoord van Trapmatten24.nl
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw beoordeling. We zien dat de eerste zending helaas niet in goede orde is verlopen en dat de nalevering inmiddels geleverd is, onze excuses voor de vertraging in deze. Met vriendelijke groet, Trapmatten24
Door dpd een slechte score. Levering hoeft geen 3 dagen te duren. En bovendien slechte tracking
Antwoord van Trapmatten24.nl
Beste Robert, wat vervelend te vernemen dat uw bestelling lang onderweg is geweest, excuses hiervoor. Echter is het momenteel enorm druk bij al onze vervoerders vanwege COVID-19, in deze vertrouwen wij dan ook op uw begrip. Met vriendelijke groet, Trapmatten24.nl
13 treden besteld maar 11 ontvangen
Antwoord van Trapmatten24.nl
Beste John, bedankt voor uw beoordeling. We zien dat dit inmiddels is opgelost door onze klantenservice! Met vriendelijke groet, Trapmatten24.nl
Van 4 van de Matten waren de hoeken gebogen We hebben ze zelf recht gebogen Niet netjes
Antwoord van Trapmatten24.nl
Beste heer/mevrouw, fijn dat u de tijd heeft genomen om uw bestelling te beoordelen. Indien de gebogen hoeken nog zichtbaar zijn ontvangen wij hiervan graag een foto via klantenservice@ivol.nl zodat wij dit passend met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Trapmatten24
Verkeerde levering en geld niet volledig teruggekregen.
Antwoord van Trapmatten24.nl
Beste Kelly, dit is uiteraard niet te bedoeling! Graag ontvangen wij meer informatie van u per e-mail. Wilt u deze review toelichten middels klantenservice@ivol.nl? Met vriendelijke groet, Trapmatten24
Komen beloofde levertermijn niet na
Matten besteld die helemaal niet meer beschikbaar waren ondanks de informatie op de website. Bestelling werd geannuleerd zonder mij een alternatief aan te bieden.
slechte kwaliteit plastic achterzijde laat los zeker op de hoeken gewoon slecht
Antwoord van Trapmatten24.nl
Beste Hans, fijn dat u de tijd heeft genomen om uw bestelling te beoordelen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de matten los laten, onze excuses hiervoor. Graag lossen wij dit met u op, zou u enkele foto's van de matten willen verzenden naar klantenservice@ivol.nl? Met vriendelijke groet, Trapmatten24