bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

773 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.541 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2022
bono.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Duidelijke website met een goede omschrijving van de producten, zelfs de houdbaarheidsdatum staat vermeld wat ikzelf erg prettig vind. Verder zeer goede communicatie tijdens het hele bestel en bezorg proces. Ik had mijn bestelling al de volgende middag in huis en deze was netjes en zorgvuldig verpakt. Ik kende Bono nog niet als bedrijf maar zal zeker een terugkerende klant worden want kan ben enorm tevreden over gehele bestelproces.
SP
Saskia P.
Hendrik-Ido-Ambacht

29 mei 2023
in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!

Beoordelingen voor bono.nl

TOP Kwaliteit van producten. Producten dat worden verkoopt door bono zijn van goed/top Kwaliteit. Bono is ongelofelijk snel en organised met hun service en levering van producten. In mijn ogen bono is een top georganiseerd bedrijf dat ze hun beloftes nakomen/waarmaken. Veel bedrijven moeten BONO als voorbeeld nemen. als het om sterren gaat Ze zijn zelfs meer dan 5 ster waard. TOP.
RS
Richard S.
Uithoorn

Prima webshop! Aanrader!

Goede producten tegen een fatsoenlijke prijs. Snel bezorgd en ook heel prettig dat je bij een grote/duurdere bestelling de mogelijkheid hebt om de factuur in drieën te voldoen via Klarna.
HR
Henk R.
Vogelwaarde
Ik vind het heel vervelend als je bij elke bestelling die je doet gevraagd wordt naar je ervaring, 1 keer is genoeg !!!!!
BB
brenda b.
bottelare
Ruim aanbod Voor 24u besteld de dag erop in huis... Zeer tevreden over producten en de snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Bij Bono bestelde ik twee keer voedingssupplementen en deze waren goed geprijsd en snel geleverd.
25 dec 2023
De snelheid van levering was geweldig. Ik hoop dat de vervoerder ook netjes betaald wordt.
16 dec 2023

Slechts een keer wat besteld.

Na slecht een bestelling is het niet mogelijk een serieuze recentie te schrijven.
Prefect service and very reasonable price. Thank you for the service.
KM
Kiran M.
Zoetermeer

Top

Fast shipping. Genuine top quality coconut oil for good price
Snelle verzending en voordelig (ook niet onbelangrijk :) )!
DP
Dirk P.
Anna Paulowna
Alles dik in orde bij Bono daarom blijf ik hiet bestellen.
3 dec 2023
Prima bedrijf , snelle levering, goed advies en producten.
Afspraak is afspraak bij Bono: snel tegen een faire prijs
Zeer snelle levering zelfs met drukte door de feestdagen
Goede kwaliteit prijs verhouding en zeer snelle levering
26 dec 2023
Zeer snelle en correcte levering. Zelfs met de kerst
Positieve ervaring, snelle levering en geen problemen
24 dec 2023
Snelle bezorging, bestelling correct ontvangen
Makkelijk bestellen en snelle bezorging. Prima
Zeer snelle levering, concurrerende prijzen.