bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

736 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.541 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2022
bono.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Duidelijke website met een goede omschrijving van de producten, zelfs de houdbaarheidsdatum staat vermeld wat ikzelf erg prettig vind. Verder zeer goede communicatie tijdens het hele bestel en bezorg proces. Ik had mijn bestelling al de volgende middag in huis en deze was netjes en zorgvuldig verpakt. Ik kende Bono nog niet als bedrijf maar zal zeker een terugkerende klant worden want kan ben enorm tevreden over gehele bestelproces.
SP
Saskia P.
Hendrik-Ido-Ambacht

29 mei 2023
in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!

Beoordelingen voor bono.nl

Goede snelle levering. Alleen de verpakking was slecht. Grote doos met potten pillen er los in. Ook was de doos open en konden de potten er zonder de doos te openen worden uitgehaald.
Prima service
4 feb 2024
Mijn bestelling kwam snel en prima aan, maar ik geef geen 5 sterren omdat ik van Bono een geschenkje mocht uitkiezen en dat kwam niet mee!
AD
Andre D.
Mechelen
Ik heb nog geen lange ervaring met het product daar ik nog niets over zeggen maar wat de bestelling betreft dat ging heel vlot en correct
14 jan 2024
De bezorgdiensten vragen aan te bellen, het is beneden in de hal van het appartementencomplex gelegd!
Snelle en correcte aflevering. Goed service.
CD
Coen D.
Hoofddorp
Prijs van supplementen is enorm gestegen
13 jan 2024
14 jan 2024
Verliezen mijn pakket
Wat ik heb besteld heb ik gekregen, buiten de extra gratis cadeau dat ik mocht kiezen was er niet bij, wat ik wel jammer vond. Voor de rest goede service.
30 jul 2023

Positieve indruk! Moet product nog ervaren.

Overall een duidelijke website met veel informatie. Supersnelle levering. Eerste bestelling 10% korting. Ik had erover heen gelezen dat je ook een gratis product zou krijgen, welke ik blijkbaar zelf aan had kunnen kruisen. Niet gezien en dus ook niet gedaan; my bad. Omega 3 DHA 500 pas net in gebruik dus kijken wat het me gaat brengen!
2 nov 2023
Het bestelde product dat ik had besteld bleek verkeerd te zijn,de fout lag bij mij! Toen heb ik het goede product opnieuw besteld en de volgende dag had ik het in huis. Het verkeerde product geretouneerd en het geld daar van had ik 4 werkdagen op mijn rekening👍👍
23 sep 2023

Betere Artikelen beschrijving

Hallo, Betere beschrijving voor jullie producten/ artikelen. Met beter bedoel ik Correct en duidelijk. Jullie artikel was helemaal verkeerd beschreven, ik heb een e-mail verstuurd naar jullie. Jullie hebben het gecorrigeerd, maar met nog steeds een fout erin.
De prijs en hoeveelheid capsules , indien mogelijk uitbereiding aanbod natuurextracten gebruikt in de natuurgeneeskunde . Ook de hoeveelheid extract in mg per caps is zeer belangrijk wat werkzaamheid betreft.
9 aug 2023
Ik heb al eerder producten gekocht en ben zeer onder de indruk van de hoge kwaliteit. Informatie op de websitevis duidelijk levering is snel. Heel tevreden, een betrouwbaar bedrijf
31 aug 2023
Bestellingen zijn altijd goed gegaan, ook een erg snelle levering. Ik bestel altijd mijn Olaplex shampoo en conditioner hier. Ook leuk dat je er altijd gratis product bij krijgt.
14 sep 2023
Zoals beloofd de volgende dag bezorgd. Artikel moeten we nog gebruiken. Of het werkt kunnen we nog geen oordeel over geven. Tot nu toe geen problemen met Bono